Golf IV .:R ARL

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

aký je rozdiel oproti seriovej náprave a aký je prínos. ramená vidím, že su odliatok hlinikoovej zliatiny, zaujíma ma skôr, prínos.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ramena jsou litina
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Ladas píše:ramena jsou litina
to som si všimol aj som to vyššie napísal
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ne slitina HLINÍKU ale LITINA železo kamo prostě origo TT S3 CupraR podvozek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Ladas píše:ne slitina HLINÍKU ale LITINA železo kamo prostě origo TT S3 CupraR podvozek
OK, a prínos?
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Váhově to bude asi nastejno,ale R32/S3/TT má prodloužený spodní čep těhlice,tím pádem níž a se správnou geometrii.Ne jak když si někdo sníží auto a odklon je ten tam.Stabik je tlustší a uchycený na tlumič,takže lepší učinost.Škoda,že něco podobnýho není na GII. :D
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

oproti originalnimu rozmeru ARL je stabik Cupra R užší .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Tak tak, v zatáčkách je auto super, ale jde úplně lehce urvat výkonem.
Stabík byl na rameno 23mm a teď Cupra R je jen 19mm, takže až budou peníze chci 23 nebo 25mm stabík :)
Kola jsou malinko do A, přední kola jsou více ven a jezdí se na tom super :)
Časem bych chtěl i to TT řízení, ale musím přijít na to jak rozchodit to ESP :)

A ten R32 nápis půjde i dozadu (noteeth)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Ten stabik je zajimavej,já měl za to,že je větší,každopádně ing. ve VW nemrhají jen tak umem. ;)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na G2 něco podobnýho je G3 VR6 podvozek ;)

s tím ostrým řízením bys musel asi použít i Leon CupraR ESP golfácký to nepobere a nevím jestli jde změnit kódování
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Hlavni prinos je v tom, ze na snizenym aute nejsou vyhnuty poloosy a tycky rizeni. Ja to nahodil komplet a oproti serii nebe a dudy
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Je to bomba a i ty čepy řízení tam jsou daný opačně :)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

CATDAVID píše:R32/S3/TT má prodloužený spodní čep těhlice :D
tomu nerozumiem, čap je iný alebo tehlica, pozeral som, že čap sa monotuje podobne ako na plechové rameno.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

oboje
Obrázek
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

možná bude tato informace k čemu...

ABS/EDS/ASR/ESP (Front-Wheel-Drive)
Frontbrakes: +0000002 = FS3 54 14"/15" (PR-1LQ/1LR/1LS/1ZF/1ZM/1ZP)
+0000514 = FN3 54 15"/16" (PR-1LE/1LJ/1LN/1LQ/1LT/1ZD/1ZE/1ZH)

Suspension: +0000000 = Standard/Sport Suspension (PR-2UA)
+0000128 = Rough Road Suspension (PR-2UB)

Engine I: +0010240 = Gasoline Engine (through 92 kW / 125 HP)
+0018432 = Gasoline Engine (from 92 kW / 125 HP) & All Diesel Engines
+0018440 = New Beetle (1C/1Y/9C) with 2.5l & 1.8l (ONLY 1C0-907-379-Q)

Engine II +0001024 = Drive-By-Wire Engines
+0004096 = Cable-Throttle Engines


Notes: See production codes on car data plate. Coding is the sum of the individual options.
Seat Leon Cupra R: Unlike the above coding chart, the Cupra R has a different coding 0019469.


Cupra R měla vždycky Bremba?
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“