Zajímavý stav počítadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
půlmeloun se blíží, bohužel konec STK taky, snad to dojedeme a pak půjde na podstavec.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Jak to pak děláte na Slovensku na STK, když po 999999 km nepočítá?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
A pak se nemá stáčet, když dělají takové kraviny. To si má člověk u vylítané shnilé herky koupit nový tachometr, nechat potvrdit výměnu a až pak na technickou? Už vidím takového člověka, který dá třeba 20 tis. za budíky u auta v hodnotě 50 tis. Takže auto má jít podle nich na vrakáč. Super, hlavně po ekologické stránce. Přitom digitální tachometr je jednoduchá věc oproti mechanickému strojku, jedno políčko navíc nebo počítat zase od nuly by nebylo těžké.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
nemužu souhlasit,tyhle dodávky,poměr cena výkon je dle mě TOP,dělám jich celkem dost,(Ducato, Boxer, Jumper,) budíky smotnu na 200k a mám protokol kde napíšu výměnu přístrojové desky a jedu na stk kde mě dají razítko,hotovo,dle mě když se o ten ford motor(PUMA) staráš tak je to držák,jezdí mě sem co mají 600k
Na STK jsem žádný ofiko potvrzení nedával.Vzal jsem papír a tužku a napsal čestný prohlášení že jsem vyměnil počítadlo km, bylo na něm tolik a tolik km a vyměnil ho za jiný se stavem tolik a tolik km.Podpis, Dekra to založila do spisu a sbohem Tvá Máňa.HonzaXM píše:A pak se nemá stáčet, když dělají takové kraviny. To si má člověk u vylítané shnilé herky koupit nový tachometr, nechat potvrdit výměnu a až pak na technickou?
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série