Oct 2 77kw trha sklbe nema vykon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lubo188
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2008, 15:30

Oct 2 77kw trha sklbe nema vykon

Příspěvek od lubo188 »

Dobry den vag neukazuje ziadnu chybu, ked slapim na pol plynu autom trha sklbe a motor semtam zarapka semtam nie, je to silne sklbanie az ma trochu hodi k volantu, ked dupnem na podlahu ide samozrejme v nudzaku bez vykonu ale netrha nim, ked dlhsie jazdim tak sa to trhanie pri zaslapnutom pol plyne strati no auto je permanentne bez vykonu neviete co by to mohlo byt? uz si neviem s tym rady najhorsie je ze diagnostika nic nevypisuje :(
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

vačka ?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Asi tak, určíte zkouknout a poradne
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2012, 05:29

Příspěvek od ka-spel »

Stalo se mě už opakovaně něco podobného na O2 TDI BXE. Motor je poslední dobou jak přidušený jízda, ustálenou rychlostí a z ničeho nic začne sebou cukat, rožne se kontrolka žhavení, mazání a esp. Přitom otáčkoměr na nule a motor v chodu. Na diagnostice jsem nic nezjistil. Najeto 106500, rozvody měněné v 103000, EGR v 105000.
Zrovna dnes na dálnici OL-PV stejná závada. Sorry za kvalitu snímku.
Obrázek
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

ka-spel píše:Stalo se mě už opakovaně něco podobného na O2 TDI BXE. Motor je poslední dobou jak přidušený jízda, ustálenou rychlostí a z ničeho nic začne sebou cukat, rožne se kontrolka žhavení, mazání a esp. Přitom otáčkoměr na nule a motor v chodu. Na diagnostice jsem nic nezjistil. Najeto 106500, rozvody měněné v 103000, EGR v 105000.
Zrovna dnes na dálnici OL-PV stejná závada. Sorry za kvalitu snímku.
Obrázek
mrkni na hlavní svazek z nosníku k motoru u převodovky je husí krk tak ten sundej a prohlídni svazek.
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2012, 05:29

Příspěvek od ka-spel »

http://youtu.be/7OgmiOJuswo Ještě poznatek. Teď se mě to poslední dobou stalo vždy za jízdy v dešti, tak mě nějaký studený spoj napadl. Stejně tak mám problém pokud jedu s autem na wapku. Pak mám problém s autem odjet a je to přískoky a zdechá. A to přímo na masku nestříkám.
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4895
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jak psal geo.u tohohle motoru se lámou dráty v hlavním el svazku co jde z kabiny do motoru.ale je to pakárna to měnit...nedávno jsem to řešil u 5 golfa BLS...ale tam to vyhazovalo chybu snímače G28 a auto nešlo nastartovat...po rozbalení svazku asi 8 drátů přelomených...ale je to jen tip
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

nebo mozna spatny budiky, tyhle totiz nemaj vubec radi vlhko a pokud je hnusny pocasi a auto stoji venku statecne se poti. To by pak clovek neveril jak uvnitr vypadaj. Kolikrat staci vysusit na topeni a jedou dal.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2012, 05:29

Příspěvek od ka-spel »

Tak je fakt, že mám v garáži dost vlhko a v létě to nedělalo. Tak je to pech, další auto jen do pěkného počasí jak předchozí felda. Tam dovnitř zatékalo a furt se mlžili skla. (wallbash)
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2012, 05:29

Příspěvek od ka-spel »

Tak jsem byl dnes v autorizáku u známého borce. Napíchl na vag a žádná závada. Ale když jsem mu povídal o problémech s motorem po wapkování (motor jsem nemyl) a dal to do souvislosti s tím cukání za deště (stejné jak po mytí), tak mě řekl, že to může být tím, že se nacákala voda do sání k váze. Ohledně otáčkoměru mě řekl, že přístrojovka trpí na vlhkost, protože je mizerně izolovaná.
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

osobne bych okouknul ty svazky kolem starteru a nosniku.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“