Stránka 1 z 1

Rozvody C8 2.2 Hdi postup

Napsal: 25 lis 2013, 10:10
od fikjan
Zdravím Vás, prosím Vás nemáte někdo postup na rozvody 2.2 Hdi 94KW motor 4HW (DW12TED4).Tatík si to pořídil a já toho na francouze moc nemám.Aretaci bych našel, ale to napnutí řemene (wallbash) .Děkuji mnohokrát.

Napsal: 25 lis 2013, 18:09
od jericho-3
Jestli to má pevnou napínací kladku /jako má C5/ tak je nejlepší namontovat rozvody/napnout odhadem/, dát tam řemenici , a vše potřebné k chodu motoru a motor ohřát..A zkontrolovat napnutí řemene..všechny různé měřáky napnutí jsou nahovno.Tohle je sice zdlouhavější, ale je čisté svědomí...

Napsal: 25 lis 2013, 19:03
od Tomas.cz
Bejvá ještě rozdíl v nastavení přesné synchronizace, některé modely, podle mě ty starší, maj kolo na klice pevné ale dělené kolo vačky, že prostě napneš řemen a kolo vačky ( 3 šrouby ) stáhneš až potom a
některé modely ( co jsem dělal já z roku 05 ) mají kolo vačky jednodílné napevno a ladí se to sevřením spodního kola na klice, že opět napneš řemen a stáhneš spodní řemenici, je tam sice pero, ale o pár stupnů je s tím možno hýbat.
To dělám, že našroubuju spodní dekl rozvodů, mám naplej řemen, nasadím řemenici, stáhnu šroub vzduchovou pistolí a finální utáhnutí udělám až v momentě kdy sundám aretační kolíky abych něco nezalomil.

Napsal: 26 lis 2013, 15:19
od fikjan
Děkuji za rady z praxe, ale právě ten odhad na napnutí. Na p 309 1.9D jsem to nějak neodhadl a bylo vymalováno.Trhl se zruba po 5000km jsem ho zřejmě přetáhl.Proto mám obavy.Proto bych raději změřil čím a nakolik. (wallbash)