Lancia lybra 2.4 jtd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... kdybych mu nerikal, at se na tento motor vykasle, ze, Kubo?
Ale ma to dobry dopad - priste bude volit celkove lepsi platformu (chapejme automobilku)
Ale ma to dobry dopad - priste bude volit celkove lepsi platformu (chapejme automobilku)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest zase plieskas nezmysly. Ten motor je konstrukcne a kvalitativne na neporovnatelne vyssej urovni ako motori ostatnej konkurencie koncern VAG nevynimajuc. Nerobis stymi motorami, nepoznas ich ale hlavne ze splietas dva na tri. Jediny motor ktory si videl je 8V TDI PD ktory ti ajtak nefungoval tak ako si chcel, no "rady" sypes bez problemov. JTD su dobre motori na upravy. Problem je ze maju slabu dvojhmotu a vo vseobecnosti ma prevodovky koncern FIAT slabe. Bohuzial je to pravda. Neviem ci ich robia z makoveho kvetu, aj mne tiez rozjebavalo satelitny kos jeden za druhym, jak na pase a vymena prevodovky 2 alebo 3x rocne bola rutinna zalezitost
Forest to myslel dobre, len to zle napisal, on to myslel ohladom na cele auto, ktore bolo max. nevhodne na tento zamer. samotny motor je perfektny, s nim som nemal ani jeden problem, (aj ked povodny motor bol odpisany vinou pravdepodobne zleho mazania) po upgrade palivoveho systemu a este vacsieho turba sme mohli pokracovat do aleluja, ziadne tdi nema tak silny kluk. mechanizmus, kt. by bol podla mojho po vylepseni mazania schopny zvladnut 400ps.
Lenze naco vsetko to robit, ked som s tym "primeranym" vykonom a teda hlavne krutiakom odpisal 2 prevodovky a viacero prevedeni spojky. Prevodovka sa da poriesit, tak isto spojka, navela aj polosy, lenze naco mam dat do auta dalsich 5000 eur ked ho nepredam ani za 2000 eur.
Defektnu (presmykujucu) spojku som pouzival ako ochranu pre prevodovku keby tam bolo nieco co prenesie 100% na hriadel tak prevodovku menim po kazdom druhom pridani
Inak TDI Tech: ty mas tiez pravdu, po namontovani motora 20V by som automaticky ziskal aj daleko lepsiu spojku a prevodovku, ktora je odskusana na 335ps a 650Nm. Lenze dostat to do auta ako je lybra nie je jednoduche. Samotne uchytenie motora by mozno aj sedelo, ECU a kablovacka by sa dala tiez poriesit, hlavny problem by potom bol opat v prevodovom ustrojenstve. Polosy, tehlice, naboje, to je uplne vsetko ine.
Lenze naco vsetko to robit, ked som s tym "primeranym" vykonom a teda hlavne krutiakom odpisal 2 prevodovky a viacero prevedeni spojky. Prevodovka sa da poriesit, tak isto spojka, navela aj polosy, lenze naco mam dat do auta dalsich 5000 eur ked ho nepredam ani za 2000 eur.
Defektnu (presmykujucu) spojku som pouzival ako ochranu pre prevodovku keby tam bolo nieco co prenesie 100% na hriadel tak prevodovku menim po kazdom druhom pridani
Inak TDI Tech: ty mas tiez pravdu, po namontovani motora 20V by som automaticky ziskal aj daleko lepsiu spojku a prevodovku, ktora je odskusana na 335ps a 650Nm. Lenze dostat to do auta ako je lybra nie je jednoduche. Samotne uchytenie motora by mozno aj sedelo, ECU a kablovacka by sa dala tiez poriesit, hlavny problem by potom bol opat v prevodovom ustrojenstve. Polosy, tehlice, naboje, to je uplne vsetko ine.
vím že si teď hodně na SK zeseru život ale musím to napsat...
PROSTĚ FIAT KVALITA
PROSTĚ FIAT KVALITA
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!