Cerpadlo kaput?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Webo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 čer 2012, 19:20

Příspěvek od Webo »

Daj sem screen z vagu, tdi graf, a vstrekovanie ... tusim to je kanal 2 - 3 v meranych hodnotach...
BMW e46 - 320D - 2.0 TDi 99.rv
50%bio
Skoda felicia 1.3 MPI 99. rv
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

;) Dal bych, ale budu muset zítra pohledat někhoho, kdo to zvládne. Tohle nemá OBD2 ale 3pin. Redukci mám ale kabel mezi ní a komp ne.
Asi si budu muset OBDčko koupit , k tomuhle povenému stroji bude asi potřeba... (wallbash)

Ale vidím to (alespoň doufám) že to bude zdvyhátko ventilu - hydroštel
Dokonce nějak z manuálu vylezlo, že by se tam měří vůle ventilů, ale už nikde, že jo a jak často... ;)

;) jsem ten podruhé po necelých 5000 vyměnil olej.. jsem asi rozpustil něco co jsem neměl...
nemám žádnou kárku na naftu...
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

Tak bud hydrostel alebo nastavovat volu ventilov. Vyber si ktore.

Prakticky ma tento motor podlozky medzi vackou a ventilmi ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

to bys musel jezdit na nejaky M6A (tam bych to mozna pochopil), u soucasnych oleju pochybuju, jinak jde o rozsireny mytus, ze treba dokonce pri prechodu z 15W na 5W (lamy tak definuji mineral a syntetiku) si lidi mysli ze se "rozseka" motor k vuli uvolnenemu karbonu (LOL) Ale je to blabol. Olejem to nebude ;)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

:D dělal jsem si legraci, ale přesně to tak vypadá. vyměnil jsem olej po 4000 a během asi 200 - 300 km to začalo, nejdřív potichu, až do rachotu. Jako kdybych rozpustil úsady, co "vymezovali " vůli ventilů. Taky když jsem ten motor kupovali tak první co jsem slyšel, že by to chtělo vyměnit olej... kdoví jak dlouho už jen doléval, když věděl, že už má "flinstouna" a půjde to na šrot. A kdo ví, co tam nalil za olej ten co měnil motor. Jinak asi to budou ty vůle. Vymyslel to dneska jeden co dělá do fiatů. V horším případě vačka. ( je to nějaká upravovaná) Ale ta se zdála OK když byl ventildekl dole. Uvidíme v úterý.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

:x
nemám žádnou kárku na naftu...
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

Sak odmerat to neni problem. Len neviem kde zozenes v dnesnej dobe tie podlozky. Jedine u niekoho kto s tym kedysi robil a ostala mu ich plna skrina.
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

Ten co mi to radil tvrdil, že se dají za 90 Kč normálně koupit.... ty misky k tomu normálně jsou k mání. Při nejhorším u fiata. Něco by snad šlo z toho původního motoru.. když bude nejhůř.. bude se to muset nějak poskládat.
Horší je, že FiatBracaclub forum minulý týden zheblo... Tam by se určo někdo našel, kdo je má. Ale myslím, že by to mělo být k mání používalo se i do jiný typů i benzínových, alespoň podle katalogu.
Naposledy upravil(a) Petr H. dne 31 kvě 2014, 09:42, celkem upraveno 2 x.
nemám žádnou kárku na naftu...
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

no tak to ma prekvapilo ze sa to vazne da kupit za par supov. tak potom pardon
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

:x mají akorát základní velikost (220 Kč) a ubrušuje se na magnetce.. (naštěstí se ubírá vždy podle zaklepání ventilu) pokud jsou ve fiatu k mání tak prý dodací lhůta cca 15 dní.
nemám žádnou kárku na naftu...
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

v intercarse maju po 0,05mm nekonecne mnozstvo skladom za 1,7e.

nepredavaju sice maloobchodne ale hocijaky servis ti to cez nich kupi.
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

(wallbash) tak ventily seřízeny, jedny šrouby co drží vačku bylo potřeba vyměnit za delší a protáhnout závit. bouchání nepřestalo.
Manželka dnes vyjela, kus od baráku prý rachot (že prý to mlátilo i do plynového pedálu) černý dým a zhaslo. Prý se ještě za vývinu černého kouře podařilo natočit a zajet do řady. Tak jsem zvědavý co mě čeká, až se v neděli večer vrátím domu... .

(LOL) už to vidím jak sháním 3 motor...

:x tak už .. píst na 2 kusy, až z toho přeskočil řemen.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

:x tak už je to přestrojené. Příčina: předkomory nafouklé a zatlučené do pístů a ta co byla nejvíc ten píst praskl. To mi řekněte, co ten kouzelník s tím vyváděl nebo co v tom pálel? Já nenajel 7 tis na olej/ nafta nebo měřo 1:1.

motor fiat td100
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
matoa
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 14 dub 2014, 11:56

Příspěvek od matoa »

Nafuknute? Nevedel by si nahodit foto? Pretlacenu predkomorku si neviem predstavit, ale mozne to je ked niekto casto vyberal trysky alebo ich vlozil bez podloziek a postupne ich zaklepalo/zatlacilo dnu..
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

Obrázek
nemám žádnou kárku na naftu...
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“