Range Rover klepe motor přidáno foto

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Range Rover klepe motor přidáno foto

Příspěvek od r.aven »

Zdravím, mam na dílně Renče 3.0d (BMW) a klepe na vršku. Všechny hydra jsou nové, vačky a rolny jsem kontroloval. Teď už sice neklepe na volnoběh, ale jak mu přidám, tak začne kovově klepat. Začínám se obávat pístního čepu, tak se chci zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenost?
Naposledy upravil(a) r.aven dne 26 lis 2013, 16:58, celkem upraveno 1 x.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

nekape vstřik?
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Taky mě to napadlo, zítra je vyndam a necham odzkoušet.
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Tak jsem nechal prekontrolovat vstriky, jeden mel horsi hodnoty, tak ho seridili. Po namontovani se zvuk trochu zmenil, ale klepe porad. Zarazi me, ze to zacne klepat az od 1200 otacek, na volnobeh je motor nadherne tichej a jen si prede.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Mohou být ojnmiční ložiska KO. Když se motor dostane do otáček, tak začnou klepat písty do hlavy.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Tak jsem se k renči konečně zase dostal, shodil hlavu a bylo překvápko. Osekanej vršek pístu a posekaná hlava. Jen jsem tam nenašel nic, co by to tam takle posekalo
Obrázek
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Pokud by měl někdo nějakou představu, co takle dojebe píst, tak budu vděčný. Jelikož máme auto jen pár měsíců a najelo to cca 1500-2000km, tak je to nemilě překvápko.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Klapky v sání to má?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Nene, tohle klapky v sání nemá, turbo taky neni osekané, takže z turba tam taky asi nic nevletělo.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jsou celý vodítka ventilů? (na poškozeným válci)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

r.aven píše:Pokud by měl někdo nějakou představu, co takle dojebe píst, tak budu vděčný. Jelikož máme auto jen pár měsíců a najelo to cca 1500-2000km, tak je to nemilě překvápko.
Nevím jestli už to máš vyřešené, ale co sedla ventilů jsou ok?
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Takže vodítka ventilů nepoškozené a sedla jsou taky v naprostém pořádku. Tak to opravdu nevim co se mohlo stát.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli nevylítaly kruhy tak tam muselo něco vlítnout. Není tam cestička na pístu?
nepropadat panice...
r.aven
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 led 2012, 09:25

Příspěvek od r.aven »

Tak kroužky jsou nepoškozené. Do auta jsem přestrojil motor z bmw x5. Šlape pěkně, ale padá mi do nouzáku. Přefukuje turbo a hází mi to chybu 1470 která neni definovaná. Neví někdo, kde jsem udělal chybu?
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

DTCP1470
Audi: EVAP Emission Control LDP Circuit Electrical Malfunction
BMW: Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Electrical
Chrysler: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Dodge: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Jeep: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Ford: A/C Cycling Period Too Short
Mercury A/C Cycling Period Too Short
Lincoln: A/C Cycling Period Too Short
Land Rover: Variable inlet manifold motor 1.Short circuit to ground
Mazda: (A/C) Cycling Period Too Short
Odpovědět

Zpět na „Land Rover/Rover“