Seřízení řazení OI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Seřízení řazení OI

Příspěvek od mir77 »

Funguje tohle?
http://vimeo.com/channels/mkx/6881683
Říkám si, jestli to nezkusit. Sem tam jde blbě zpátečka. Vypadá to docela jednoduše, že by to i blbec zvládnul, ale nikdy jsem to nedělal, tak nevím ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No je to přesněna tom videu dělal jsem to takhle mockrát jen pokud už má hřídel nebo kulisa vůli tak je třeba doladit (auta nad 500tkm nebo ti co za jízdy trvale drží klacek tak dřív)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Jo tak je to i v octavia jak na to popsané taky jsem to tak dělal na seatu 1M jak jsem vyměnil spojku, někdo tu psal že u O1 neměl na řadičce díru na tu kulatinu jak se aretuje :D :D
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak já to musím nejdřív prozkoumat. Akorát mi jde o to, jestli mě nečeká nějaké nepříjemné překvapení, jako třeba rozpadnutí těch palstovejch wifikundací tam a jestli z toho může opravdu plynout nějakej užitek ;)
Jinak to vypadá hodně jednoduše. Od výroby na to určitě nikdo nesáhl a má to 207 000 km. Ta řadička dřív běhala přesněji, tak jsem to chtěl prubnout.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ještě jsem se nesetkal stím že by se mi ty plasty rozpadly
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Nedávno jsem to dělal na svém při výměně spojky a převodovky, také poprvé a je to opravdu triviální jako na tom videu.... nesáhlo se na to cca 310tkm.
Akorát ty plastové "versatilky" budeš mít lehce zabordelené, tak nepůjdou úplně zlehka jak na tom videu, bude to trochu drhnout... ale jinak naprostá pohoda...
Ten kolík na převodovce jsem si zaaretoval jako první, aby se mi to nehlo při rozdělávání těch versatilek..
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Na převodovce mi to zaaretovat nejde ani za boha.Seřizoval jsem to kdysi tak,aby to chodilo na všechny kvalty.Kdyby šla aretovat almara,je to opravdu jednoduché.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Mám stejnou zkušenost jako martinsidlo. Kdybych se u toho stavěl na hlavu, nepovedlo se mi zaaretovat převodovku. Tím kolíkem mi šlo točit na obě strany, ale žádné zablokování řazení se nekonalo.. Kdyby to bylo jako na videu nebo v DP, byla by to sranda na chvilku. Takhle jsem s tím ztratil snad dvě hodiny...
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Uživatelský avatar
gordonfreeman1
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 črc 2011, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

a jak seřízení řazenína Passatovi B5?

Příspěvek od gordonfreeman1 »

Ahoj chlapi, a jde ohle taky aplikovat na Passatovi B5 s motorem AFN a 5-ti kvaltem? Mi tam jde docela blbě jednička a zpátečka :?
Vw Pasat Variant 1.9 TDI AFN; 81 kW, r.v. 1997
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

martinsidlo, caryo
Borci, to je divné, mě to šlo na obou, jak na té stáré, co byla KO, tak na té nové, co jsem tam dával...
Teď mě napadá, ta díra (do které zajede aretační kolík) není v poloze neutrálu... tak jestli nebyl problém v tom...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Slavkov píše:martinsidlo, caryo
Borci, to je divné, mě to šlo na obou, jak na té stáré, co byla KO, tak na té nové, co jsem tam dával...
Teď mě napadá, ta díra (do které zajede aretační kolík) není v poloze neutrálu... tak jestli nebyl problém v tom...
Zkoušel jsem to na všech polohách.Částečně jako když zaleze ale nearetuje.Mě to netrápí,řazení mám seřízené a nehejbe se už celou dobu.Jen jsem to chtěl kdysi doladit ale dostal jsem se tam,co jsem byl,myslím nastavení na lanech.Dál to neřeším,na to to nejezdí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Zajímavý informace tady čtu :) Děkuji za upřesnění. Teď se mi sešlo moc věcí najednou, tak nestíhám kouknout, jak to je u mě, ale myslím, že v průběhu příštího týdne bych na to mohl vlítnout ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

k čemu to je dobré? když jde hůř řadit?
Brawl
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 08 dub 2010, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Brawl »

Slavkov píše:martinsidlo, caryo
Borci, to je divné, mě to šlo na obou, jak na té stáré, co byla KO, tak na té nové, co jsem tam dával...
Teď mě napadá, ta díra (do které zajede aretační kolík) není v poloze neutrálu... tak jestli nebyl problém v tom...
A v jaké by to mělo být poloze pro zaaretování?
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

tak, je to upne jednoduchy, je to na tom videu pekne videt....jinak kdo ma problemy s aretaci ty paky na prevodovce, tak musi laborovat, ne uplne stlacit kolik jakoby pootocit a zastrcit, jit to musi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“