Golf IV .:R ARL

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

celkom pekne videjko...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Díky :) Jak bude hezky a přezuju, tak natočím toho více i z více úhlů a pak to všechno nastříhám :)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Dnes jsem otestoval sponu na sluneční clonu, budu moct natáčet i za jízdy z interiéru :)

Obrázek
Obrázek
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44

Příspěvek od Ferret »

pekný golfik, len sa mi zdá na to všetko čo máš nejak málo tých 211 poníkov
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Serie vstřiky nedají víc a navíc se ozývá už tím krouťákem občas spojka, vyměnit trysky a spojku jde výkon nahoru, ale zatím to neřeším ;)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44

Příspěvek od Ferret »

Ono vyuzivas ten tocivy moment ? Ci nie radsej naladit na koniky....inak s triskami to bude narez :)
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

...s tryskami přichází starost o EGT...takhle se talec motá okolo 800°C...s většími tam bude 1000°C a víc uplně lehce...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Přesně tak, měl jsem jen jednou 900C ale to jsem letěl asi 230 v létě. Zatím to vůbec neřeším, vše funguje tak se jen vozím a na závody to stejně není
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Tady je něco málo ze slovenského srazu :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Petrpb1111
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 27 úno 2016, 11:40
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Petrpb1111 »

Co přijde s tryskami za problemy? co znamena EGT...
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kdo se moc ptá, málo googlí... Exhaust Gas Temperature.
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

opravdu moc hezká práce.....nádhernej golfík. klobouk dolů ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“