Stránka 1 z 4
Passat 1.9 74Kkw slabší výkon?? prosím kouknout na LOG
Napsal: 31 led 2014, 16:01
od milazar
Ahoj mám výše zmíněného pašika...řešil jsem teď problém s čidlem tlaku vzduchu G71 nakonec jsem našel přetrhlej drát u konektoru čidla tak jsem to dal do kupy...někde sem to tu psal....
Egr mám off místo váhy diodu...nic méně se mi zdá že nemám výkon co byl jo a ještě by měl být chip na cca 92kw...
udělal jsem LOG snad dobře mohl by jste to někdo zkouknout a když tak poradit...moc díky
http://uloz.to/xDThzeXu/passat-74kw-csv
Napsal: 31 led 2014, 19:36
od milazar
čerstvý log
http://uloz.to/xCccE7jS/log-01-003-010-011-csv po prvním nářezu auto padlo do nouzáku s chybou
17964 potom vymazání závad znovu nastartováno a další log to už chybu nenapsalo
http://uloz.to/x5R2syNX/log-01-010-xxx-xxx-csv
Popis:
regulace plniciho tlaku - mez regulace nedosazena
Možné příčiny:
magneticiky ventil omezeni plniciho tlaku(N75) zablokovany nebo
vadny - mezi turbodmychadlem a motorem netesnost -
turbodmychadlo vadne
Možné projevy:
nizky vykon motoru
Doporučený postup:
kontrola plniciho tlaku - kontrola ventilu(N75) diagnozou akcnich
clenu - kontrola tesnosti
Napsal: 31 led 2014, 19:53
od vendysp
Napsal: 31 led 2014, 20:27
od milazar
OK o víkendu na to kouknu...můžu vyloučit vadný G71?? nebo by mohla být závada i v něm?
Napsal: 31 led 2014, 20:34
od vendysp
Napsal: 31 led 2014, 20:36
od milazar
ok díky za rady zítra se v tom budu šťourat...snad to dopadne
Napsal: 31 led 2014, 20:53
od vendysp
u tebe si nejsem uplne jistej ale mel by byt videt vedle vzduchovyho filtru...mel by mit bilou hlavicku s napisem MADE IN USA...
Napsal: 31 led 2014, 21:19
od milazar
jojo já už jsem to i smazal ten příspěvek...sem si vzpoměl...hele já si myslím že stím ventilem bude problé tady je odkaz na můj příspěvek co jsem řešil...tak to vlastně všechno začalo
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=283841
s tou klapkou co má vevnitř takovou tu manžetu to trvá vždy při startu šla nahoru dolu teď se ani nehne....a jedna ta podtlaková hadička vede do N75 že??
Napsal: 31 led 2014, 21:35
od vendysp
no to prave muze byt problem v obojim to ze ti nezajede to tahlo....jak N75 tak deravy hadicky na podtlak....kdyz zkusis slapnout na brzdu rychle uvolnit a zase rychle seslapnout takby ten pedal nemel byt tvrdy ...pokud ti pti druhym seslapnuti ten pedal ztvrdne tak se ti ztraci podtlak...kdyz neztvrdne tak to bude nejspis ten N75
Napsal: 31 led 2014, 21:36
od vendysp
jinak ano jedna podtlakova hadicka vede do N75
Napsal: 31 led 2014, 21:37
od milazar
ok tak vím kde hledat problém...hlavně sem měl obavu aby nebylo turbo v čoudu...
Napsal: 31 led 2014, 21:44
od vendysp
to nevypada na turbo

tak zlom vaz a pak dej vedet jak jsi dopadl
Napsal: 31 led 2014, 21:47
od milazar
určitě tu zítra budu pokračovat a moc ti díky
Napsal: 31 led 2014, 21:58
od vendysp
za malo ...od toho to forum existuje

Napsal: 01 úno 2014, 11:14
od milazar
TAKŽE HADIČKY ZKONTROLOVÁNY....žádný únik...ani díra....takže asi N75 ovšem nemám ho jak otestovat nikdo se známých nemá tenhle tip auta...je to tenhle 1J 906 283 A....
zkusím se zeptat vás kluci z Prahy a okolí jestli by nebyl někdo nemá a nebyl by ochotný si jej prohodit na zkoušku...jinak bych ho asi musel koupit a spolehnout se že to bude ono....
Dík