Lancia lybra 2.4 jtd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lancia lybra 2.4 jtd
seria 99kw (135hp), IHI RHF5-obtok,
1. upgrade: GT2256V prerobeny na pretlak, MAF off, EGR off, chip a niake drobnosti (budiky, izolacie, potrubia atd.) odbrzdene 182,5 PS a 442Nm
2. upgrade sa pripravuje, coskoro to pojde na auto: ladene zvody "made in home", GTB2056V z alfy 159 2.4 jtdm (209ps), robena hlava (lestene kanale, a celkovo GO hlavy), vstreky z euro3, ecu euro3 (koli podtlakovej reg.), vyfuk nerez 70mm bez KAT a na konci muffler, IC 450/300/76, termoizolacie vsade, EGT, K&N filter, 4 bar MAP atd.
niake to foto: aj stare aj aktual
1. upgrade: GT2256V prerobeny na pretlak, MAF off, EGR off, chip a niake drobnosti (budiky, izolacie, potrubia atd.) odbrzdene 182,5 PS a 442Nm
2. upgrade sa pripravuje, coskoro to pojde na auto: ladene zvody "made in home", GTB2056V z alfy 159 2.4 jtdm (209ps), robena hlava (lestene kanale, a celkovo GO hlavy), vstreky z euro3, ecu euro3 (koli podtlakovej reg.), vyfuk nerez 70mm bez KAT a na konci muffler, IC 450/300/76, termoizolacie vsade, EGT, K&N filter, 4 bar MAP atd.
niake to foto: aj stare aj aktual
Naposledy upravil(a) kubos4 dne 18 dub 2014, 09:58, celkem upraveno 1 x.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
heh, zenu som omrzel ja takymto cinom
jo ten by bol, ale tak vyskusame co sa s kryva v 10V...ja tie limity nevidim ani tak v hlave, lebo kanale sa zvacsovali kus, vyplachovanie bude snad lepsie koli zvodom a ak ostane cas a chut tak este vymakam sacie parohy z hliniku spravim a tiez sa to prelesti, skor mam trocha strach o palivo, hlavne cerpadlo
jo ten by bol, ale tak vyskusame co sa s kryva v 10V...ja tie limity nevidim ani tak v hlave, lebo kanale sa zvacsovali kus, vyplachovanie bude snad lepsie koli zvodom a ak ostane cas a chut tak este vymakam sacie parohy z hliniku spravim a tiez sa to prelesti, skor mam trocha strach o palivo, hlavne cerpadlo
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00