Golf 4 radiator kurenia

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Golf 4 radiator kurenia

Příspěvek od Torgan »

Kamaradovi sa strasne zahmlieva predne okno, straca sa mu chladiaca kvapalina, okno je aj mastne, tak to vidim na radiator kurenia.
Vie mi niekto poradiť ako ho najlepsie pozret pripadne vybrať von?
Este som to nepozeral, len sa pytam dopredu. Dakujem
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mrkni kamarátovi do chladící soustavy zda má dostatek chladící kapaliny na mínus 3O až 37

pak pojezdi, jestli budeš mít sladko v ústech po pár kilometrech při puštěném ventilátoru tak je to radiátorem kůrenia

pokud ne kabinovým filtrem ;)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Potreboval by som hlavne vediet ako dostat radiator najlepsie von. či treba palubovka dole alebo od kaslika spolujazdca sa da a pod. :?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

komplet palubka dolů a i volantová tyč a nosič palubky pak povolit topení od stěny a jde ven jiná šance nejni....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Volantová tyč,volant ani nosič palubky nemusí dolů.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

přesně jak píše ladas ještě elektrárnu rozpojit, celý ten blbinec na sedadla a dveřma ven, napoprve bez manuálu je to nehorázný voser :roll:

když to zvážím s chladným počasím tak bych nejprve změříl refraktometrem zda je fridex v chladiči a pak udělal stěr ráno z oroseného okna zda obsahuje fridex

a před demontáží kontaktoval i tyto stránky http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Volantová tyč,volant ani nosič palubky nemusí dolů.
jakože ho vydoluješ spodem jo po sdělání spodního deklu :?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nemusí dolu,co jsem psal.Přístrojovka ano.Myslíte-li že ano,děláte zbytečnou práci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když ji povolíš a odehneš je to pohodlnější (a tolik práce to zas nejni) ale jestli se tam chceš kloktat mezi oknem stěnou a nosnou tyčí klidně si to zkus...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

martinsidlo píše:Nemusí dolu,co jsem psal.Přístrojovka ano.Myslíte-li že ano,děláte zbytečnou práci.
Obrázek
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

octavia nejni G4 ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:octavia nejni G4 ;)
to nemá cenu but to bude někdo kochat všelijak a dosáhne výsledku nebo se celá palubka vytáhne jak ve výrobním závodě
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

No tak to vidím že to nebude na hodinku. :D
Prípadne je tam možnosť že je zaseknutá klapka na vnútorný okruh? Ale zase to by to okno nebolo mastné. keď sa pustí studený vzduch nieje cítiť chladiaca kvapalina, iba ked sa pustí teplý.
Prípadne je potreba dokúpiť aj zvlášť nejaké tesnenia? alebo radiator obsahuje všetko potrebné?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Torgan"]No tak to vidím že to nebude na hodinku. :D

pust si k tomu nějakou muziku o radiátorech http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

slovacek.milos píše:
Torgan píše:No tak to vidím že to nebude na hodinku. :D

pust si k tomu nějakou muziku o radiátorech http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3336,d.Yms :)
(LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“