stavba nerez výfuku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

titan0306 píše:A ty držáky jsi přivařil železné?
Vše nerez, takže i držáky, šrouby, matky
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

vondry píše:trochu sem to tusil, ze neco takovyho napises... Newim porad, mam doma 4m nerez trubky 60mm + 2ks kolena a jeste jsem si koupil tenkrat placatej rezonator s prumerem 60mm...a prave bych toho chtel vyuzit, jen newim co vse obnasi..
jestli to nebudeš vařit tigem, nebo CO s nerez dratem, tak se do toho ani nepouštěj, škoda práce a materiálu
víc ti nemám co napsat, nenapsal jsi ani HW, ani SW úpravy
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
TheJarko895
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 08 čer 2013, 10:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od TheJarko895 »

nerez sa da krasne zvarat aj elektrodami na to určenými a klasickym DC invertorom.Od jednej zvaračskej firmy som dostal par elektrod a aj ked niesom skuseny zvarac islo mi to viac nez dobre len musela byt mensia medzera medzi materialmi.
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

A tento držák jsi si nechal soustružit?
Obrázek
Tel:776005385 Nový Bor
vondry
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 zář 2013, 14:47

Příspěvek od vondry »

No varit to nebudu ja, ale znamej, on ma TIGa i CO ... Jaky upravy mas na mysli HW a SW ? Promin, jsem obycejnej lajk :( To myslis nejaky hardwarovy a softwarovy upravy? Jediny co by me napadlo, tak by bylo odstraneni lambda sondy, ale ja ji tam nemam co jsem zjistil.
Naposledy upravil(a) vondry dne 02 bře 2014, 16:58, celkem upraveno 1 x.
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Jojo elektrody taky v pohodě s těmito mám dobré zkušenosti http://www.inerez.cz/Prislusenstvi/Elek ... S-2-A.html
Jinak při svařování stěny 1.5mm. Není třeba mezera ani pro tig. Spíš bych se zamyslel na foukání argonu dovnitř trubky. Pro hladký kořen.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

hej ale hrany musis mat dokonale zlicovane, nesmie byt medzi nimi medzera a vtedy sa da zvarit bez nutnosti pridavneho materialu. Formovacka je samozrejmost ;)
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

titan0306 píše:A tento držák jsi si nechal soustružit?
Obrázek
jenom ty čufliky, pak jsem je heftnul ke kulatině
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

TDI tech píše:hej ale hrany musis mat dokonale zlicovane, nesmie byt medzi nimi medzera a vtedy sa da zvarit bez nutnosti pridavneho materialu. Formovacka je samozrejmost ;)
formovačka není třeba, když to přesně řízneš a pak zabroušíš, jenom minimálně jsem použil drát, hlavně při zakončování sváru, aby se netvořila dírka při vychladávání
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ta sa kukni dnu do rury jak ti zakoksovalo koren (LOL)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Obrázek
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

TDI tech píše:ta sa kukni dnu do rury jak ti zakoksovalo koren (LOL)
dalo mi to trochu cviku, než jsem přišel na to jak to svařit, aby to nelezlo dovnitř, je to o konečné přípravě materiiálu, svářečím proudu, množství plynu, použití správné elektrody, úhlu sváření a rychlosti provedení sváru.

A když jsem na to pak koukal tak mi to neprolezlo nikde :P
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

to anamena ze si to poriadne neprevaril ale iba prilepil. Tie plitke zvary ti mozu od vybracii prasknut a rozpadne sa ti vedenie. Tak ako to robis ty, tak rovnako to robim pri bodovani a by mi nezakoksovalo bod zdruhej starny.
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

TDI tech píše:to anamena ze si to poriadne neprevaril ale iba prilepil. Tie plitke zvary ti mozu od vybracii prasknut a rozpadne sa ti vedenie. Tak ako to robis ty, tak rovnako to robim pri bodovani a by mi nezakoksovalo bod zdruhej starny.
myslet si můžeš co chceš, ale těžko můžeš soudit když jsi to neviděl. Pro počet příspěvků na fóru stále zřejmě nechceš přijmout fakt, že v určitých oblastech je někdo lepší než ty? :P
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

tady na fóru se stále množí komentáře ( pomlouvačné komentáře) k tomu co tu někdo prezentuje, jako svoji práci. Komentáře k fotkám, které nejsou až tak detailní, aby podle nich mohl někdo cokoli objektivně posoudit. Je zajímavě, že tyto komentáře většinou udělují členové - pouze pisálci- teoretici a sami se TADY na fóru ještě s ničím ani neprezentovali, nebo úplně minimálně. Místo případného tipu raději pomlouvají práci druhého. Takové je nejlepší pěkně ocelovou špičkou u boty kopnout do řitě.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“