Lancia lybra 2.4 jtd

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Tak jak to jezdi?
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

jazdi to super, ale vies co, akurat zajtra ideme (dufam ze uz finalne doladit) tak potom sem dam aj niaky dlhsi report a samozrejme aj graf ;)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

mozna trosku off ale byhc trosku pustil do narazniku ten vyfuk.... trosku je to dole...

jinak moc pekna prace ale fakt..
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

cosi, to uz nebude moct ist viac dnu, skus pozriet foto, tam je to lepsie vidiet, ale aj zamer bol prave taky
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

Tak po dlhej dobe sa hlasim uz s niecim normalnym. Auto sa predvcerom doladilo, Acryll resp. RB-digital sa postaral o: soft, urobil redukciu na ecu (nemusela sa stikat povodna kablovacka), za zmienku stoji urcite aj prepinac na pamete, co umoznuje mat v ecu 2 uplne odlisne nastavenia (tiez made by RB-digital), v aute je aktivny a dobre fungujuci launch kontrol a rev limiter a mnoho ineho..., vdaka patri aj BH-motorsport kde sa auto cely den meralo.
Pridavam aj graf z merania, tam je vidiet najlepsie ;)
To co sa na graf nedostalo: nastup a velkost krutiaceho momentu je dost znacne limitovana jednak zotrvacnikom a spojkou, ktora je nova SACHS (aj na grafe je vidiet mierny preklz, no vsak ten bol pri vyzsom krutaku daleko horsi). Vykon je maximalny mozny na dany HW, nemalo by uz ziadny vyznam tam cokolvek vymyslat...
Pocit z jadzy je uzasny, auto reaguje, akceleruje okamzite a nezavaha, noo a zvukovy prejav je perfektny :D :o vyfuk vobec nepisti, nehuci, ale ked je treba da o sebe vediet :D Jedine co sa neda prehliadnut je zvuk nasavania, filter K&N a otvorene skoro priame 76 mm sanie je trosku pocut, no tiez sa to podtlakovou regulaciou a spravnym nastavenim dost zredukovalo.
Video z merania a jazdy pridam neskor, ked opadne sviatocny osial a bude viacej casu (LOL)ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Pekna prace ;-)
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Super takto niako byto malo vyzerat.Vela uspesnych km a kopec jazdeckych zazitkov s usmevom ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

dakujejm :D
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pekna praca aj ked aspon premna sklamanie z toho krutaku na taky oblem a pocet hrncov boli moje ocakavania vacsie. No nic pories spojku a potom acryl este skusi pritlacit na pilu. To EGT sa vam uz nevidi moc velke? To je uz take bars nebizovne. Sak ja furt verim ze do nej este ten 20V motor natlacis :D
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

Dik :) ja by som len predsa este raz poznamenal, ze ten krutak je taky len koli spojke, vyskusam spravit niake tryky so spojkou a osolime to este ;) to Egt 750st. maximalne a kratkodobe len! Pri beznej jazde vidis na budiku max okolo 600st. Lebo inak by si tam mal uz 200 km/h
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

krutak je velmi limitovany, co sa tyka motora + turba tak 480-500Nm by nebolo priblem uz pri nizkych otackach, lenze tam je problem inde
1. spojka, ktora nedokazala preniest nic viac ako je na grafe
2. zotrvacnik neni ziadne terno aj ked je novy, na to sa musel tiez brat ohlad, celkovo to pohonne ustrojenstvo vo mne nevzbudzuje doveru

co sa tyka egt, dovolim si tvrdit, ze aj 850°C je este uplne v poriadku, dokonca by som sa vedel zmierit s 950° ale to len v lete,kedy su vyssie teploty nasavaneho vzduchu, aj to kratkodobo a v dlhodobejsej zatazi

tak isto tlak turba je tam nastaveny na rozumnu uroven,takze sa da na tom aute naozaj vozit, nie sa triast nad tym aby sa to nerosypalo

tak ako to je nastavene ma svoje dovody, ci uz z hora,alebo z dola
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

20V mam v hlave, ale na niaky iny projekt do buducna :D
acryll: zotrvak nie je novy, spojka je nova ;-)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ja viem, som len konstatoval, ze aj ked je taky zotrvak novy, tak to az take terno neni
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“