Stránka 1 z 1

DUCATO 2.0 JTD ZHASÍNÁ MOTOR

Napsal: 25 kvě 2007, 21:47
od fantoci222
DOKÁZAL BY MI NĚKDO PORADIT S TÍMTO PROBLÉMEM.JEDNÁ SE O DUCATO RV.2002,2.0 JTD,TYP MOT.RHV
CHYBA SE VYSKYTUJE HLAVNĚ PŘI JÍZDĚ NA TROJKU PŘI ZÁTAHU MOTORU A VYTOČENÍ NA CCA 3.5TIS (ALE NENI TO PRAVIDLO)SE NAJEDNOU VYPNE MOTOR A ROZSVÍTÍ SE KONTROLKY.POKUD HNED ZAČNU STARTOVAT TAK SE NIC NEDĚJE,NECHYTNE ALE KDYŽ POČKÁM TAK 5 VTEŘIN,ZAPNU ZAPALOVÁNÍ TAK UŽ MOTOR NASKOČÍ A JEDE OPĚT BEZ PROBLÉMŮ AŽ ZASE DO TOHO ZÁTAHU NA TROJKU NEBO I NA DVOJKU.ZKUSIL JSEM VYMENIT PLNO VECI A UZ MI SNAD ZBYVA JEN TA RID.JEDNOTKA.UZ NEVIM JAK Z TOHO VEN.

DĚKUJI VŠEM ZA POMOC

Napsal: 25 kvě 2007, 22:36
od ROMEK
kamos mel novy ford transit a zavadu mel podobnu motor zajizdy zhasel robil to elektronicky pedal plynu po vymene OK mozno by to mohla byt podobna zavada

Napsal: 25 kvě 2007, 23:03
od BH motor
je to regulacny ventil tlaku paliva alebo pusta ti tryska do prepadu. riesil som to na RHV x-krat. Raz sa mi stalo ze pustalo aj samotne cerpadlo

Napsal: 26 kvě 2007, 09:13
od fantoci222
MOHL BYSMI PORADIT,KDE JE TEN REGULACNI VENTIL TLAKU PALIVA UMISTEN?JE TO NA CERPADLE TEN HORNÍ NEBO TEN ZBOKU NEBO TEN NA RAMPĚ UPROSTRED?
DIKY ZA POMOC.

Napsal: 27 kvě 2007, 05:49
od m6564xp
Stejný problém jsem řešil teď na Scudu JTD, regulátor tlaku paliva to může být, ale nemusí. Pokud to startuje normálně a diagnostika ukazuje tlaky paliva jak mají být není nutné regulátor měnit. Na liště railu je jenom čidlo tlaku, které může dávat špatné hodnoty a elektronika vypne motor ... Jestli chceš, můžeš mi zavolat a popovídáme si o tom víc ...
603 53 33 22