stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!
Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.
Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.
Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Je to riesitelne dorobenim toho koliku a osadenim vodiacej kladky. Ako hlboko sa to vrta a ci je nutne pouzit nejake lepidlo na utesnenie (tekuty kov??) neviem, skus napisat BH motor. Kazdopadne predpokladam ze ta caka este jeden zadrhel - vodna pumpa
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Re: stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!
riesil som to navrtanim diery.narezal som zavit dal stift do lepidla na zavity a namontoval kladku..a pohoda..DDRagoo píše:Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.
Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
vodní pumpa tam pasuje normálně z rotačky. díru jsem vyvrtal, závit udělal, závit na šteftu namazal barvou na závity, jenomže mám strach z toho aby se ten štěft nevylomil, jelikož u tohohle PD je mezi blokem a vložkou mezera, narozdíl od rotačky, kdy je štena bloku v jednom kuse s vložkou válce v onom místě
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Re: stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!
brankar30 píše:riesil som to navrtanim diery.narezal som zavit dal stift do lepidla na zavity a namontoval kladku..a pohoda..DDRagoo píše:Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.
Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
a normál to pak fungovalo, nevylamoval se šteft?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
máš kliku první je co si stavým pro sebe a zbytek 2x ARL a všechny jsou na rotačku připravený kdyby někdo scháněl blok nejni problem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Nevim proc si vrtal blok,takovej nesmysl....ty rozvody pouzijes komplet z rotacky,jen udelas novou diru do toho zadniho plastovyho krytu pro dekl,remen je docela blizko mezi kladkama,ale vychazi to,slo by to i bez ty maly vodici rolny...PD pumpu muzes dat,jen je o neco delsi,zase kvuli krytu,ale ten chlup nazenes...
děla jsem díru podle toho spodního plastu ( tam kde má otvor pro kladku), holt ten plast. dekl sundám a kouknu na to jestli není náhodou o něco níž příprava pro kladku. ach jo, to bude zase jenom moje lenost sundat plast. dekl
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Re: stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!
vsetko ide ako ma cca 40000km bez problemovDDRagoo píše:brankar30 píše:riesil som to navrtanim diery.narezal som zavit dal stift do lepidla na zavity a namontoval kladku..a pohoda..DDRagoo píše:Zdar. Nesetkal se někdo z vás už s tím že u PD spodku není příprava pro vodící kladku rozvodů vlevo od vodní pumpy, jako má rotačka? Řešil jste to někdo?
u rotačky je vnitřní závit M8 se zahloubením 6 mm. Když jsem chtěl udělat díru do bloku se závitem (ASZ, r.v.04, OCt. tak jsem se ihned provrtal po 4 mm do prostoru pro vodu .
rotačka má v tomto místě materiál přímo až k vložce, zatímco PD ( ne všechny) má v tomto místě mezi vložkou a stěnou motoru 3 mm skulinu.
Řešil někdo z vás podobný problém? zkoušel někdo rozvody bez této vodící kladky?
a normál to pak fungovalo, nevylamoval se šteft?
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
dnes jsem to demontoval a předělal do orig. díry. Ale musím uznat po nalepení lepidlem na závity to všechno drželo jako sviňa a osobně si myslím že to samo domo by tutově fungovalo bez nejmenšího problému
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm