Stránka 1 z 2

vibrování celé karoserie při akcelerace

Napsal: 30 říj 2013, 19:50
od bandbula
Ahoj kluci. dělá mi to už hrozně dlouho. tak tedy k problému:
při akceleraci se mi rozvibruje celé auto (hlavně při větším zatížení auta to dělá furt., a když jedu sám tak taky ale míň (nejvíce je to vidět na palubovce, cítím to i v nohách) hlavně tedy od 3 stupně
když to šolíchám a jenom udržuji rychlost tak je to krása nic nevibruje
mám největší obavy že je to setrvačník. moc se mi do toho nechce raději bych si byl víc jak 60 % jist. Pak jsem slyšel že to mohou dělat poloosy
tak chlapi prosím vás ujasněte mi tu někdo co by dělali poloosy a co by dělal setrvačník. (spojka je OK) tušim že tam bude dvouhmota je to seat leon tdi 1.9 ALH r.v 2001 mám tam chip (detonace to snad nebude)
moc vám díky

Napsal: 30 říj 2013, 20:03
od Franciktdi
setrvak by byl nejznatelnejsi pri prudkem zrychleni z nizkych ot, pak by se mel zklidnit...jestli se vybrace po pusteni plynu zmirni ci zmizi a pri opetovnem seslapnuti se znovu objevi, tak to vidim na vnitrni klouby poloos, spise kloub na vetsi ose...ale samozrejme jen napad

Napsal: 30 říj 2013, 20:13
od bandbula
rozhodne to zkusim z nizkych otacek do vyssich a treba tak na 4 stupen od 1500 vis ? je to svinstvo pro setrvak ale ok :) ja davam plnej od 1900 otacek :) dela to i pri polovicnim plynu. zda se mi to vibrovani ze hybe s karoserii ze strany na stranu :) ale asi je to nejaky klam :( presne tak pri pusteni nohy z plynu je auto v klidu i dojizdeni ke krizovatce je v pohode. ( samozrejme nedojizdim kvalt az do otacek volnobehu..) takze pokud je setrvak OK tak by mel pri akceleraci vibrovat a postupne od vibrovani odpustit? tak poloosy jsou zrejme puvodni auto ma 300 000.

Napsal: 30 říj 2013, 20:24
od Franciktdi
to je kloub na ose, jak rikam vnitrni, mel sem to taky, auto se jakoby hybe ze strany na stranu, je to citit i do volantu, ze se rozvibruje, jinak na CC-autodily ho maj za 700 myslim, vyroba SRN

tady

http://www.cc-autodily.cz/kloub-vnitni- ... el=OCTAVIA

kolem 300t odchazej, jinak u me kdyz jsme zkouseli vuly, tak jsme zadnou nezaznamenaly, ale byl to on

Napsal: 30 říj 2013, 20:37
od bandbula
dekuji vrele.i za odkaz ke koupi, ale kupuji jenom original tak asi trw diky moc :) sem rad ze to je jen "malickost" snad toto tema bude napomocne i pro ostatni

Napsal: 30 říj 2013, 20:38
od bandbula
dam vedet zda se problem vyresil ;)

Napsal: 30 říj 2013, 20:42
od Ladas
originál poloosa u mě cená nová 2500.-

Napsal: 30 říj 2013, 20:47
od bandbula
jezdim s tim uz nejakou dobu asi 20tkm je mozne ze to trhani mohlo uz nejak poskodit tisicihran v prevodovce ?

Napsal: 30 říj 2013, 20:52
od bandbula
lado celou si kupovat nebudu uz mam menenej vnejsi kloub tak je to zbytecne

Napsal: 30 říj 2013, 21:04
od Franciktdi
nova cela osa za 2500 je top cena, mozna nejlip koupt ji....protoze original klou bude min 1500 spis vic

Napsal: 31 říj 2013, 08:25
od jear ewing
Ladas píše:originál poloosa u mě cená nová 2500.-
Jo, jo to je TOP cena jen za originální kloub dáš od Spidana 1100-1200,-Kč ve VW 3000-4000,-Kč

Napsal: 31 říj 2013, 09:10
od anydraj
Vibruje to 1700-2100 ?

Napsal: 31 říj 2013, 17:36
od sikin1987
me to dela u fabie to,ze kdyz jedu okolo 50 vibruje mi volant,kdyz zrychlim vytrati se t. mechosi rikaji,ze to dlea vymlety vnitrni kloub dale mi to vibruje pri rozjezdu podobne jako kdybby byla KO dvouhmota,ale ta tam neni. zkousel sme otacet poloosou a ma brutalni vuly,ale protoze je menena za origo pred asi 2 roky,tak prej KO diferak. nevim nerozumim tomu,ale vibrovat to viubruje pekne pri zatezi kdyz se treba rozjizdim s vozikem

Napsal: 31 říj 2013, 19:26
od Huml
u Octavek má ALHčko Sachsáckou dvouhmotu co stojí uplně za hovno a nejčastěji se vys..e tak, že se rozsype to středový složení těch dvou hmot a vibruje to celým autem jak ždímačka, jestli jsou vibrace cítit i když to otůruješ na místě, je to 100% dvouhmota

Napsal: 31 říj 2013, 20:29
od bandbula
vibruje to po celou dobu akcelerace
HUML: na místě to nedělá.. dvouhmota by byla znát i při dojíždění bez plynu na kvalt prý.. a to mi nedělá.
navíc jsem zjistil že když je auto studené tak to není tak moc.jak se zahřeje je to horší ale to muze byt stejne poloosou treba jak se ten kloub zahreje dostane vetsi vuly (roztaznost) :) moje teorie jeste jsem to ale nevymenil..