Stránka 1 z 2

Golf 3 TDi 66kw 1995 1Z Má cenu to čipovat?

Napsal: 31 kvě 2007, 11:48
od autoelektrika
Jsou na toto staré auto nějaké schopné mapy a má cenu vůbec čipovat?Jaký je to problém načipovat?Dík

Napsal: 31 kvě 2007, 19:25
od Dawee
Já ho načipovanej mam a je to fajn 8)

Napsal: 03 čer 2007, 16:52
od go.vojta
tak problém to není žádnej. problém je abys našel někoho kdo ti to opravdu dobře načipuje a neměnil brzo v případě 1Z písty...

Napsal: 03 čer 2007, 22:06
od David-pv
1Z bych nechal jezdit a byl bych rád že si spokojeně přede...

Napsal: 04 čer 2007, 14:20
od tomáš karbus
nesouhlasim mám s těmito motory mimo výrobní vady(kolo na klice) dost dobré skušenosti )hlavně životnost) a pokud je v dobré kondici tak bych mu pomohl lepšími špičkami a trosku porovnal soft- do 85kw neni problém

Napsal: 04 čer 2007, 20:05
od Dawee
Tam jsou kamenem úrazu ty písty. 85 Kw je ještě únosný. Víc už bych se na těch pístech bál..

Napsal: 04 čer 2007, 20:14
od pafka
Můžu se zeptat, kolik jste těch pístů měnili? Měl jsem PassatB4 -1Z, Golf 3-1Z obě auta mají dnes už hodně najeto, obě měli čip cca na 118ps, a naprosto v pohodě.

Napsal: 04 čer 2007, 21:21
od autoelektrika
A nevíte o někom kdo by měl na to nějakou odzkoušenou mapu?Dokážu si to snad přehrát sám.Samozdřejmě koupím,zadarmo nic nechci.Chtěl bych ale fakt nějakou odskoušenou.A ani to nemusí mít 120 koní.
Zítra ještě pošlu č. jednotky.(je to ještě bez imma)

Napsal: 25 čer 2007, 10:03
od MikiJojo
zdar,
kamos mal tiez g3 s TDI a dal ho cipnut na 85KW a islo to v pohode a spolahlivo,a ani spotreba pri normalnej jazde neskocila hore.

Napsal: 25 čer 2007, 21:50
od Kec
Proč čipovat? Dej tak trysky z 81kw(sprint 520) a máš tak taky kolem 85kw, nebo zainvestuj a dej tam powerplus520 a máš ještě cca +5-10koní navrh.

Větší trysky se pro 1Z motory nedoporučuje.

Viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843

Napsal: 26 čer 2007, 01:19
od Venca
Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru 8)
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.

Napsal: 26 čer 2007, 08:15
od chiptuning
Venca píše:Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru 8)
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.
jak pise venca udrzba je treba,to se to porad jezdi nic se nedeje,ale pak zacne odkapavat vstrik a dopadne to takhle a to bez varovani to najednou jezdi na tri valce (rofl)
Obrázek
Obrázek

Napsal: 26 čer 2007, 15:46
od FlashA4
chiptuning píše:
Venca píše:Jj presne, kdyz das trysky Sprint 520 tak budes mit 115 Ps, zaroven udelas udrzbu a snizis spotrebu, stejne mas spoustu km najeto. Navic tam nic jen tak nenahrajes, musis v jednotce chip pajet a novy nahrat v programatoru 8)
U tohoto motoru je 120 Ps tak maximum, co si muzes dovolit bez velkeho rizika.
jak pise venca udrzba je treba,to se to porad jezdi nic se nedeje,ale pak zacne odkapavat vstrik a dopadne to takhle a to bez varovani to najednou jezdi na tri valce (rofl)
Obrázek
Obrázek
Dneska sem to viděl na vlastní oči, byl sem u chiptunera dělat předvstřik, tak mi to ukazoval... :D :D :D :o :o :o

Napsal: 26 čer 2007, 19:49
od conti
Dal jsem do mého 1Z lepší trysky a jede to moc pěkně. Myslim že to úplně stačí. Dneska jsem ještě vyhodil kus výfuku,stejně byl sežranej a je to ještě lepší.

Napsal: 26 čer 2007, 22:29
od FlashA4
conti píše:Dal jsem do mého 1Z lepší trysky a jede to moc pěkně. Myslim že to úplně stačí. Dneska jsem ještě vyhodil kus výfuku,stejně byl sežranej a je to ještě lepší.
Taky mam udělaný trysky a nemůžu si stěžovat :o :o :o :o