Golf 4 radiator kurenia

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

za 2h to máš rozházený na prvočinitele a těsnění nepotřebuješ to že je fridex cejtit když topíš je jasný líp se opdařuje a jestli je sladký okno tak je to tutovka...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u títo práce je ale lepší luboš lakatoš :D
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Ladas píše:za 2h to máš rozházený na prvočinitele a těsnění nepotřebuješ to že je fridex cejtit když topíš je jasný líp se opdařuje a jestli je sladký okno tak je to tutovka...
Ahoj nechcem zakladať nové vlakno. To fakt 2 hodiny? Počul som, že je to práca na cca 10 hodín. Aký radiator doporučujete? Našiel som po 15€ , no do takých lacných nechcem ísť a o rok opäť rozoberať...dik
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dvě hod není problém,kdo to nedělal nikdy,musí to mít do 3hod.
Radiator nejlépe origo ale i Starline nemusí být špatný. Záleží,jak vypadá.
Tady ti nikdo nemůže dát záruku,že ten nebo ten vydrží tak a tak dlouho.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

cely den, pre mna uz aj dva (wallbash)
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Octavia 1

Příspěvek od karel4 »

Obrázek


Obrázek
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

ceka me to na sharanu2 je tam nejakej zadrhel ?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ta příčka pod přístrojovkou se nemusí sundavat,stačí přihnout jeden držák a pak vrátit zpět.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ve vedlejším tema http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=159499 je vidět na klapky uvnitř rozvaděče u G4. Ty díry v nich asi není seriový stav, nebo snad ano?

Tak zase pro mě něco novýho, stav klapek je seriovy s nějakým celofánem ... Asi pro omezení tlaku na klapky při jejich nastavování a ventilátoru na MAX. Zase jedno ze zlepšovadel, kterej funguje jen do rozpadu materiálu ...

Obrázek

Třeba tahle laická rozborka helpne :)
https://www.youtube.com/watch?v=ZMwWD-cEb1M

Tak "celofán" je ještě fajn, asi starší verze měly molitan ...
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... ment/page3

Tak si to shrnu sám, cen celofán je pozůstatek po tom molitanu ... Takže milé VALEO, aby šetřilo za matroš, nechalo vyrábět děrované klapky a ty následně lepili do molitanu se spočítaným rozpadem ... Takže kromě V71 a spol. je to další pomsta pro/od koncernu ...
Naposledy upravil(a) Rayx dne 02 led 2017, 19:23, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Dik chlapy za info. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Jen otázka - někde jsem četl ze se musí vypustit klima. Je to pravda?
Moji na G4 sladce voní topení a ztrácí se g12. Nejspíš teda topení. Jde si ještě nějak na 100% ujistit tekoucí radiátory? Napřed. Kde mrknout jestli nejsou stopy nemrzky atd. Diky
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Jen otázka - někde jsem četl ze se musí vypustit klima. Je to pravda?
Moji na G4 sladce voní topení a ztrácí se g12. Nejspíš teda topení. Jde si ještě nějak na 100% ujistit tekoucí radiátory? Napřed. Kde mrknout jestli nejsou stopy nemrzky atd. Diky
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Klima se musí vypustit.
Zjistit radiator se dá navrtáním dirky do komory topení na levé spodní straně. Ale musíš vědět,jak to tam vypadá,nebo si určitě rovnou radiator navrtáš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55

Re: Golf 4 radiator kurenia

Příspěvek od pipo444 »

Zdar. neviete niekto či pasuje tento radiator s hlinikovymi koncovkami do G4 Tdi s manuálnou klímou ? či je zámenný s "klasikou".Je ich pomenej a niekde píšu že hej, inde nie... a ešte aj rozmery nie sú všade udávané správne. aj ETKA uvádza tieto dva typy, jeden je klasika s plastovými koncami 1J1819031A a potom verzia "hliník" 1J1819030A. díky
Obrázek
Obrázek
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
MarkAurel
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 říj 2015, 07:38

Re: Golf 4 radiator kurenia

Příspěvek od MarkAurel »

Ahojte, viete poradit preco kurenie fuka len studeny vzduch? Je to Golf 4 1J1 1.6 74kw. Pred casom fukal teply len zo strednych vyduchov nad radiom, climatronic ukaze chybu 4F7 ale pohladom vsetky klapky funguju, pripadne ktora moze oddelovat radiator od vyduchov? Jedna je blizko radiatora pri vodicovom pravom kolene, zeby to ma na starosti ona? Rad by som sa mrkol na daku schemu rozvervenia kurenia ako to tam je doriesene🤔
VW Golf 1.6 74kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“