Stránka 1 z 1

Doblo Cargo 1.3JTD Multijet rozvody

Napsal: 18 pro 2013, 14:18
od roman1648
Borec přijel s tímto šperkem že by chtěl udělat rozvody ( má tam 250tis.km ) a prý mu je už dvakrát měnili - je to možný?
Díval jsem se že to má řetízkem, prý se mají měnit po 80tis.
Jsou na to třeba přípravky jako třeba na Opel, Ford atd?
díky

Napsal: 19 pro 2013, 19:11
od Tomas.cz
Nastavovací polohu uděláš šroubovákem, strká se do díry ve spojkovém zvonu, vzadu na setrváku je výřez v jeho ploše co je k bloku motoru.
Šroub, co svírá řetězku kliky má LEVÝ závit a NEMÁ klínek, nic, je to je třecí spoj.

Vačka ti bude stačit aretovat jen jedna, ta přední, vyšroubuje se zátka na imbus a uvidíš na vačce plošku, to uvidíš jak si zaaretuješ kliku, do díry po zátce lze natočit šroub kliky na TDičko vw, chtělo by to na něj udělat takový osazení, aby jelo ploška zapadla na plochu vačky.

Musí se vyndat vodní pumpa, pak vana ( bývá přilepená nafest ) a pak jdou sundat prsa.

Chceš napsat ještě zpětnou montáž rozvodů?

Napsal: 20 pro 2013, 05:52
od Super
ja mam nalitane 189 tisic ale este bez vymeny , je fakt potrebne po 80 tisic menit ? retaz

Napsal: 21 pro 2013, 12:25
od roman1648
Tomas.cz píše:Nastavovací polohu uděláš šroubovákem, strká se do díry ve spojkovém zvonu, vzadu na setrváku je výřez v jeho ploše co je k bloku motoru.
Šroub, co svírá řetězku kliky má LEVÝ závit a NEMÁ klínek, nic, je to je třecí spoj.

Vačka ti bude stačit aretovat jen jedna, ta přední, vyšroubuje se zátka na imbus a uvidíš na vačce plošku, to uvidíš jak si zaaretuješ kliku, do díry po zátce lze natočit šroub kliky na TDičko vw, chtělo by to na něj udělat takový osazení, aby jelo ploška zapadla na plochu vačky.

Musí se vyndat vodní pumpa, pak vana ( bývá přilepená nafest ) a pak jdou sundat prsa.

Chceš napsat ještě zpětnou montáž rozvodů?

Diky,to stacilo,slo to celkem dobre;-)

Napsal: 21 pro 2013, 21:23
od Tomas.cz
Taky jsem si říkal, odměnou byl pěkný chod motoru.