stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!

Příspěvek od DDRagoo »

Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.

Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Je to riesitelne dorobenim toho koliku a osadenim vodiacej kladky. Ako hlboko sa to vrta a ci je nutne pouzit nejake lepidlo na utesnenie (tekuty kov??) neviem, skus napisat BH motor. Kazdopadne predpokladam ze ta caka este jeden zadrhel - vodna pumpa ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Re: stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!

Příspěvek od brankar30 »

DDRagoo píše:Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.

Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
riesil som to navrtanim diery.narezal som zavit dal stift do lepidla na zavity a namontoval kladku..a pohoda.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

vodní pumpa tam pasuje normálně z rotačky. díru jsem vyvrtal, závit udělal, závit na šteftu namazal barvou na závity, jenomže mám strach z toho aby se ten štěft nevylomil, jelikož u tohohle PD je mezi blokem a vložkou mezera, narozdíl od rotačky, kdy je štena bloku v jednom kuse s vložkou válce v onom místě
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Re: stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!

Příspěvek od DDRagoo »

brankar30 píše:
DDRagoo píše:Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.

Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
riesil som to navrtanim diery.narezal som zavit dal stift do lepidla na zavity a namontoval kladku..a pohoda.. ;)

a normál to pak fungovalo, nevylamoval se šteft?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

máš kliku první je co si stavým pro sebe a zbytek 2x ARL a všechny jsou na rotačku připravený kdyby někdo scháněl blok nejni problem (noteeth)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

ladas kolko by si chce ta taky blok ?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

otázka spíš zní jak si ho vyzvedneš.... kdyžtak SZ ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Nevim proc si vrtal blok,takovej nesmysl....ty rozvody pouzijes komplet z rotacky,jen udelas novou diru do toho zadniho plastovyho krytu pro dekl,remen je docela blizko mezi kladkama,ale vychazi to,slo by to i bez ty maly vodici rolny...PD pumpu muzes dat,jen je o neco delsi,zase kvuli krytu,ale ten chlup nazenes...
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

děla jsem díru podle toho spodního plastu ( tam kde má otvor pro kladku), holt ten plast. dekl sundám a kouknu na to jestli není náhodou o něco níž příprava pro kladku. ach jo, to bude zase jenom moje lenost sundat plast. dekl
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Re: stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!

Příspěvek od brankar30 »

DDRagoo píše:
brankar30 píše:
DDRagoo píše:Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.

Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
riesil som to navrtanim diery.narezal som zavit dal stift do lepidla na zavity a namontoval kladku..a pohoda.. ;)

a normál to pak fungovalo, nevylamoval se šteft?
vsetko ide ako ma cca 40000km bez problemov ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

dnes jsem to demontoval a předělal do orig. díry. Ale musím uznat po nalepení lepidlem na závity to všechno drželo jako sviňa a osobně si myslím že to samo domo by tutově fungovalo bez nejmenšího problému Obrázek
Obrázek
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

mam dotas z čeho je ta vodíci kladka pod vodní pumpou ni na rotačce a ani na PD neni mam doma oba bloky ??? poradte
vw cadddy 1.9 SDI
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

originál TDI rotačka v PD bloku je připravená díra...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

dik ladas ale na 1Z neni že ??? a ešte mam dotas z toho co sem si přečet nwm jestly maš tu malou klatku teda převrtat nebo nechat tam kde je a dat tam tdi ??? mam vtou zmatek jeden řika převrtat druhej řika nechat porad prosím
vw cadddy 1.9 SDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“