Stránka 1 z 9

Škoda Octavia ASZ

Napsal: 23 led 2014, 10:03
od marena tdi
Škoda Octavia 1.9 TDI 96 kw ASZ
Fmic 230 mm , vedeni 54mm- 60,3 mm
Hybrid TS220 Turbosport
Soft TDIFUN
Spojka kompletni nova ( 240mm ) spojkova sada Sachs preoblozena HDS 57
Vstriky serie
Vyfuk serie vcetne katalizatoru

Tohle auto mne stalo hodne nervu co se tyce patalie s turbodmychadlem.
Turbo se objednalo u Foresta a po instalaci byl hodne spatny nabeh.Hybrid ( 1756 ) ve svodech VA.
Myslel jsem si ze tohle vyresi softwer u TDIFUN ale mylil jsem se . Po 2,5 hodinách na brzde a trapeni co s tim jsem odjel s trochou obavy jak tohle bude fungovat na ceste. Kone se nabrzdily ale s dost mizernym spodkem.
Auto se predalo zakaznikovi a odezva od nej netrvala dlouho . Prislo zklamani s nabehem a vysokou spotřebou. S tim ze se s autem spatne jezdi ve meste a vyuzitelne pasmo je jen nad 2200 ot/min.
Při konzultaci s Forestem kdy mi bylo receno ze s turbem není urcite zadny problém a cely problém je v softweru .
Turbo se vymontovalo a poslalo k predelani . Po nejakych hádkách s Forestem jsem se chytnul toho ze mi nabidnul vraceni penez .
Nove turbo jsem si objednal u Turbosportu a po montazi okamzita změna . Turbo nabiha krasne od spoda. Cili softwerem to ocividne nebylo.
Cela tato akce zase zkoncila na brzde u TDIFUN kde jsem zase platil za doladeni když uz jsem měl nove funkcni turbo s tim ze dobře nabiha .
Doufam ze zakaznik je spokojeny ale mne tato cela akce stala 5x turbo nahoru a dolu s toho 2x rozebrani , a 2x lazeni na brzde .
Auto v zadnem jizdnim rezimu NEKOUŘÍ .


ObrázekObrázek
Pouze vymena turba a porad steny Soft
Obrázek
Doladeni turba od Turbosportu
Obrázek

Napsal: 23 led 2014, 11:00
od JasteR
Prosel jsem si necim podobnym u Leona.. (stalo to dost penez 3x turbo vymena +olej atd.)..nicmene na obranu olega musim rict ze turbo bylo skvele vyvazeno a oleg nabidl obratem jinou variantu bohuzel spodek opet spatny tak jsme se dohodli na vraceni penez..tedy velice solidni jednani..nakonec jsem vzal od andreho zase 230hybryda a na cas spokojenost.. nicmene treba 2260vk od olega funguji bezproblemu na dany vykon ktery podava..

Napsal: 23 led 2014, 11:24
od marena tdi
Ja s Olegem problém nemam . Vse se vyresilo velice rychle . Co se tyce jeho práce klobouk dolu . Vyvazeni ma Luxusni . Proste tenhle kousek se nepovedl ( muze se stat je to Hybridni turbo )ale problém byl nekde jinde a to mne hrozne zklamalo. Dost jsem nad tim uvazoval nez jsem to tady napsal. Ten clovek ..... mne proste zklamal.

Napsal: 23 led 2014, 12:36
od acryll
Zakaznik musel prezit ale velke sklamanie. Vsak si to predstavte, nainvestujete do takej starej rarohy dobrych 1000e, a pri 1900 otackach slapnete na plyn a ide to o polovicu horsie ako v serii...
mal by som chut to podpalit (noteeth)

Napsal: 23 led 2014, 13:29
od luke.bean
omlovám se že se tady přisírám , ale mám podobný problém s VB repas tubem od turbosport

Obrázek

soft je konkurence ,to tady asi nikdo neocení , ale dvakrát se to předělávalo a teď naposledy to bylo na brzdě asi 2 hodiny :(

výsledek asi není špatný , ale ten náběh je fakt špatnej po městě se s tím jezdí fakt blbě

ale zase vyndavat turbo ? :roll:

Napsal: 23 led 2014, 13:55
od pechy-turbo
Nic nevyndávej ... pošli mi do SZ tel. kontakt na tebe .. řešení vymyslíme ;)

Napsal: 23 led 2014, 15:40
od MirekX
nic mi po tom není, ale přijde mi, jako by nebyly obě měření započaty ze stejných otáček, nebo se pletu?

Napsal: 23 led 2014, 15:46
od marena tdi
Protože puvodni turbo nebylo schopno v nizkych otáčkách roztocit valec. Druhé turbo to zvladlo bez problemu .

Napsal: 23 led 2014, 16:10
od MirekX
aha, tak to jo, asi budu muset k očnímu.. :D

Napsal: 23 led 2014, 17:03
od Vici
Už to ten dotyčný dořešil?

Napsal: 23 led 2014, 17:28
od marena tdi
Ano finančně je to doresene.

Napsal: 23 led 2014, 17:35
od Vici
Tak aspoň že tak.
Včetně všech nákladů s tím spojených?...
Jinak zábavu turbo ven, turbo zpět........ ti nezávidím, z vlastní obdobné zkušenosti.

Napsal: 23 led 2014, 18:02
od Poluxtroj
Z pohledu majitele vozu ;)
Přes doporučení zkušených osob jsem zavrhl navýšení výkonu pomocí VB turba a rozhodl jsem se pro hybridní turbo z důvodu požadavku 215PS 450nm a hlavně bez kouře!Po konzultaci s Marena TDI a jeho dobrou zkušeností jsme turbo objednali u Turbopower.Po namontování a odladění turba mi bylo sděleno,že turbo má problém,protože má špatný spodek a i přes všechno úsilí od Mareny se problém nepodařil vyřešit.Nicméně jsem auto převzal a hned jsem věděl,že tudy cesta nevede.S autem se nedalo jezdit,protože do 2100 ot. bylo auto totálně mrtvé.Při sešlápnutí plynu do 2000ot. auto vůbec nereagovalo.Po překonání 2100ot. mě auto vystřelilo na měsíc,takže totálně nekontrolovaný nárůst výkonu a o spotřebě raději ani nebudu psát,takže šlo turbo zpět a vzali jsme turbo TS 220 od Turbosportu.S tímhle turbem to je úplně jiná liga.Špičkové svezení.Spodek je stejný jako s VA turbem,auto táhne od 1200ot. a nárůst výkonu je krásně lineární s neskutečně nízkou spotřebou a to vše samozřejmě bez kouře za jakýkoliv podmínek.Za ochotu a velké,převeliké úsilí děkuji Mareně TDI a TDI Fun za jeho špičkový soft (rofl)

Napsal: 23 led 2014, 19:01
od favo
Koukám že moje ASZ potřebuje nové turbo a ještě to neví. :D

Napsal: 23 led 2014, 21:04
od Toreto
určite by som radšej volil 1756 vk ako daky hybrid