Kolik jste kdo už na RO najel?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
75000 km. Mám eskorta TD,čerpadlo Lukas,předehřev,dvounádržovej systém od firmy Made in doma.Před týdnem jsem měl venku vstřiky a karbon tam je,ale zase ne tolik.Jezdím na směs 60 olej:40 nafta.Jinak zatím pohoda.Pokud nastal problém,tak jsem si za něj mohl vždycky sám.
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
me rekni proc ne? se podivej na nemecke stranky zamerene na olej po uprave to lejou do fungl novych aut ja osobne bych se tez nebal to do nadrze nalejt po radne uprave jen na nove mít ale holt neni tak clovek musi jezdit tema starejma pekacema ale bohudík poslouzi uplne stejne jako to nove autoRudi píše:to nemyslíš vážně, že i do tohodle leješ oilpytlak2 píše:VW Lupo 3L, najeto za rok asi 30000, motor bez problemu
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Tak na komůrkovym 1,6 TD od VW sem najel na směs max. 35% rostlináče a zbytek nafty asi tak 100.000 km, pak dalších min 150.000 km s předehřevem na 100 % rostlináč - startování samozřejmě s naftou, pokud motor vychladl.
Ted mám 1,9 TDI PD čerpadlo tryska 96 kW a zatim NEMÁM předehřev, a tak míchám ( před nalitim do nádrže dobře v kanystru ) v tomhle počasí do 40 % oleje s 60 % s naftou. Šlo by i víc ale bez silnějších trubek a bez předehřevu filtru to pak špatně projde tim filtrem a klesá výkon a o ěnco se zhoršuje startovatelnost studenýho motoru. Je potřeba připomenout, že právě motory od VW PD tedy se systémem čerpadlo.tryska mají vstřikovače pro každej válec v hlavě motoru, kde se navíc nafta vsřikuje tlakem až 2000 barů, takže 1) rozprášení oleje je dobrý a 2) nafta je za provozu horká - koneckonců maj tyhle motory čidlo teploty na zpětný větvi nafty / čidlo je vpředu u motoru po sejmutí plast. krytu / a měřením (např. VAGem) lze zjistit, že BEZ PŘEDEHŘEVU je teplota nafty (nebo oleje) za chodu motoru v rozmezí 60 -75 stupňu - což je pro provoz na rsotlináč výhodný, pokud jde o kvalitu rozprašování nafty.
Navíc rostlináč lépe maže. Koneckonců nekteří borci tohle čidlo měněj za jiný, který pořítači hlásí pak falešnou, vyšší teplotu nafty a počítač "přidá" množství paliva/1 zdvih (se stoupající teplotou nafty klesá jak známo její hustota a tak to PC v autě kompenzuje její vyšší dodávkou). Výsledek týhle hříčky je pak ca 5 PS navíc. Neni to moc ale kompenzuje to třeba ztráty způsobený zapnutou klimatizací, když potřebuhju plnej výkon na předjíždění. Ale to už je jiná písnička
Ted mám 1,9 TDI PD čerpadlo tryska 96 kW a zatim NEMÁM předehřev, a tak míchám ( před nalitim do nádrže dobře v kanystru ) v tomhle počasí do 40 % oleje s 60 % s naftou. Šlo by i víc ale bez silnějších trubek a bez předehřevu filtru to pak špatně projde tim filtrem a klesá výkon a o ěnco se zhoršuje startovatelnost studenýho motoru. Je potřeba připomenout, že právě motory od VW PD tedy se systémem čerpadlo.tryska mají vstřikovače pro každej válec v hlavě motoru, kde se navíc nafta vsřikuje tlakem až 2000 barů, takže 1) rozprášení oleje je dobrý a 2) nafta je za provozu horká - koneckonců maj tyhle motory čidlo teploty na zpětný větvi nafty / čidlo je vpředu u motoru po sejmutí plast. krytu / a měřením (např. VAGem) lze zjistit, že BEZ PŘEDEHŘEVU je teplota nafty (nebo oleje) za chodu motoru v rozmezí 60 -75 stupňu - což je pro provoz na rsotlináč výhodný, pokud jde o kvalitu rozprašování nafty.
Navíc rostlináč lépe maže. Koneckonců nekteří borci tohle čidlo měněj za jiný, který pořítači hlásí pak falešnou, vyšší teplotu nafty a počítač "přidá" množství paliva/1 zdvih (se stoupající teplotou nafty klesá jak známo její hustota a tak to PC v autě kompenzuje její vyšší dodávkou). Výsledek týhle hříčky je pak ca 5 PS navíc. Neni to moc ale kompenzuje to třeba ztráty způsobený zapnutou klimatizací, když potřebuhju plnej výkon na předjíždění. Ale to už je jiná písnička
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Musel pořídít. Ale na starej VW 1,6 TD komůrkáč nedám dopustit, po GO motoru sem s tim nalítal skoro 500.000 km. Startovalo to pořád slušně, jen už byla vůle v hlavních ložiskách na klice a na volnoběh po dlouhý jízdě problikávalo čidlo tlakú oleje. Jinak celkový opotřebování auta - to je jasný........ Nová BORA TDI PD s 96 kW jede jak blázen a už se připravuje a těší na přestavbu na rostlinnej olej. Zatim jede v tomhle počasí na těch max. 50 % oleje....žádný usazeniny a nic takového ....vše v richtikubobyd píše:Aaaaaa Kuba poridil nove priblizovadlo
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Ahoj aj ja mam 96KW PD v tolede nabehane 99600km minuly rok som do fabky Sdi lial olej 50na 50 taky so supermarketu za 25Sk/l bolo to v lete auto islo normalne .rozmylam ze by som to nalial aj do PDckaKuba píše:Musel pořídít. Ale na starej VW 1,6 TD komůrkáč nedám dopustit, po GO motoru sem s tim nalítal skoro 500.000 km. Startovalo to pořád slušně, jen už byla vůle v hlavních ložiskách na klice a na volnoběh po dlouhý jízdě problikávalo čidlo tlakú oleje. Jinak celkový opotřebování auta - to je jasný........ Nová BORA TDI PD s 96 kW jede jak blázen a už se připravuje a těší na přestavbu na rostlinnej olej. Zatim jede v tomhle počasí na těch max. 50 % oleje....žádný usazeniny a nic takového ....vše v richtikubobyd píše:Aaaaaa Kuba poridil nove priblizovadlo
pises ze nemas predhrev ako casto menis palivovy filter a kde si pozeral tie usadeniny (nepokazim tym trisky keby som miesal naprikald 10l nafty 10l oleja??)a do akej teploty to startuje na zmes nafty a oleja ok??
dik za info
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S