Stránka 1 z 2
rada 3.2 fsi 195 kw audi a4 r. 2008
Napsal: 01 úno 2014, 08:45
od Autoservisdily
Zdravim chci se zeptat na motor 3.2 fsi 195kw ma najeto 217 tis km je to v a4 uz v te nove. Po faceliftu. Co ten motor vydrzi na co si davat pozor jestli je dobra prestavba na plyn ci to dat do alkoholu

. Co jsem cetl a zkoumal a byl se projet. Tak jsem byl spokojen s jizdnimi vlastnostni. Jen ta spotreba je takova zajimava ale da se to. Navic je to v manualu. Mam a6 v sku ale v nafte jen uprava s6 a jako proti te a4 se to neda rovnat sice je to 4Fko ale proste a4 super. Nazory rady panove man dilema jestly vymenit. Je v plne vybave a cena je 340tis kc
Napsal: 01 úno 2014, 09:42
od peeeetr
Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
Napsal: 01 úno 2014, 10:16
od Autoservisdily
Chapu ptam se otazka jestli se s tim nekdo setkal. Nic bych neprestavoval. Proste je to 6valec o kterym nevim moc co se tyce opotrebeni nevim jestly ma vlozku nebo upravu jako nekasil. Co vydrzej civky. Co rozvod motoru. Std..Max 3.2 165kw v medu.
Napsal: 01 úno 2014, 15:37
od jear ewing
peeeetr píše:Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
He, he, he Já ani Ty to nikdy nepochopíme.
Lidská mysl je nevyzpytatelná!
Napsal: 01 úno 2014, 16:39
od Autoservisdily
sorry ale mam dojem že jste tak trochu zakomlexovany idioti. každopadně díky
Napsal: 01 úno 2014, 17:47
od Slavkov
Autoservisdily píše:sorry ale mam dojem že jste tak trochu zakomlexovany idioti. každopadně díky
Hoď se do klidu a nauč se alespoň trochu gramatiky a slušného chování...
Také ti nikdo nepíše, že má z tvých příspěvků pocit, že jsi dyslektik-dysgrafik s nedostatečným sebevědomím, který si potřebuje masírovat EGO

Ta domněnka o zakomplexovaných idiotech pak dostává velmi úsměvný rozměr
... sorry za OT
Napsal: 02 úno 2014, 14:24
od tanner540i
Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
Ja ti to klidne vyvetlim. Sam mam 5er s 4,4l V8 s lpg. Jezdim za 13l lpg (tj tady u nas asi 2,5kc/km), kdykoliv mam k dispozici 300 koni a 440nm s uzasnym zvukem a kultivivovanosti. Kdyz vezu nekoho neznaleho, na krizovatce si mysli ze chcipnul motor, protoze neni slyset a citit zadne vybrace.
Jako bonus na motoru nejsou zadne turba, kompresory, vysokotlaka cerpadla a nema se co posrat.
Kdyz pak jedu sluzebni OII 1.9tdi 77kw a na krizovatce mi drkotaji o sebe zuby, vzpomenu si na dizkuse tohoto typu a jsem rad ze lide jako ty ziji jeste v nevedomosti. Protoze kdyby vsichni jezdiy na lpg, stal by litr 50kc
Ps: Muze mi nekdo rozumne vysvetlit proc si koupit tdi?

Napsal: 02 úno 2014, 17:48
od Mnau
Čtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne

LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna

a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.
Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...
Napsal: 02 úno 2014, 18:35
od boobika
a není jedno co si kdo a kam dá? pokud bude chtít mít v kombíku vzadu kachlema obloženej wc, tak proč ne, je to jeho věc.
Napsal: 02 úno 2014, 18:57
od jear ewing
Chlapi každý máme na něco nějaký názor, já jsem při koupi noveho Forestra také uvažoval o koupi benzina s přestavby na LPG, mistr na dílně v autorizovanem servisu mě upozorňoval s problémy, motor není konstruovany na LPG, ihned ztráta záruky a 100% snížení životnosti.
LPG proč ne ale pouze do starých kocaru s nepřímým vstřikem paliva (například A8 I generace ve 4,2- dobrá kára, motor ale nejlepší léta má za sebou)maximálně do 150.tis Kč.
Dávat LPG do vozů nad 200.tis Kč je podle mě absolutně nerentabilni.
Vše výše je můj názor, neni to objektivní hodnocení.
Napsal: 02 úno 2014, 19:14
od tanner540i
Čtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne Very Happy LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna Very Happy a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.
Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...
Porovnaval sem to s ochcavkou, protoze nakldy na provoz jsou stejne. Nekdo, kdo si mysli ze ma ve svem koncernovem zazraku V4 (ano, opravdu nemas ve svem vagenu na hlinach vydlicovy ctyrvalec tdi

me nemusi poucovat, v cem mam jezdit.
Mam legalni zamestnani a na danich platim tolik, ze bych si za to kazde vanoce mohl kupovat novou fabii junior

. Nevidim jediny duvod, proc bych mel na danich platit jeste jednou tolik a jezdit kostitrasem bez vykonu...
Myslim ze budes jeden z tech kokotu co na sidlisti obchazi klicem vsechno, co na sobe nema napis Skoda co?
Napsal: 02 úno 2014, 20:07
od jear ewing
tanner540i píše:Čtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne Very Happy LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna Very Happy a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.
Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...
Porovnaval sem to s ochcavkou, protoze nakldy na provoz jsou stejne. Nekdo, kdo si mysli ze ma ve svem koncernovem zazraku V4 (ano, opravdu nemas ve svem vagenu na hlinach vydlicovy ctyrvalec tdi

me nemusi poucovat, v cem mam jezdit.
Mam legalni zamestnani a na danich platim tolik, ze bych si za to kazde vanoce mohl kupovat novou fabii junior

. Nevidim jediny duvod, proc bych mel na danich platit jeste jednou tolik a jezdit kostitrasem bez vykonu...
Myslim ze budes jeden z tech kokotu co na sidlisti obchazi klicem vsechno, co na sobe nema napis Skoda co?
Určitě jsou stejné náklady na provoz:
spotřeba u Golfa IV 5,5 * 36,2=199,1
spotřeba u bramboráka 13*17,8=231,4
dále Pneu, oleje, filtry kotouče, destičky, zapalovací svíčky, čepy ramena, a tlumiče 540 je to nejlepší ve své třídě a nechá si to zaplatit., nemá turbo ale VANOS, spousta servisu ani neví co to je.
BMW je o zážitcích za volantem, které něco stojí Octavia, Golf IV je pracant, který jezdí, rachotí při startu jako BVP, stávkuje sporadicky při špatném servisu a při velké porci kilometrů.
Diesel banda opěvuje TDI, vzhledem k nízkým provozním nákladům, spotřebě a spolehlivosti a také umí to opravit kdejaká dílna, nikdo ti to nezávidí, neboť to téměř každý má, rychle se to prodá, pokaď je to v dobrém stavu.
Jinak 530i a 540i (pokaď je do roku 2004) dobré káry,ale podle mě víceméně na víkendové vyjížďky, nepraktické i v kombíku z důvodu pohonu zadních kol, můžeš mít vzorek jaký chceš a nevyjedeš ze závěje, na akceleraci můžeš v zimě zapomenout, když prší tak si také dávat safra pozor, jinak kontruješ volantem jako v rally.
P.s. jinak Já mám Felicii nejraději, přispěvovatel ji posílá Fuck a určitě jí nikdy neměl, ceny dílu v desítkách korun, kazí se vše, hnije vše ale je to skvělý pracant, jezdí na ethanol bez předělání, policista mávne rukou a nechá mě bez pokuty a v duchu si říká chudák.
Napsal: 02 úno 2014, 20:09
od Biimbo
Mnau píše:ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně
taky dobrý
já třeba mám naftu, protože jí neplatím a zuby mám zatím dobrý

a až jí platit budu muset, tak jí budu mít furt, protože neznám benzín, který by po letech necukal,nehoupal na volnoběh a neřešilo se furt něco atd..
Až doslouží ty dvě auta co mám, tak už se bude lítat a řešit to nebudu muset

Napsal: 02 úno 2014, 20:10
od burton.b22
Kolik platíš povinné ručení na tu V8 4,4?
Napsal: 02 úno 2014, 20:29
od vojta_TDi
můj názor je na takový že plyn patří do sporáku a né do auta.
