stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

1Z je jiná generace
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

jj to je jasní a tu malou vodíci kladku převrtat nebo nechat ?
vw cadddy 1.9 SDI
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

PD spodek s 1Z hlavou nedáš dohromady
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

kdo řek že nato pude hlava z 1Z ?? pude nato hlava z octavieta tam de
vw cadddy 1.9 SDI
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak proč řešíš kladku na 1Z???
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

to sem neřešil jen sem řek že na 1Z ta kladka neni a na octavce je ale vali se my tady 1Z blok a nemoch sem si vibavit jestly to je na octavce nebo ne soory
vw cadddy 1.9 SDI
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

porat my plis stou malou vodíci kladkou nechat ji tam kde je na PD nebo převrtat , ? spíš necht co ?
vw cadddy 1.9 SDI
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

aha takže co bylo n 1Z zapomeň a všechno je jinak....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

jj to maš pravdu
vw cadddy 1.9 SDI
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vrtnout podle deklu jako to udělal drago
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ušák
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 04 úno 2013, 10:55

Příspěvek od ušák »

ale drago tam pak dal obrazek že kddiž ji nechaš v oroginal diře tak to de taky tak vaham co bude lepší co myslíš ???
vw cadddy 1.9 SDI
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

když ji dáš na místo kde je u rotačky, tak se trefiš na tenkou stěnu a nejsem si jist pevností, tak aby se to nevylomilo. Když ji dáš do díry na PD spodku, kde už je příprava, tak musíš vrtnout plastový kryt za rozvodoma a pak je řemen moc na těsno u sebe, kdoví co to udělá při nějakém fofru, když o sebe řemen ozubením škrtne
Např u 1Z ta kladka opravdu není a navíc mají ještě mezi řemenem plastovou stěnu aby o sebe nemohl škrtnout

Zajímají mě reálné zkušenosti, od někoho kdo to již postavil, jezdil s tím a jak to řešil a s jakým výsledkem
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od svaly »

jak řešíte čidlo a kroužek na klice?? mění se to z rotačky? nebo zůstane pd a jednotka to zkousne?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

svaly píše:jak řešíte čidlo a kroužek na klice?? mění se to z rotačky? nebo zůstane pd a jednotka to zkousne?
Viděl jsi je vedle sebe? :roll:
:-@
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

DDRagoo píše:když ji dáš na místo kde je u rotačky, tak se trefiš na tenkou stěnu a nejsem si jist pevností, tak aby se to nevylomilo. Když ji dáš do díry na PD spodku, kde už je příprava, tak musíš vrtnout plastový kryt za rozvodoma a pak je řemen moc na těsno u sebe, kdoví co to udělá při nějakém fofru, když o sebe řemen ozubením škrtne
Např u 1Z ta kladka opravdu není a navíc mají ještě mezi řemenem plastovou stěnu aby o sebe nemohl škrtnout

Zajímají mě reálné zkušenosti, od někoho kdo to již postavil, jezdil s tím a jak to řešil a s jakým výsledkem

tenkrát jsme to s kamarádem taky takhle navrtali s tím, že jsme té slabé stěně moc nevěřili, ale nalítal na tom spoustu km a v pohodě. Takže bych se toho nebál. Pro jistotu to lepidlo na závity.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“