záměna silentbloků ramen na Fabii
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Procetl jsem cele tema, ale porad jsem nejak presne nepochopil, co maji silenbloky na predni naprave spolecneho s prenosem vibraci od motoru - jde o to, ze nedavno mi menili v servisu silenbloky na predni naprave a z auta se stal hrozny vibrator. Postupem casu si to trochu sedlo, ale porad to neni ono a jezdit okolo 2000 ot. je celkem utrpeni. Mechanik mi samozrejme tvrdil, ze tim to byt nemuze atd. Tak ted premyslim, ze zrejme zmenim servis . Jedna se o Fabii 1.4 TDI.
PS: muze mi nekdo doporucit dobry neznackovy servis v Brne ?
PS: muze mi nekdo doporucit dobry neznackovy servis v Brne ?
Fabia I 1.4 TDI 51 KW
Čágo pánove, když už se tu řeší záměna silentbloků tak mi poradte co mam dát do zadní napravnice na O1. predstavoval bych si plny , ale nechci powerflexy. Prej to tam pasuje z TT , ale nevim pod jekym číslem to hledat. nebo bych na ne potřeboval odkaz abych si je objednal. děkuji =)
O1 TDi 81kW AHF -> trysky sprint 764+ soft
standardní (MK4) silentbloky - sériový
1J0 501 541 C
FRS - silentblok z Fábie RS - je tvrdší a silnějsí - konec silentbloku je černy
6Q0 501 541 E
LCR - Leon Cupra - uplně stejný jako Fábie RS -konec silentbloku je zelený
1ML 501 541
ZADNA NAPRAVA
1J0 501 541 C
FRS - silentblok z Fábie RS - je tvrdší a silnějsí - konec silentbloku je černy
6Q0 501 541 E
LCR - Leon Cupra - uplně stejný jako Fábie RS -konec silentbloku je zelený
1ML 501 541
ZADNA NAPRAVA
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
sice uz je to tady nejakej cas ale mam to na 1.4 TDI uplne stejne po cupra silentblokach. Po case trosku sedlo a ja jsem si zvyknul. Kdybych se mel rozhodovat znovu tak volim stejne sice pohodli ubude ale uz je to na porad a tyhle auta nejsou pohodlne uz z vyroby tak co._Lubos01_ píše:Procetl jsem cele tema, ale porad jsem nejak presne nepochopil, co maji silenbloky na predni naprave spolecneho s prenosem vibraci od motoru - jde o to, ze nedavno mi menili v servisu silenbloky na predni naprave a z auta se stal hrozny vibrator. Postupem casu si to trochu sedlo, ale porad to neni ono a jezdit okolo 2000 ot. je celkem utrpeni. Mechanik mi samozrejme tvrdil, ze tim to byt nemuze atd. Tak ted premyslim, ze zrejme zmenim servis . Jedna se o Fabii 1.4 TDI.
PS: muze mi nekdo doporucit dobry neznackovy servis v Brne ?
Kluci tak já to tady trochu ozivim koupil jsem tu hliníkovou konzoly na fabii ...všude pisu ze jsou všechny úplně stejný. .. a ejhle... průměr díry na PUK 64mm a originál Cupra silentblok je 62mm ...jak je to možne ?? nevím co teď. .. nechci kupovat zase jiný hliník... a přitom bych rad použít ty tvrdý puky.... to jsem z toho jelen.