OI 1,6 AKL žere olej

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od martinsidlo »

Hezký den,kde by jste hledali únik oleje u OI AKL na třetím válci? Komprese stejná na všech čtyřech,chytá i jezdí na čtyři válce ale na třetím je po 2tis černá svíčka a žere to olej 1L /2,5 tis. Prasklý stírák nebo rozpadlá(é) gumky na ventilu?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 07 říj 2011, 10:16

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Pravděpodobně obojí, jen kroužek nebude prasklej, ale jen netěsní
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

udělěj gufera, a překroužkuj...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jj, to je nejméně příjemná práce. Kde kupujete kroužky ( asi Kolbenschmit ) v Praze? Díky.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

taky sem to už dělal, byly zapečený stírací kroužky a vydřený vodítka ventilů
TheJarko895
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 08 čer 2013, 10:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od TheJarko895 »

Z valcami netreba nic robit? len nove kruzky a hlavu na repas?ma najazdenych 180000.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Szakalmetal, motordily.cz
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ja s tim nemam dobry zkusenosti, taky jsem delal AKL, válce byly už dost oválný ( měřeno tříbodovým dutinoměrem ), dal jsem nový kruhy o číslo větší a dopiloval aby tam byla co nejmenší spára jak ve starý škole, bylo to dobrý rok a začalo to chlasta olej zase...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od Tomas6 »

Kluci jaké jsou po těch letech další zkušenosti? Mám tu akl, žere olej tak že na 4tém válci zasere svíčku tak že není vidět prostřední elektrodu, mimo to semtam hrčí na 3. Mám podezření na podpálený ventil. Taky to má všechno okolo 11 studené, teplé i 14. Jen ten 4 válec pořád hapruje. Na volnoběh a ve vyšších otáčkách ok, ale jak to trochu podtočím tak to štěká na 3 a střílí do výfuku. Auto za to už moc nestojí dělat na tom celou go s výbrusem válců, jsem si říkal udělat hlavu přeprášit válce ruční honovačkou a dát nové kruhy. Majitel bratranec, trochu socka, ale dříč, nadělal se mi tu na baráku tak to musím nějak kulantně uvést do provozu a nevím jak z toho ven.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak to udělej ale ten píst na tom 4tém válci bych dal novej jestli bude nějakej porýhovanej nebo tak,ono to pak rádo klepe jak to chytne tlaky novýma kruhama a udělanou hlavou
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od jericho-3 »

Trochu mne zaráží trochu socka, ty jsi hrabě Tomasi 6 ,nebo co? Nebo je to tím, že má starého Golfa :( ?
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od Tomas6 »

Ne. Nejsem hrabě, ani mi nevadí že má staré auto. Mám taky ale za socku se nepovazuju. Je to myšleno tím že částečně (víkendový) alkoholik, za každý měsíc mu z výplaty nezůstane ani koruna a ve chvíli kdy by měl přemýšlet o koupi druhého auta nemá ani korunu. Borec 30 let, bydlí u rodičů a za 12 let co chodí denně do práce a víkendy po fuškách po stavbách nemá našetřeno ani na tu opravu. Já v jeho věku postavil barák a neměl jsem ani korunu dluhu. Takže asi tak.

Romane dneska jsem sundal hlavu nic špatného jsem nezjistil. Píst nedodraný, ventily těsné kruhy ok. Tak nevím no. Udělám jak jsem psal a děj se vůle boží. Když nechám udělat hlavu, náplně těsnění kruhy, kat který mu někdo ukradnul, tak jen v materiálu je v tom za 14. To auto nemá takovou cenu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od roman1648 »

No, počkej, když máš dole jen hlavu tak vidíš prd jak vypadají kruhy, počkej jak ten píst vyndáš, stírák bude totálně zakarbonovanej a drážky pro kroužky a otvory pod stírákem stejně tak
pokud jsou válce pěkné,ok,nedělaj s nima nic ale kruhy bych udělal na všech pístech, jinak si myslím že to nemá cenu
Ventily ti na zalití těsní,to asi ano, ale v pohybu když vaklou ve vyběhaném vodítku a těsní je gufírko tvrdé jak broky tak to samozřejmě dobrý není, co ti mám povídat, to víš...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od Tomas6 »

Samože mám dolů i vanu a píst venku. Karbon tam není. Přehonuju to a kruhy dám rozhodně nové..
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Příspěvek od roman1648 »

A jo tak to jo já že jsi psal že máš dole jen hlavu
Jasně,taky to tak dělám, přeletím válce párkrát honovačkou v akučce mažu konkorem,pak to vypláchnu čističem na brzdy,vytřu,máznu olejem,nabouchám písty a je to
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“