Cerpadlo kaput?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Cerpadlo kaput?

Příspěvek od bobyd »

Zdravim chlapaci,vypada toze mi slo cerpadlo do nebe ....mam v sdicku bosche ......projevuje se to jako kdyz je ucpanej filtr natocim to a chvili se to prevaluje pak to chcipne ...kdyz me to roztahli jelo to chvili normalne a pak uz ani tuk....napada me jestli to neni nekde zalepeny.....mate nekdo podobnou zkusenost? diky (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Re: Cerpadlo kaput?

Příspěvek od Stewa »

bobyd píše:Zdravim chlapaci,vypada toze mi slo cerpadlo do nebe ....mam v sdicku bosche ......projevuje se to jako kdyz je ucpanej filtr natocim to a chvili se to prevaluje pak to chcipne ...kdyz me to roztahli jelo to chvili normalne a pak uz ani tuk....napada me jestli to neni nekde zalepeny.....mate nekdo podobnou zkusenost? diky (LOL)
Takhle od klavesnice je fakt dost težký poradit, ale třeba se někdo zkušený s mimosmyslovým chápáním napojí na tvoje auto a zjistí co mu je.
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

:-) :-) někdo s mimosmyslovým chápáním se napojí na tvoje auto :-) :-)


Základ je všude stejný, zkontroluj přepadový hadičky, nebo rovnou vyměň, nestojí nic, dej hadičku z čerpadla napřímo do kanystru s čistou naftou, třeba balonkem odvzdušni, ( klidně starterem odvzdušni až ke vstřikum) ať máš jistotu že nikde neni bublina a musí to jít natočit.. Když to půjde tak potom filtr, palivové vedení, sací koš, hustá kaše na dně nádrže.. Je toho dost, ale základ je jasný, musí to jít lehce a bez bublin z nádrže k čerpadlu..
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Cerpadlo na primo jsme zkouseli ...dela to furt to sami chytne to parkrat se to prevali a chcipne to jako kdyz tam neni ropa.... (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

A ty přepadové hadičky? Po vyfritu mi jedna praskla na špatně viditelném místě, teklo to nepozorovaně, ale hodně a druhá hadička jen dírečku. Velký problém byl na světě, ani jsem skoro nedojel domu, chovalo se to jako bez nafty. Hadička 30Kč za metr a výměna pár minut :-)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Jasny vymenim uvidime co to udela ,diky :)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Tak hadicky taky nic. VAG zadnou chybu nehlasi a chcipak cvaka.Jenom cerpadlo vubec necuca.... zadny spony nic. (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

bobyd píše:Cerpadlo na primo jsme zkouseli ...dela to furt to sami chytne to parkrat se to prevali a chcipne to jako kdyz tam neni ropa.... (LOL)
To řeknu hned ne :? 8)
Mercedes-Benz W210 300D
marcel.ch
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 bře 2012, 11:13

Příspěvek od marcel.ch »

Asi to bude chtít nové čerpadlo. Měl jsem podobný problém na svém Golfu, tak jsem zkusil koupit čerpadlo Acron. Doporučil mi ho můj kámoš, protože je prý docela dobré a zatím šlape.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zhod dole el. hlavu či niesu prasknute strunky na rozdelovacej hlave.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

:( Začalo mi nějak divně cvakat někde nahoře na motoru. Vstřiky jsem vyměnil, pak postupně po jednom zkoušel odpojovat, zdálo se že je to spíš horší, víko ventilů bylo dole tam taky nic. Takovej cvakavej zvuk jako když mlátí vstřik. A zdá se mi, že když brzdím motorem, v otáčkách kdy čerpadlo vypíná naftu jako by to nebylo slyšet. Jak klesne pod 2200 tak zas.

Už mě nenepadá co kde hledat. Jede startuje normálně, už jsem s tím ujel víc jak 500 km.

Vozidlo Fiat Brava 1.9 TD 100, čerpadlo Lucas.
nemám žádnou kárku na naftu...
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

hydra? ventily? musíš sundat vačku, pod víkem nic neuvidíš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

(wallbash) no na to se moc těším... motor je loni koupenej a má "tupou" vačku ke které nejsou žádné informace. Takže nevím co tam je, a něco vyměnit asi nebude reálné... . Sice mám ten původní motor s 2x přezkoušenou hlavou myslí, že se tam i něco dávalo nového, ale nepodařilo se utěsnit ani po dvou pokusech. Protože origo vulkanizační těsnění není k mání a není blok dost rovný na to aby to plech nebo klingerit utěsnil.

Tak nějaká rada co dál by nebyla?
nemám žádnou kárku na naftu...
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

můžou cvakat hydra a ventily, to by odpovídalo těm otáčkám, pokud jsou původní hydra, začal bych tím, kouknout na ventily, jestli nejsou zakarbonovaný nebo nějak poničený, může to dělat ta zmíněná vačka, ta by chtěla nejspíš vyměnit pokud je už kulatá a to znamená jediné, hodně najeto, nebo se ubrousila o zdvihátka ventilu... to by ale cvakalo hodně a odnesly by to ventily...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

Stejně mi nic jiného nezbude než vít 2 chlapy naložit motor do vleku a najít nějakého dobrovolníka co to přestrojí. Jinak vačka je vizuelně OK. Tahle je zvýšení krouťáku v nízkých otáčkách. Tak doufám, že to ostatní příslušenství bude stejné.
Jinak auto z kterého je motor bylo v 80 tis. dovezené z Holandska a při vyndání motoru 220 tis. Takže má klidně 300 tis. A je vidět, že už ten motor někdy někdo dělal, je to nahoře i dole zapatlané červeným silikonem.

Nejradši bych to hodil do šrotu, jediné proč jsem to ještě neudělal, že to máme od novoty, má to 130 tis. a je to v maximální výbavě. (té doby). A celou dobu to stálo v garáži a kolikrát to v zimě ani nevyjelo.
nemám žádnou kárku na naftu...
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“