Stránka 1 z 2
uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovka
Napsal: 21 led 2014, 18:07
od PetoPe
Caute mam rotacku a chcem sa dostat na hranicu 200 ps a chcel by som tam dat dlhsiu prevodovku vraj z 1.9 tdi fabie prerabali ste to uz na ibizu? Vydrzi ta prevodovka 400 nm? Alebo viac
12 mm hlava cerpadla zexel je v tom rozdiel oproti bosch? Aky by ste mi doporucili vyfuk aky priemer? A este k tej prevodovke aka spojka by vydrzala viac ako 400nm? Auto je pouzivane kazdy den a aj na dlhe cesty... za kazdu radu dakujem
Napsal: 21 led 2014, 18:26
od zero1724
Základní otázka je kolik máš na to peněz, 200 koní to je, trysky race 520, VB turbo, intercooler s vedením, 12 mm hlava čerpadla, pomocné čerpadlo v nádrži, minimálně asz sání, výfuk tak 60 mm jen trubka, samozřejmostí je kvalitní soft, spojka: preoblozit HDS, pritlacak vr6, jednohmota. Převodovka z fabie 400 nm zvládne... a tohle je ten nejlevnější způsob, není lepší koupit PD?
Napsal: 21 led 2014, 19:12
od PetoPe
Viem ale chcem to nechat v ibize a prehazdovat instalaciu a motor sa mi nechce. Dostalo sa mi dake tubo do ruk len je bez oznacenia kukni na fore o par prispevkov nizsie ... 4000 hlava 10 000 vstreky ic a vedenie 4000 a ta prevodovka tiez tak 4000 a cerpadlo ale 2000Kc a soft... peniaze by boli
Napsal: 21 led 2014, 20:40
od zero1724
Tak to tam dej co jsem napsal a 200 koní tam je:-)
Napsal: 21 led 2014, 22:36
od TDI tech
za 24.000CZK 200k v rotacke, ty si zle informovany optimista. Este aspon nejakych 35.000CZK k tej predoslej sume pridaj a na 200k by si sa mohol dostat

Re: uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovk
Napsal: 21 led 2014, 22:41
od vilozx6
PetoPe píše:Caute mam rotacku a chcem sa dostat na hranicu 200 ps a chcel by som tam dat dlhsiu prevodovku vraj z 1.9 tdi fabie prerabali ste to uz na ibizu? Vydrzi ta prevodovka 400 nm? Alebo viac
12 mm hlava cerpadla zexel je v tom rozdiel oproti bosch? Aky by ste mi doporucili vyfuk aky priemer? A este k tej prevodovke aka spojka by vydrzala viac ako 400nm? Auto je pouzivane kazdy den a aj na dlhe cesty... za kazdu radu dakujem
Radšej si to dva krát rozmysli, či to za to stojí. Inak 400Nm s EWT prevodovkou nie je žiadna sláva, ak si chceš trocha užiť akceleráciu.

Napsal: 21 led 2014, 22:45
od vilozx6
Napsal: 21 led 2014, 22:53
od zero1724
Dej soft a 764 a jezdi, stejně je ti 200 koní v naftě k ničemu

pokud nezavodis
Napsal: 21 led 2014, 23:03
od vilozx6
zero1724 píše:Dej soft a 764 a jezdi, stejně je ti 200 koní v naftě k ničemu

pokud nezavodis
To je moja reč. Pekný výkon za rozumné love.

Napsal: 22 led 2014, 00:23
od zero1724
Vsak všichni moudří vědí, že to stejně všechno není jen o výkonu, ale o tom co je mezi sedačkou a volantem:-)

Re: uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovk
Napsal: 22 led 2014, 08:25
od frankie
PetoPe píše:Caute mam rotacku a chcem sa dostat na hranicu 200 ps a chcel by som tam dat dlhsiu prevodovku vraj z 1.9 tdi fabie prerabali ste to uz na ibizu? Vydrzi ta prevodovka 400 nm? Alebo viac
12 mm hlava cerpadla zexel je v tom rozdiel oproti bosch? Aky by ste mi doporucili vyfuk aky priemer? A este k tej prevodovke aka spojka by vydrzala viac ako 400nm? Auto je pouzivane kazdy den a aj na dlhe cesty... za kazdu radu dakujem
nie som si isty ci ti prevodovka z fabie az tak pomoze...
totiz ak mas rotacku v ibize ...mas kolesa tie iste ako fabia.....a pointa
prevodovky z auta s mensim priemerom kolie sa straca...
bude to rovnake ako na fabii...
jedine z 6stkovu aj s kulisou...spojkou...zotrvqkom...poloosi...a pohrat sa
Re: uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovk
Napsal: 22 led 2014, 08:37
od vilozx6
FRANKIE:nie som si isty ci ti prevodovka z fabie az tak pomoze...
totiz ak mas rotacku v ibize ...mas kolesa tie iste ako fabia.....a pointa
prevodovky z auta s mensim priemerom kolie sa straca...
bude to rovnake ako na fabii...
jedine z 6stkovu aj s kulisou...spojkou...zotrvqkom...poloosi...a pohrat sa[/quote]
Čo by nepomohla. Každému pomôže len jemu nie? EWT alebo GGU je dlhý 5q - dá sa povedať , že v kvázi náhrada - resp. stred medzi jeho sériou a 6q. Prerábka na 6q ho vyjde majland. Ak jazdí dlhé trasy, EWT a GGU je ideál. On musí vedieť, či chce úsporu paliva, alebo sa blázniť.
Napsal: 22 led 2014, 13:44
od zero1724
Tak pro úsporu paliva na dlouhé trasy nepotřebuje 200 koní ne?

já měl na předešlé fabii jen chip, byl to ideál, kvůli malému turbu to mělo nadhernej spodek a spotřeba 3,8-4,5 l, když jsem jel podle předpisů

Napsal: 22 led 2014, 14:21
od vilozx6
zero1724 píše:Tak pro úsporu paliva na dlouhé trasy nepotřebuje 200 koní ne?

já měl na předešlé fabii jen chip, byl to ideál, kvůli malému turbu to mělo nadhernej spodek a spotřeba 3,8-4,5 l, když jsem jel podle předpisů

čitaj čo píšem, prevodovka....

Napsal: 22 led 2014, 17:29
od Jarda S.
zero1724 píše:Dej soft a 764 a jezdi, stejně je ti 200 koní v naftě k ničemu

pokud nezavodis
s tim souhlasim, ale s jídlem roste chut
