Golf 4 radiator kurenia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
za 2h to máš rozházený na prvočinitele a těsnění nepotřebuješ to že je fridex cejtit když topíš je jasný líp se opdařuje a jestli je sladký okno tak je to tutovka...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ahoj nechcem zakladať nové vlakno. To fakt 2 hodiny? Počul som, že je to práca na cca 10 hodín. Aký radiator doporučujete? Našiel som po 15€ , no do takých lacných nechcem ísť a o rok opäť rozoberať...dikLadas píše:za 2h to máš rozházený na prvočinitele a těsnění nepotřebuješ to že je fridex cejtit když topíš je jasný líp se opdařuje a jestli je sladký okno tak je to tutovka...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Dvě hod není problém,kdo to nedělal nikdy,musí to mít do 3hod.
Radiator nejlépe origo ale i Starline nemusí být špatný. Záleží,jak vypadá.
Tady ti nikdo nemůže dát záruku,že ten nebo ten vydrží tak a tak dlouho.
Radiator nejlépe origo ale i Starline nemusí být špatný. Záleží,jak vypadá.
Tady ti nikdo nemůže dát záruku,že ten nebo ten vydrží tak a tak dlouho.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ta příčka pod přístrojovkou se nemusí sundavat,stačí přihnout jeden držák a pak vrátit zpět.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Ve vedlejším tema http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=159499 je vidět na klapky uvnitř rozvaděče u G4. Ty díry v nich asi není seriový stav, nebo snad ano?
Tak zase pro mě něco novýho, stav klapek je seriovy s nějakým celofánem ... Asi pro omezení tlaku na klapky při jejich nastavování a ventilátoru na MAX. Zase jedno ze zlepšovadel, kterej funguje jen do rozpadu materiálu ...
Třeba tahle laická rozborka helpne
https://www.youtube.com/watch?v=ZMwWD-cEb1M
Tak "celofán" je ještě fajn, asi starší verze měly molitan ...
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... ment/page3
Tak si to shrnu sám, cen celofán je pozůstatek po tom molitanu ... Takže milé VALEO, aby šetřilo za matroš, nechalo vyrábět děrované klapky a ty následně lepili do molitanu se spočítaným rozpadem ... Takže kromě V71 a spol. je to další pomsta pro/od koncernu ...
Tak zase pro mě něco novýho, stav klapek je seriovy s nějakým celofánem ... Asi pro omezení tlaku na klapky při jejich nastavování a ventilátoru na MAX. Zase jedno ze zlepšovadel, kterej funguje jen do rozpadu materiálu ...
Třeba tahle laická rozborka helpne
https://www.youtube.com/watch?v=ZMwWD-cEb1M
Tak "celofán" je ještě fajn, asi starší verze měly molitan ...
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... ment/page3
Tak si to shrnu sám, cen celofán je pozůstatek po tom molitanu ... Takže milé VALEO, aby šetřilo za matroš, nechalo vyrábět děrované klapky a ty následně lepili do molitanu se spočítaným rozpadem ... Takže kromě V71 a spol. je to další pomsta pro/od koncernu ...
Naposledy upravil(a) Rayx dne 02 led 2017, 19:23, celkem upraveno 1 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Klima se musí vypustit.
Zjistit radiator se dá navrtáním dirky do komory topení na levé spodní straně. Ale musíš vědět,jak to tam vypadá,nebo si určitě rovnou radiator navrtáš.
Zjistit radiator se dá navrtáním dirky do komory topení na levé spodní straně. Ale musíš vědět,jak to tam vypadá,nebo si určitě rovnou radiator navrtáš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Golf 4 radiator kurenia
Zdar. neviete niekto či pasuje tento radiator s hlinikovymi koncovkami do G4 Tdi s manuálnou klímou ? či je zámenný s "klasikou".Je ich pomenej a niekde píšu že hej, inde nie... a ešte aj rozmery nie sú všade udávané správne. aj ETKA uvádza tieto dva typy, jeden je klasika s plastovými koncami 1J1819031A a potom verzia "hliník" 1J1819030A. díky
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Re: Golf 4 radiator kurenia
Ahojte, viete poradit preco kurenie fuka len studeny vzduch? Je to Golf 4 1J1 1.6 74kw. Pred casom fukal teply len zo strednych vyduchov nad radiom, climatronic ukaze chybu 4F7 ale pohladom vsetky klapky funguju, pripadne ktora moze oddelovat radiator od vyduchov? Jedna je blizko radiatora pri vodicovom pravom kolene, zeby to ma na starosti ona? Rad by som sa mrkol na daku schemu rozvervenia kurenia ako to tam je doriesene
VW Golf 1.6 74kw