stavba nerez výfuku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

stavba nerez výfuku

Příspěvek od DDRagoo »

zdar lidi, konečně jsem se tak dostal zase na svoje auto u budu dělat celonerez výfuk a nové vedení FMIC,nevíte někdo kde se dá koupit celonerez vlnovec. Jak jsem totiž zjistil, tak většinou jde jenom o nerez vnitřek a plášt je obyč. potažený hliníkem, nebo pozink. Díky z a pomoc
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jakej průměr
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

průměr vnější 63,5 mm, síla stěny 1,5 mm
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Inak ak robíte nerez výfuk, nie je dôležité aspoň po vlnovec dať nejaký žiaruvzdorný materiál a od vlnovca nerez? Minule som nad tým rozmýšľal, že nerez výfuk je pekná vec, no čo tá teplota zo začiatku.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Komin zo ziaruvzdorneho nerezu je drahsi ako samotny golf
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Ešte otázka na znalcov. Má vplyv nerez. výfuk na EGT? :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDI tech píše:Komin zo ziaruvzdorneho nerezu je drahsi ako samotny golf
:D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já ji z nerezu mám kdyžtak SZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

vilozx6 píše:Inak ak robíte nerez výfuk, nie je dôležité aspoň po vlnovec dať nejaký žiaruvzdorný materiál a od vlnovca nerez? Minule som nad tým rozmýšľal, že nerez výfuk je pekná vec, no čo tá teplota zo začiatku.
Myslíš z důvodu že to klasická 304 nerez nevydrží? Kvůli praskání atd...

Jinak vlnovce kupuji tady http://www.aaavyfuky.cz/index.php?zbozi ... y-60x250mm
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Jeny píše:
vilozx6 píše:Inak ak robíte nerez výfuk, nie je dôležité aspoň po vlnovec dať nejaký žiaruvzdorný materiál a od vlnovca nerez? Minule som nad tým rozmýšľal, že nerez výfuk je pekná vec, no čo tá teplota zo začiatku.
Myslíš z důvodu že to klasická 304 nerez nevydrží? Kvůli praskání atd...
No napr. Pamätám nerez výfuk na Š.1000 a na zvaroch to časom odhrdzavelo, ale to už je dávno - za vlády poncia piláta :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Taky jsem měl prvně trochu obavy ale poptal jsem a dostali se mi odpovědi do cca 700-800 °C je to vyzkoušené. Třeba na výfukové svody, už bych se toho bál.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

foto u mě v inzerci a je to originál Vw takže kvalita tam bude jasná
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

DDRagoo píše:průměr vnější 63,5 mm, síla stěny 1,5 mm
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... OC:DE:3160
Toto ma asi hrubsiu stenu ako 1,5mm (nemeral som to tak ti presne nepoviem) ale z vlastnej skusenosti ti to mozem odporucit. Kvalita vyhotovenia A+++ a navarenie na 1,5mm nerez potrubie tiez bez problemov.

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

Jeny píše:
vilozx6 píše:Inak ak robíte nerez výfuk, nie je dôležité aspoň po vlnovec dať nejaký žiaruvzdorný materiál a od vlnovca nerez? Minule som nad tým rozmýšľal, že nerez výfuk je pekná vec, no čo tá teplota zo začiatku.
Myslíš z důvodu že to klasická 304 nerez nevydrží? Kvůli praskání atd...

Jinak vlnovce kupuji tady http://www.aaavyfuky.cz/index.php?zbozi ... y-60x250mm
sorry ale právě tyhle vlnovce mají nerez pouze vnitřek, zbytek je potažené pouze hliníkem
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

DDRagoo píše:
Jeny píše:
vilozx6 píše:Inak ak robíte nerez výfuk, nie je dôležité aspoň po vlnovec dať nejaký žiaruvzdorný materiál a od vlnovca nerez? Minule som nad tým rozmýšľal, že nerez výfuk je pekná vec, no čo tá teplota zo začiatku.
Myslíš z důvodu že to klasická 304 nerez nevydrží? Kvůli praskání atd...

Jinak vlnovce kupuji tady http://www.aaavyfuky.cz/index.php?zbozi ... y-60x250mm
sorry ale právě tyhle vlnovce mají nerez pouze vnitřek, zbytek je potažené pouze hliníkem
druha a neposlednej miere dolezita vec je taka ze s vyfukom nejdes zomret. hehe (noteeth) (LOL)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“