Kolik jste kdo už na RO najel?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Kolik jste kdo už na RO najel?

Příspěvek od Pavel »

Skutečně by mě zajímalo po praktické stránce kolik se tak dá najezdit a jestli mají spaliny a hlavně karbon vliv na vyšší opotřebení. Jak jste kdo na tom?
Dušan
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2007, 13:20

Příspěvek od Dušan »

Jezdím vozidlem Škoda octávia 1,9 TDi a za jeden rok mám najeto cca 50 000 km Zatím bez nějakým problémů a pokud byly tak si za ně můžu sám. Systém mám od firmy MADUM OIL s.r.o. Ostrava www.madumoil.eu (LOL)
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06

Příspěvek od truck »

Madumoil dřive RAPIDOIL HAKO :x :(
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

To to všichni tajíte nebo co? Koukám když jde o praxi tak jsou všichni ticho 8)
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

já tak 20 000, když už to jede, tak je to dobrý, ale startování je podle mě čim dál horší, taktéž volnoběh, ačkoliv sem ho už jednou zvedal, tak už to na volej zakopává tak, že to vobčas zdechne. Asi zasraný trysky. Taky to dost žere motorovej volej (řek bych: vyběhaný válce, vyběhaný nebo zapečený kroužky) s tim asi souvisí horší tlaky a to špatný startování. To všechno bylo ale už i před přestavbou, teď se to možná trochu zhoršilo. Jinak auto už má okolo 500 000km a motor nejspíš generálku neměl...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

cez 50 000 na starom aute... momentalne 42 000 a uvidime co cas ukaze..
jediny problem mam ze mi auto samo od seba nbeikedy zdochne, je to urcite problem cerpadla ale doteraz som nezistil aky, pretoze na diagnostike to ukazalo 4 rozne moznosti, a ono mi to robilo este ped prestavbou, no ovela menej ako teraz takze pricina nebude pouzitim oleja...
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

cwcw

Příspěvek od Pavel »

Já jsem najel s jedním autem 20 tis. a pak zničeho nic zdechl, totální ztráta komprese. Vyměnil jsem těsnění pod hlavou, žádné viditelné opotřebení a komprese se prakticky ani nehli. Takže jediné vysvětlení jsou pístní kroužky. V létě rozeberu a uvidím.

Druhé auto zatím cca 11 tis a vše bez problémů.
waqw
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 13:35
Bydliště: OV

Příspěvek od waqw »

Všem: Jak máte upravé auta? Jde mi o to jestli všichni předehříváte nebo ne.. Díky
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Já ne. V autě je originál předehřev a moje řadové čerpadlo ohřátý olej nepotřebuje, protlačí i sádlo bez újmy.
waqw
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 13:35
Bydliště: OV

Příspěvek od waqw »

Co máš za auto MB ?
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

To wagw:
Ano. Před tím 250D a teď 300 D turbo.
zmyleny
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 dub 2007, 17:33

Příspěvek od zmyleny »

ja mam na male 205 cca 12tis, na toyote asi 4tis, jezdim na to kratkou dobu,
jezdim na smes nafta/olej 1/3
do toyoty to davam 1/1
zatim zadny problem ani na jednom aute, nepredehrivam,
teda zatim, koupil sem ted dalsi a tam budu predehrev davat, ten uz bude predelany jen na olej
Jahomi
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 01 čer 2007, 16:31
Kontaktovat uživatele:

Jízda na RO

Příspěvek od Jahomi »

Na řepkový olej jezdím od března, cca 70% řepka a 30% nafta + sem tam tam nějaké levné aditivum pro lepší starty při teplotě pod 10 stupnů. Najeto mam tak zatim cca 7000 km. Mam VW Golf 2 1.6D rok 1988. čepadlo Bosch , bez vestavěného předehřevu. Najeto má cca 170000km.

Od té doby co jezdím RO se snížila hlučnost motoru a trochu klesla spotřeba. Úspora o proti naftě je 270 - 340kč (podle ceny nafty) na 55 litrů. Za rok bude uspora cca 4500 kč ( pokud připočtu ještě aditiva a 2x ročně výměnu pal. filtru tak je úspora pořád přes 4 tisíce)
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

ja s eskortem 25 tisic momentalne stoji dostal se bordel do cerpadla kdyz prasknul filtr a s fiestou cca 3000km na olej
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

s moji 205 kou 100000 km bez problemu jednoduchy predehrev v zime to zlehka redim naftou (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“