Kolik jste kdo už na RO najel?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Kolik jste kdo už na RO najel?
Skutečně by mě zajímalo po praktické stránce kolik se tak dá najezdit a jestli mají spaliny a hlavně karbon vliv na vyšší opotřebení. Jak jste kdo na tom?
Jezdím vozidlem Škoda octávia 1,9 TDi a za jeden rok mám najeto cca 50 000 km Zatím bez nějakým problémů a pokud byly tak si za ně můžu sám. Systém mám od firmy MADUM OIL s.r.o. Ostrava www.madumoil.eu
já tak 20 000, když už to jede, tak je to dobrý, ale startování je podle mě čim dál horší, taktéž volnoběh, ačkoliv sem ho už jednou zvedal, tak už to na volej zakopává tak, že to vobčas zdechne. Asi zasraný trysky. Taky to dost žere motorovej volej (řek bych: vyběhaný válce, vyběhaný nebo zapečený kroužky) s tim asi souvisí horší tlaky a to špatný startování. To všechno bylo ale už i před přestavbou, teď se to možná trochu zhoršilo. Jinak auto už má okolo 500 000km a motor nejspíš generálku neměl...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
cez 50 000 na starom aute... momentalne 42 000 a uvidime co cas ukaze..
jediny problem mam ze mi auto samo od seba nbeikedy zdochne, je to urcite problem cerpadla ale doteraz som nezistil aky, pretoze na diagnostike to ukazalo 4 rozne moznosti, a ono mi to robilo este ped prestavbou, no ovela menej ako teraz takze pricina nebude pouzitim oleja...
jediny problem mam ze mi auto samo od seba nbeikedy zdochne, je to urcite problem cerpadla ale doteraz som nezistil aky, pretoze na diagnostike to ukazalo 4 rozne moznosti, a ono mi to robilo este ped prestavbou, no ovela menej ako teraz takze pricina nebude pouzitim oleja...
cwcw
Já jsem najel s jedním autem 20 tis. a pak zničeho nic zdechl, totální ztráta komprese. Vyměnil jsem těsnění pod hlavou, žádné viditelné opotřebení a komprese se prakticky ani nehli. Takže jediné vysvětlení jsou pístní kroužky. V létě rozeberu a uvidím.
Druhé auto zatím cca 11 tis a vše bez problémů.
Druhé auto zatím cca 11 tis a vše bez problémů.
Jízda na RO
Na řepkový olej jezdím od března, cca 70% řepka a 30% nafta + sem tam tam nějaké levné aditivum pro lepší starty při teplotě pod 10 stupnů. Najeto mam tak zatim cca 7000 km. Mam VW Golf 2 1.6D rok 1988. čepadlo Bosch , bez vestavěného předehřevu. Najeto má cca 170000km.
Od té doby co jezdím RO se snížila hlučnost motoru a trochu klesla spotřeba. Úspora o proti naftě je 270 - 340kč (podle ceny nafty) na 55 litrů. Za rok bude uspora cca 4500 kč ( pokud připočtu ještě aditiva a 2x ročně výměnu pal. filtru tak je úspora pořád přes 4 tisíce)
Od té doby co jezdím RO se snížila hlučnost motoru a trochu klesla spotřeba. Úspora o proti naftě je 270 - 340kč (podle ceny nafty) na 55 litrů. Za rok bude uspora cca 4500 kč ( pokud připočtu ještě aditiva a 2x ročně výměnu pal. filtru tak je úspora pořád přes 4 tisíce)
ja s eskortem 25 tisic momentalne stoji dostal se bordel do cerpadla kdyz prasknul filtr a s fiestou cca 3000km na olej
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta