Sháním odborníka na japonce nebo pána elektrikáře

Pro zákazníky, kteří hledají dobrý servis. Pište sem poptávku, někdo se Vám snad z Vašeo okolí ozve

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Sháním odborníka na japonce nebo pána elektrikáře

Příspěvek od maiello »

Ahoj,
mám problém se suzuki liana rv 2003, 1,6.
Jezdí super, neškube, chytá na brnk, ale jak nejedu na dálnici nebo držím déle otáčky nad 4000 cca tak 4 minuty zaškube,začne lítat otáčkoměr, střelí do výfuku rosvítí se immo a diagnostika motoru a zdechne. Vypnu klíček nastartuju a jede dál klidně praha brno, dokud nepřekročim déle jak 5 minutt 4000tis. ot
Pamět je bez závad, zkoušeno i za jízdy i v moment kdy se chyba objeví.
Pamět závad 0, nové lambdy, zkoušen jiný snímač otáček, v palivu to neni, prostě chyba v zapalování. Ovšem velmi záhadná.

někjaký nápad nebo někdo kdo by to opravil? opravu, nebo radu vedoucí k odstranění této závady patřičně odměním.
díky
Naposledy upravil(a) maiello dne 07 pro 2013, 16:59, celkem upraveno 2 x.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

má to řetěz nebo řemen kolik máš najeto?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

jasný řetěz, na budíku 160, dle interieru by to mohlo cca sedět, 11 let majitel jedna starší Italka
myslíš vytahaný rozvod a nesmyslný signál?

na elektriku jsem lama.

jinak poznatek: bez čidla vačky to jede a závada se objevuje
bez čidla kliky to taky jede a závada se neobjevuje ale jede lehce hůř

bez obou čidel to samozřejmě ani nechytne.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj zkontroluj nastavení rozvodu a jak je vysunutej dopínák a bude asi jasno...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

u řetězu jsem to nikdy neřešil. Co vim tak třeba japonsy motorky co jsem dělal, tak ty řetezy chrastěj dělá to hrozny zvuky než to zdechne ale jede to furt jak pila.
motor jde nádherně jen šepotá, volnoběh dokonalej,
neřikám že nemůže být trochu vytahanej, ale po těch km. A kdyby nechodil napínák bude to chrastit.

nemá někdo nákres jak to má byt postavené a kde se to kontroluje? značky počet článků mezi něčim a tak?
diky
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
G3Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 14 zář 2010, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od G3Tdi »

Zkontroluj napájen. A ukostreni motorov. Jednotky případn. Zkus jinou...
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

ukostření je ok, s jednotkama na japonce a konktertně na lianu jsem nenašel nikde ani jednu. A prý to neni prdel spárovat s immo.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jednoznačně zapalování, proráží se... za tepla.
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

dík za reakci jak to myslíš konkretně? to má cívky přímo na fajfkách a ty jsem zkoušel z jiné suzuki. cívky fajfky a kable ok
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

maiello píše:dík za reakci jak to myslíš konkretně? to má cívky přímo na fajfkách a ty jsem zkoušel z jiné suzuki. cívky fajfky a kable ok
tohle může mít tisíc příčin já bych šel po zapalovací cívce, pokud jsi měnil a nic tak potom to co do nich posílá signál, a nakonec třeba taková zdánlivě nesouvisející věc a to příliš bohatá nebo chudá směs, to by mohlo bejt to škytání do výfuku. jo a vůli ventilů a jejich podpálení zkontrolovals?
mÁ TO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU FSTŘIKOVÁNÍ SPOLEČNOU SE ZAPALOVÁNÍM NEBO JE ZAPALOVÁNÍ SEPARÁTNÍ? ODKUD JSI?
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Bororos
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 28 čer 2015, 14:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bororos »

Dobrý den,mám prosím taky suzuki lianu r.v 2001.Taky mi to po zahřátí nechce jet ,škube to a střílí do výfuku a bliká kontrolka immo a motoru.Jak jste to prosím opravil?Děkuji za odpověď Bororosb@seznam.cz
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

byla to doba a fuška, ale povedlo se mi to, ozvěte se a podíváme se na to
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Odpovědět

Zpět na „Poptávka - hledám servis/zaměstnance“