Range Rover klepe motor přidáno foto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Range Rover klepe motor přidáno foto
Zdravím, mam na dílně Renče 3.0d (BMW) a klepe na vršku. Všechny hydra jsou nové, vačky a rolny jsem kontroloval. Teď už sice neklepe na volnoběh, ale jak mu přidám, tak začne kovově klepat. Začínám se obávat pístního čepu, tak se chci zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenost?
Naposledy upravil(a) r.aven dne 26 lis 2013, 16:58, celkem upraveno 1 x.
DTCP1470
Audi: EVAP Emission Control LDP Circuit Electrical Malfunction
BMW: Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Electrical
Chrysler: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Dodge: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Jeep: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Ford: A/C Cycling Period Too Short
Mercury A/C Cycling Period Too Short
Lincoln: A/C Cycling Period Too Short
Land Rover: Variable inlet manifold motor 1.Short circuit to ground
Mazda: (A/C) Cycling Period Too Short
Audi: EVAP Emission Control LDP Circuit Electrical Malfunction
BMW: Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Electrical
Chrysler: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Dodge: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Jeep: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Ford: A/C Cycling Period Too Short
Mercury A/C Cycling Period Too Short
Lincoln: A/C Cycling Period Too Short
Land Rover: Variable inlet manifold motor 1.Short circuit to ground
Mazda: (A/C) Cycling Period Too Short