Stránka 1 z 1
					
				Volvo spojka
				Napsal: 15 úno 2014, 21:37
				od besoun
				Nevíte přesné typy volva S60,V50,V40 které nemají dvouhmotnostní setrvačník? Koukal jsem na katalogy a dvouhmoty se objevují snad všude.
Dík
			 
			
					
				
				Napsal: 12 čer 2014, 18:12
				od bemmet
				krom benzinu vsechny:-)
			 
			
					
				
				Napsal: 12 čer 2014, 18:24
				od besoun
				i benzíny mají  

 
			
					
				
				Napsal: 12 čer 2014, 21:31
				od Tomas.cz
				Jezdila ke mě stará S40 1.8, rok 2000, převodovka Renault a motor měl dvouhmoťák...
			 
			
					
				
				Napsal: 21 kvě 2015, 06:09
				od xpepa1
				Dobrý den. Před půl rokem jsem si zakoupil volvo V40 z roku 2004. motor 1.9 Di 75 KW. Mám s ním takový problém. Po nastartování krásně jede, drží otáčky. Jenže jakmile dojedu na křižovatku, nebo semafor, tak na volnoběh asi po pěti minutách pravidelně vypne. Motoru nepadají otáčky, krásně drží, jen pravidelně vypíná vždy za stejný čas. Pokud se snažím rozjet ještě, než to vypne, tak se občas stane, že motor nereaguje na přidání plynu, začne se dusit a zhasne. Občas se to ale podaří, že plyn začne reagovat. Pokud se ale rozjedu třeba již po minutě, tak vše v pořádku. Vždy to dělá pravidelně až po nějaké době stání. Setkal se někdo z vás již s tímto problémem? Můžete mi poradit? Příští týden jdu na výměnu setrvačníku a spojky. Mohl by to způsobovat setrvačník?
			 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2015, 21:09
				od bemmet
				Noo....
			 
			
					
				
				Napsal: 22 kvě 2015, 21:10
				od bemmet
				xpepa1 píše:Dobrý den. Před půl rokem jsem si zakoupil volvo V40 z roku 2004. motor 1.9 Di 75 KW. Mám s ním takový problém. Po nastartování krásně jede, drží otáčky. Jenže jakmile dojedu na křižovatku, nebo semafor, tak na volnoběh asi po pěti minutách pravidelně vypne. Motoru nepadají otáčky, krásně drží, jen pravidelně vypíná vždy za stejný čas. Pokud se snažím rozjet ještě, než to vypne, tak se občas stane, že motor nereaguje na přidání plynu, začne se dusit a zhasne. Občas se to ale podaří, že plyn začne reagovat. Pokud se ale rozjedu třeba již po minutě, tak vše v pořádku. Vždy to dělá pravidelně až po nějaké době stání. Setkal se někdo z vás již s tímto problémem? Můžete mi poradit? Příští týden jdu na výměnu setrvačníku a spojky. Mohl by to způsobovat setrvačník?
No v prvni rade Poradna diagnostika chyb kodu?
provereni akcnich clenu.
Samozdrejme muze byt cyba buc cidla kliky,nebo i samotna dvouhmota. to znamena ze jak se setrvak hybe nepravidelne tak ma spatne snimani ale to by musela bejt hodne vcudu.
aspon lajcky kdyz stojis na neutral lechce pri volnobeznych otackach prislapnes spojku tak ucitis spatny setrvak ze klepe do pedalu.
ale muze to delat vice veci.
prvni rade kloudna diagnosa vozu!!! nejlevnejsi reseni.
 
			
					
				
				Napsal: 29 kvě 2015, 11:23
				od HonzaC1
				xpepa1 píše:Dobrý den. Před půl rokem jsem si zakoupil volvo V40 z roku 2004. motor 1.9 Di 75 KW. Mám s ním takový problém. Po nastartování krásně jede, drží otáčky. Jenže jakmile dojedu na křižovatku, nebo semafor, tak na volnoběh asi po pěti minutách pravidelně vypne. Motoru nepadají otáčky, krásně drží, jen pravidelně vypíná vždy za stejný čas. Pokud se snažím rozjet ještě, než to vypne, tak se občas stane, že motor nereaguje na přidání plynu, začne se dusit a zhasne. Občas se to ale podaří, že plyn začne reagovat. Pokud se ale rozjedu třeba již po minutě, tak vše v pořádku. Vždy to dělá pravidelně až po nějaké době stání. Setkal se někdo z vás již s tímto problémem? Můžete mi poradit? Příští týden jdu na výměnu setrvačníku a spojky. Mohl by to způsobovat setrvačník?
Muze byt zasrany saci kos v nadrzi. Kdyz stojis, sitko se neomyva a nasava bordel az se ucpe uplne a auto ti zdechne. Dokud se auto hybe je to ok, jakmile zastavis je to vzdycky otazkou casu, kdy se motor udusi.
Samozrejme vymenit palivovy filtr.