Golf 4 radiator kurenia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 4 radiator kurenia
Kamaradovi sa strasne zahmlieva predne okno, straca sa mu chladiaca kvapalina, okno je aj mastne, tak to vidim na radiator kurenia.
Vie mi niekto poradiť ako ho najlepsie pozret pripadne vybrať von?
Este som to nepozeral, len sa pytam dopredu. Dakujem
Vie mi niekto poradiť ako ho najlepsie pozret pripadne vybrať von?
Este som to nepozeral, len sa pytam dopredu. Dakujem
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Potreboval by som hlavne vediet ako dostat radiator najlepsie von. či treba palubovka dole alebo od kaslika spolujazdca sa da a pod.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
komplet palubka dolů a i volantová tyč a nosič palubky pak povolit topení od stěny a jde ven jiná šance nejni....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
přesně jak píše ladas ještě elektrárnu rozpojit, celý ten blbinec na sedadla a dveřma ven, napoprve bez manuálu je to nehorázný voser
když to zvážím s chladným počasím tak bych nejprve změříl refraktometrem zda je fridex v chladiči a pak udělal stěr ráno z oroseného okna zda obsahuje fridex
a před demontáží kontaktoval i tyto stránky http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms
když to zvážím s chladným počasím tak bych nejprve změříl refraktometrem zda je fridex v chladiči a pak udělal stěr ráno z oroseného okna zda obsahuje fridex
a před demontáží kontaktoval i tyto stránky http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
když ji povolíš a odehneš je to pohodlnější (a tolik práce to zas nejni) ale jestli se tam chceš kloktat mezi oknem stěnou a nosnou tyčí klidně si to zkus...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
martinsidlo píše:Nemusí dolu,co jsem psal.Přístrojovka ano.Myslíte-li že ano,děláte zbytečnou práci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No tak to vidím že to nebude na hodinku.
Prípadne je tam možnosť že je zaseknutá klapka na vnútorný okruh? Ale zase to by to okno nebolo mastné. keď sa pustí studený vzduch nieje cítiť chladiaca kvapalina, iba ked sa pustí teplý.
Prípadne je potreba dokúpiť aj zvlášť nejaké tesnenia? alebo radiator obsahuje všetko potrebné?
Prípadne je tam možnosť že je zaseknutá klapka na vnútorný okruh? Ale zase to by to okno nebolo mastné. keď sa pustí studený vzduch nieje cítiť chladiaca kvapalina, iba ked sa pustí teplý.
Prípadne je potreba dokúpiť aj zvlášť nejaké tesnenia? alebo radiator obsahuje všetko potrebné?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Torgan"]No tak to vidím že to nebude na hodinku.
pust si k tomu nějakou muziku o radiátorech http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms
pust si k tomu nějakou muziku o radiátorech http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms
slovacek.milos píše:Torgan píše:No tak to vidím že to nebude na hodinku.
pust si k tomu nějakou muziku o radiátorech http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw