Nisan-x-trail
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nisan-x-trail
jak zjistit přičinu/motor 2,2 100kw najeto 230000km,motor šlape perfekktně,starty dobré,nekouří,spotřeba ok,jen na volnoběch houpavý chod motoru,houpe třeba tyden a přijde den že volnoběch jde normalně,na diagnostice nic,poradí někdo?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nisan-x-trail
2,2 1OO kW dej kod motoruferda555 píše:jak zjistit přičinu/motor 2,2 100kw najeto 230000km,motor šlape perfekktně,starty dobré,nekouří,spotřeba ok,jen na volnoběch houpavý chod motoru,houpe třeba tyden a přijde den že volnoběch jde normalně,na diagnostice nic,poradí někdo?
Re: Nisan-x-trail
slovacek.milos píše:2,2 1OO kW dej kod motoru[ferda555 píše:jak zjistit přičinu/motor 2,2 100kw najeto 230000km,motor šlape perfekktně,starty dobré,nekouří,spotřeba ok,jen na volnoběch houpavý chod motoru,houpe třeba tyden a přijde den že volnoběch jde normalně,na diagnostice nic,poradí někdo?
Naposledy upravil(a) ferda555 dne 07 lis 2013, 20:25, celkem upraveno 2 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je to rok výroby 2005 2,2 100kw,otáčky takto nekolísají ale nede pravidelně,chová se to jako kdyby šel jeden válec špatně ale jsou dny že to jede normálně,naftu tankuji u značky,pravidelně dávám filtry, čistič a aditiva,jestli se tak chová ten ventil scv na čerpadle nevim,zvenku poslechem to nejde poznat ale v kabině to hrká dost,už jsem to tipoval na vstřiky ale proč to jde někdy dobře ,starty na drc,nekouří táhne jak spraku,jen a zase někdy v kopci škubne a nejede,tak povolím plyn pedál,šlápnu a jede zase jak ďas,nouzak to nehodí ,chybu také ne.slovacek.milos píše:YD 22 je 2,2 D DDTi o výkonu 84 kW
a co starty jsou na drb nebo musíš točit déle
co volnoběh je v rozmezí 7OO až 75O otáček
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zkus nalít olej do motorvých pil jedna ku padesáti pokud problém zmizne je to ventil nebo vstřik se přidírá,
pak musíš počkat na problém a jezdit s diagnostikou tlak paliva jestli bude haprovat je to ventil, pokud tlak OK vstřik, který to je se dá zjistit jen postupným odpojováním a jízdou, nebo KO konektor do vstřiku roztažené piny
přístup je tak tuším jak penězům
taky zkus poslochat jak vypneš motor jestli tam něco nevrže jakoby vysoký tlak upouštěl, nevím ted jak je tam vyvedený přepad ale jestli je zas do sání nafty tak ti může zavzdušnovat pěnou čerpadlo
pak musíš počkat na problém a jezdit s diagnostikou tlak paliva jestli bude haprovat je to ventil, pokud tlak OK vstřik, který to je se dá zjistit jen postupným odpojováním a jízdou, nebo KO konektor do vstřiku roztažené piny
přístup je tak tuším jak penězům
taky zkus poslochat jak vypneš motor jestli tam něco nevrže jakoby vysoký tlak upouštěl, nevím ted jak je tam vyvedený přepad ale jestli je zas do sání nafty tak ti může zavzdušnovat pěnou čerpadlo
ferda555 píše:je to rok výroby 2005 2,2 100kw,otáčky takto nekolísají ale nede pravidelně,chová se to jako kdyby šel jeden válec špatně ale jsou dny že to jede normálně,naftu tankuji u značky,pravidelně dávám filtry, čistič a aditiva,jestli se tak chová ten ventil scv na čerpadle nevim,zvenku poslechem to nejde poznat ale v kabině to hrká dost,už jsem to tipoval na vstřiky ale proč to jde někdy dobře ,starty na drc,nekouří táhne jak spraku,jen a zase někdy v kopci škubne a nejede,tak povolím plyn pedál,šlápnu a jede zase jak ďas,nouzak to nehodí ,chybu také ne.slovacek.milos píše:YD 22 je 2,2 D DDTi o výkonu 84 kW
a co starty jsou na drb nebo musíš točit déle
co volnoběh je v rozmezí 7OO až 75O otáček
čím to čteš?Ty SCV ventilky jsou zrádný ale dají se normálně čistit mašinou na vstřiky.Nové asi kolem 6tis oba.
dělali mi to v nissanu,ten ventil tam je jeden,dneska jsem to něl na zvedaku,chtěl jsem se podívat na čislo toho scv ale nejde to vidětgeo píše:ferda555 píše:je to rok výroby 2005 2,2 100kw,otáčky takto nekolísají ale nede pravidelně,chová se to jako kdyby šel jeden válec špatně ale jsou dny že to jede normálně,naftu tankuji u značky,pravidelně dávám filtry, čistič a aditiva,jestli se tak chová ten ventil scv na čerpadle nevim,zvenku poslechem to nejde poznat ale v kabině to hrká dost,už jsem to tipoval na vstřiky ale proč to jde někdy dobře ,starty na drc,nekouří táhne jak spraku,jen a zase někdy v kopci škubne a nejede,tak povolím plyn pedál,šlápnu a jede zase jak ďas,nouzak to nehodí ,chybu také ne.slovacek.milos píše:YD 22 je 2,2 D DDTi o výkonu 84 kW
a co starty jsou na drb nebo musíš točit déle
co volnoběh je v rozmezí 7OO až 75O otáček
čím to čteš?Ty SCV ventilky jsou zrádný ale dají se normálně čistit mašinou na vstřiky.Nové asi kolem 6tis oba.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
volnoběch
pal.filtr je nový,čučel jsem ze spodu na ten ventil ale nic tam nejde vidět,chělo by to nějaký připravek na kuk s hora,,ale jak tak jezdím už třetí den,tak jsem to více sledoval,pokud ráno nastartuji a jedu 300km a nevypnu motor ,tak volnoběch jde OK,ale jakmile vypnu a pak nastaruju tak volnoběch je v čudu,jede jak hrkač,jako kdyby nešel jeden válec,takže pokud nevypnu mohu jezdit do aleluja,starty jsou na drc,mne stoho asi klepne pepka.