vstriky VW T4 2.5 TDI ACV 1998

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

vstriky VW T4 2.5 TDI ACV 1998

Příspěvek od cucka »

jaky mam met vstriky do meho vraku??? (noteeth) uz jsem z toho jelen. Tamhle pisou DSLA150P442 tamhle zase DSLA150P706
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Podla štátu použitia tam patria 357, 442, 706.

Nebál by som sa tam dať Sprint 764 aspoň to auto troška ožije a dedko si bude vrčat jak za mlada.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

19olo88 píše:Podla štátu použitia tam patria 357, 442, 706.

Nebál by som sa tam dať Sprint 764 aspoň to auto troška ožije a dedko si bude vrčat jak za mlada.
Diky za odpoved....aale dostane to nejlevnejsi na trhu :D nebudu ho rozmazlovat...navic bych asi musel do toho sahnout nejakej hacker :) a vzhledem k tomu,ze kazdy za to chce 4 tisice tak na to prdim...momentalne chci jen vymenit vstriky, aniz bych musel sahat do ridici jednotky

posunul jsem se dal......vyndal jsem vstrik a toto je na nem napsane

germany ww 074 130 201 C

2FH KBEL 58P 119
190bar 771 G
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

no kdyz ten vstrikovac rozdelam, tak bych to na te trysce mohl precist?
Naposledy upravil(a) cucka dne 21 lis 2013, 08:54, celkem upraveno 1 x.
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Ano musis rozobrat spodok vstrekovaca a vytiahnut trysku.
Na jej tele je napísaný typ. :P
Prečo by si musel ako hned aj premapovať RJ ? (hm)
Ja mám síce Octaviu 1 AGR + trysky S764 a chip nemám vôbec a auto ide ako za mlada. :scooter:
Kludne tam daj väčšie trysky a daj to len po výmene špičiek niekomu na stolicu nastaviť otváracie tlaky - stojí to par stovek kč... tod vše..
Uvidíš ako autičko ožije 8)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

Myslis ze tam mam naprcat spicky DSLA150P764 a nastavit otviraci tlak 190 bar??? (LOL) 111KW ma vyssi otviraci tlak. Bude to fakcit?? nebudu muset aspon zmenit VAGem mnozstvi nafaty?? Aby mi to pak nezralo i travu u cesty (noteeth)
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Ano :)

Ja som mal povodne 442 a dal som 764 + nastavil otvaracie tlaky.. a naparádu výkonove to je cítiť hodne a spotreba +/- je rovnaká..

Až po nahodení a naštartovaný uvidíš ako sa to bude chovať potom ked tak doladíš množstvo nafty cez VAG
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Má někdo přesně zdokumentováno, jaká je spotřeba u větších trysek u "kterých motor jede jako zamlada" bez zásahu do ŘJ? A jestli není divné, že mu zamlada stačily originály? :)
nepropadat panice...
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

jeden motor a tri prdele trysek :D v tom aby se prase vyznako.....myslim,ze za to muzou ekoteroristi :D
uvidim jak dopadnu...naprcam tam cinske P764

ale tak rad bych uvital zkusenost.....jedina moje zkusenost s P764 je v T4 AJT (65kw) je, ze jsem trysky kupoval kamosovi, ten je tam dal, otviraci tlak se nastavil jako pro AHY...noo musel to doladit tuner a vzal si za hodku 4000. (LOL)
Auto jede pekne a nekouri....s dvoutunovym vozikem po dalnici pijanko 110-120 za 8l :)....takze to funguje pekne ....cina jiz vali bezproblemu 30000km

.sem si rikal,ze bych si ten jeho soft dal do svojeho auta :D ...jde to nejak stahnout??? a nahrat do mojeho vraka??
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Ked tam das cinske trysky tak sa potom nečuduj že to nepôjde alebo po čase nastanu problémy..
Nešpekuluj a daj tam od DP Sprint 764 a máš tam zaručenú kvalitu.

Chip teda program v RJ je po väčšine rozdielny a upravuje sa individualne na každé auto. Lebo každý motor je inak vybehaný.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

Vzdyt sem psal, ze funguji uz 30000 Km. To nenajedu ani za tri roky :D a kdovi, kde bude konec memu trandakovi. Praskla me vacka na pet kusu (wallbash) musim investovat do jinejch kramu (rozvody, ventily, zdvihatka)
Ty vstriky tam davam jeno proto, ze to mam shozene a urcite stojej za hovno.
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

jak pozna VAG, ze je vybehany motor??? to me hlava nebere :)
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

vcera jsem jeden rozsruboval a mam tam P442....to je asi nejaka slabota.
jo a podlozky s perkama me spadly na zem. (LOL)
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

To že tam máš 442 svedčí len o tom že to bolo originál určene pre nejaku krajinu.

VAG moc ani nepozná že maš vybehaný motor skôr to musíš zistit sám a to tak že zmeriaš/ neháš si zmeriať kompresné tlaky...
Takú vecičku ( manometer do 4bar s prípravkom ktorý sa našrobuje do otvoru pre žhav.sviečku ) by mali mať skoro v každom dobrom autoservise a za to že ti zmerajú tlaky moc určite nezoberú.

Na druhú stranu ked máš ten motor teda už v takomto stave že mu robíš menšiu GO tak je dobre aj vstreky a trysky poriešiť.
(crazy)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
cucka
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 08 pro 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od cucka »

tak uz me dorazily :D :D

doufam,ze me s nima nevyrazi se servisu Bosh (noteeth)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 5&start=30

sem jsem prsknul fotky (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“