Sháním odborníka na japonce nebo pána elektrikáře
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sháním odborníka na japonce nebo pána elektrikáře
Ahoj,
mám problém se suzuki liana rv 2003, 1,6.
Jezdí super, neškube, chytá na brnk, ale jak nejedu na dálnici nebo držím déle otáčky nad 4000 cca tak 4 minuty zaškube,začne lítat otáčkoměr, střelí do výfuku rosvítí se immo a diagnostika motoru a zdechne. Vypnu klíček nastartuju a jede dál klidně praha brno, dokud nepřekročim déle jak 5 minutt 4000tis. ot
Pamět je bez závad, zkoušeno i za jízdy i v moment kdy se chyba objeví.
Pamět závad 0, nové lambdy, zkoušen jiný snímač otáček, v palivu to neni, prostě chyba v zapalování. Ovšem velmi záhadná.
někjaký nápad nebo někdo kdo by to opravil? opravu, nebo radu vedoucí k odstranění této závady patřičně odměním.
díky
mám problém se suzuki liana rv 2003, 1,6.
Jezdí super, neškube, chytá na brnk, ale jak nejedu na dálnici nebo držím déle otáčky nad 4000 cca tak 4 minuty zaškube,začne lítat otáčkoměr, střelí do výfuku rosvítí se immo a diagnostika motoru a zdechne. Vypnu klíček nastartuju a jede dál klidně praha brno, dokud nepřekročim déle jak 5 minutt 4000tis. ot
Pamět je bez závad, zkoušeno i za jízdy i v moment kdy se chyba objeví.
Pamět závad 0, nové lambdy, zkoušen jiný snímač otáček, v palivu to neni, prostě chyba v zapalování. Ovšem velmi záhadná.
někjaký nápad nebo někdo kdo by to opravil? opravu, nebo radu vedoucí k odstranění této závady patřičně odměním.
díky
Naposledy upravil(a) maiello dne 07 pro 2013, 16:59, celkem upraveno 2 x.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jasný řetěz, na budíku 160, dle interieru by to mohlo cca sedět, 11 let majitel jedna starší Italka
myslíš vytahaný rozvod a nesmyslný signál?
na elektriku jsem lama.
jinak poznatek: bez čidla vačky to jede a závada se objevuje
bez čidla kliky to taky jede a závada se neobjevuje ale jede lehce hůř
bez obou čidel to samozřejmě ani nechytne.
myslíš vytahaný rozvod a nesmyslný signál?
na elektriku jsem lama.
jinak poznatek: bez čidla vačky to jede a závada se objevuje
bez čidla kliky to taky jede a závada se neobjevuje ale jede lehce hůř
bez obou čidel to samozřejmě ani nechytne.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jj zkontroluj nastavení rozvodu a jak je vysunutej dopínák a bude asi jasno...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
u řetězu jsem to nikdy neřešil. Co vim tak třeba japonsy motorky co jsem dělal, tak ty řetezy chrastěj dělá to hrozny zvuky než to zdechne ale jede to furt jak pila.
motor jde nádherně jen šepotá, volnoběh dokonalej,
neřikám že nemůže být trochu vytahanej, ale po těch km. A kdyby nechodil napínák bude to chrastit.
nemá někdo nákres jak to má byt postavené a kde se to kontroluje? značky počet článků mezi něčim a tak?
diky
motor jde nádherně jen šepotá, volnoběh dokonalej,
neřikám že nemůže být trochu vytahanej, ale po těch km. A kdyby nechodil napínák bude to chrastit.
nemá někdo nákres jak to má byt postavené a kde se to kontroluje? značky počet článků mezi něčim a tak?
diky
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
ukostření je ok, s jednotkama na japonce a konktertně na lianu jsem nenašel nikde ani jednu. A prý to neni prdel spárovat s immo.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
dík za reakci jak to myslíš konkretně? to má cívky přímo na fajfkách a ty jsem zkoušel z jiné suzuki. cívky fajfky a kable ok
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
tohle může mít tisíc příčin já bych šel po zapalovací cívce, pokud jsi měnil a nic tak potom to co do nich posílá signál, a nakonec třeba taková zdánlivě nesouvisející věc a to příliš bohatá nebo chudá směs, to by mohlo bejt to škytání do výfuku. jo a vůli ventilů a jejich podpálení zkontrolovals?maiello píše:dík za reakci jak to myslíš konkretně? to má cívky přímo na fajfkách a ty jsem zkoušel z jiné suzuki. cívky fajfky a kable ok
mÁ TO ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU FSTŘIKOVÁNÍ SPOLEČNOU SE ZAPALOVÁNÍM NEBO JE ZAPALOVÁNÍ SEPARÁTNÍ? ODKUD JSI?
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Dobrý den,mám prosím taky suzuki lianu r.v 2001.Taky mi to po zahřátí nechce jet ,škube to a střílí do výfuku a bliká kontrolka immo a motoru.Jak jste to prosím opravil?Děkuji za odpověď Bororosb@seznam.cz