stavba rotačky s PD spodkem - problém rozvody!!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od svaly »

nejsem-naivka píše:
svaly píše:jak řešíte čidlo a kroužek na klice?? mění se to z rotačky? nebo zůstane pd a jednotka to zkousne?
Viděl jsi je vedle sebe? :roll:
ne ještě ne jen dirkou na čidlo :-D, ale už mi je jasný že se mění.... byla to pouze taková malá technická.. Ale dik za radu
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

vcera som rozobral svoj blok motora ARL 2003

a mam priamo od vyroby navrtane diery na stift vodiace kladky ...
patrix221
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 pro 2013, 18:42
Bydliště: SR

Příspěvek od patrix221 »

Čaute,
dostal sa mi do rúk leon 1M 1.9Tdi 81kw (ASV) no človíček zadrel motor, tak premýšlam tam šupnúť blok zo 110kw beštie čiže ARL... dle témy vidím že nieje problém, no mohli by ste mi stručne napísať čo treba pomeniť a podobne? bohužial si motore nemôžem vedla seba porovnať, tak nech viem čo kde a ako mám... vidím že rozvody sú troška čudné, ale dá sa to :D... potom pasuje na ARL blok hlava z ASV motora? (blbá otázka asi by mala, jelikož pd su riešené uplne inako, ale len aby som v tom mal jasno)

rád by som tomu leonu vdýchol život s prípavou na nový potenciál a bol by som vám ozaj vďačný za také zhrnutie tohto tu

díky moc :)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jde to a změny jsou již popsané v tomto tématu stačí číst...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
patrix221
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 pro 2013, 18:42
Bydliště: SR

Příspěvek od patrix221 »

hej hej, čítam pozorne, len som akosi zaznamenal že čidlo a krúžok na kluke ide starý, rozvody bud riskúť remene blízko u seba, alebo prevrtať čo je zasa trocha drastické a je tam tenká stena prípadne vynechať kladku, ale zasa sa mi zdá ten remeň ide potom na ďaleko...

Ďalej by som sa chcel spýtať teda na ostatné veci, kdesi som čítal dačo s olej. trubkama a podobne, tak či sa nenajde niekto kto to preskladával a že by buď pridal dáke veci čo sa musia riešiť výmenou či úpravou.. teda ak to nieje výrobné tajomstvo

mám komplet ASV a chcel by som dokupiť len blok s pajšlom ARL a teda aby ma dačo neprekvapilo pri prestavbe bo sa chcem nachystať na rýchlu prestavbu ked to rozoberiem, bo čo mám clio, to mi skyslo na hlúpostiach a iba sa to predlžovalo (ale zas anemožem porovnáť nejaké 1.5dci clio so seatom :D... to je ako panelák a rodinný dom vo výbornej časti mesta :D )
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53

Příspěvek od vikink »

Chlapi mám spodek ASZ a vršek ASV, vodící kladku jsem tam nedával, naježděno na tom mám 60000km a bez problémů.
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

Obrázek

takze mam dat tu vodiaciu kladku do povodnej diery, alebo posunut o zavit vedla? co radite ?
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Chlapi jestli dobře chápu, spodek z PD znamená: klikova, blok písty ojnice z PD a hlava, vacka, ventily v mojem případě ALH?
Nebo se jen prenda klikova z PD do ALH?

Da se opravit chycena ojnice na ALH? (rotacka 66kW)
Zvětšit díry v hlavě, prelestit vacku a dát pánve... Myslím si že ji mám jen prostě opotřebení najeto přes 300k Km.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“