Stránka 1 z 2

Občas snížený výkon TDI 1.9 AHU 66 kW

Napsal: 04 úno 2014, 19:44
od tovog
Ford - Galaxy: stává se mi (asi hlavně v zimě), že zhruba každou pátou jízdu motor netáhne tak, jak by měl. Řekl bych tak o třetinu snížený výkon. Jezdím hlavně po dálnici; kde běžně snad není stoupání, že by motor neudržel 130 km/h, ale v tomto případě nevytáhnu ani 100. Po rovině tak něco přes 120 s nohou na zemi. Tento stav trvá vždy celou jízdu, jakkoliv dlouhou a druhý den se neopakuje. Pokud po cestě vypnu klíček a znovu nastartuju, pár sekund to jede normálně a pak se rázem opět výkon sníží. Nedávno se dělala GO motoru, ale dělá to i po ní.

Čím by to mohlo být?

Napsal: 04 úno 2014, 19:48
od acryll
vaha vzduchu original alebo nahrada?

Napsal: 04 úno 2014, 19:59
od tovog
Musím zjistit. Pokud by to bylo váhou vzduchu, zjistí to diagnostika?

Napsal: 05 úno 2014, 01:36
od tlakac3
pada to nouze,mas obtok,tak zkus jestli ti chodi tahlo od banky na turbu,kdyztak ji rozhybej..jestli funguje,tak je N 75 smrt,to je takova kostka co mas za motorem a vedou z ni 3 hadicky a ty nesmi byt nikde poskozene (netesne)kdyztak je hned vymen

Napsal: 05 úno 2014, 13:28
od roman1648
jo, začal bych kompletně těma podtlakovýma hadičkama, na plno místech to bývá zteřelý, pak to jednou drží, podruhý ne
jak již psáno, regulace turba
naftový filtr

Napsal: 10 úno 2014, 16:30
od tovog
Hadičky se měnily už dávno a teď po GO možná znovu (motor byl venku). Ty to nebudou.
Naftový filtr se také měnil, vícekrát, ten to být ani z principu nemůže (ucpaný jsem již zažil, chovalo se to jinak).

Děkuji za rady

Napsal: 10 úno 2014, 16:47
od Jarda S.
tovog píše:Musím zjistit. Pokud by to bylo váhou vzduchu, zjistí to diagnostika?
zjistí, jak ti bude ukazovat okolo 400 tak je mrtvá, ale spíš bych vsadil na n75 váha když odejde je to definitivní ;)

Napsal: 10 úno 2014, 16:56
od roman1648
posledně jsem tam měl Leona 66kw a dělal to zrovna tak - jednou to jelo, jednou ne
dal jsem novou váhu Pierburg a od té doby pokoj

Napsal: 26 úno 2014, 10:04
od tovog
roman1648 píše:posledně jsem tam měl Leona 66kw a dělal to zrovna tak - jednou to jelo, jednou ne
dal jsem novou váhu Pierburg a od té doby pokoj
Diagnostika to zjistila?

Napsal: 26 úno 2014, 12:03
od roman1648
Jo psalo to sporadicky spatnej signal

Napsal: 26 úno 2014, 12:49
od tovog
Měl jsem auto před týdnem u servisáka. Diagnostika mu řekla pouze prý chybu snímače tlaku, který je na silné hadici vedoucí natlakovaný vzduch z intercooleru do motoru. Elektrikář snímač proměřil a byl špatný. Servisák ho vyměnil.
Poté, co jsem auto převzal, závada je ještě četnější; nouzový režim je téměř při každé jízdě.

Ventil N75 - jak ověřit, že je špatný? Co s ním, vyměnit, nebo stačí ho nějak vyčistit? Koukám, že je 2.5x dražší než na novější typy motorů :-(

Děkuji všem za pomoc

Napsal: 26 úno 2014, 13:11
od roman1648
dej novej, vždycky jsem ho měl od uživatele Laďas

Napsal: 26 úno 2014, 13:32
od tovog
Jsem našel, že tady se ho někdo snažil opravit, ale asi to nepomohlo http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=7&t=202

Napsal: 12 bře 2014, 11:54
od tovog
Nerad bych N75 měnil zbytečně.
Ale je zde pravděpodobnost, že současný N75 v autě je z novějšího typu. Má poloviční odpor, než co tam tabulkově má být. Může v tom být problém?
Jak to ověřit, když jsou všechny označeny stejně 1HO 906 627? Akorát ty novější tam navíc mají písmenko A/C/D/E... což ten můj tam napsané nemá - je to Pierburg

Napsal: 12 bře 2014, 13:00
od tovog
Tak jsem se možná splet... že tam možná ani nepatří 1HO 906 627, podle toho, co nabízí e-shopy. Nevíte někdo, jestli má být do AHU 66kW plastový nebo kovový?