Lancia lybra 2.4 jtd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 443
- Registrován: 22 zář 2010, 14:26
- Bydliště: Cerna Hora Montenegro
mozna trosku off ale byhc trosku pustil do narazniku ten vyfuk.... trosku je to dole...
jinak moc pekna prace ale fakt..
jinak moc pekna prace ale fakt..
...a neumim nejlip psat cestinu..! )
AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP
AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP
Tak po dlhej dobe sa hlasim uz s niecim normalnym. Auto sa predvcerom doladilo, Acryll resp. RB-digital sa postaral o: soft, urobil redukciu na ecu (nemusela sa stikat povodna kablovacka), za zmienku stoji urcite aj prepinac na pamete, co umoznuje mat v ecu 2 uplne odlisne nastavenia (tiez made by RB-digital), v aute je aktivny a dobre fungujuci launch kontrol a rev limiter a mnoho ineho..., vdaka patri aj BH-motorsport kde sa auto cely den meralo.
Pridavam aj graf z merania, tam je vidiet najlepsie
To co sa na graf nedostalo: nastup a velkost krutiaceho momentu je dost znacne limitovana jednak zotrvacnikom a spojkou, ktora je nova SACHS (aj na grafe je vidiet mierny preklz, no vsak ten bol pri vyzsom krutaku daleko horsi). Vykon je maximalny mozny na dany HW, nemalo by uz ziadny vyznam tam cokolvek vymyslat...
Pocit z jadzy je uzasny, auto reaguje, akceleruje okamzite a nezavaha, noo a zvukovy prejav je perfektny vyfuk vobec nepisti, nehuci, ale ked je treba da o sebe vediet Jedine co sa neda prehliadnut je zvuk nasavania, filter K&N a otvorene skoro priame 76 mm sanie je trosku pocut, no tiez sa to podtlakovou regulaciou a spravnym nastavenim dost zredukovalo.
Video z merania a jazdy pridam neskor, ked opadne sviatocny osial a bude viacej casu
Pridavam aj graf z merania, tam je vidiet najlepsie
To co sa na graf nedostalo: nastup a velkost krutiaceho momentu je dost znacne limitovana jednak zotrvacnikom a spojkou, ktora je nova SACHS (aj na grafe je vidiet mierny preklz, no vsak ten bol pri vyzsom krutaku daleko horsi). Vykon je maximalny mozny na dany HW, nemalo by uz ziadny vyznam tam cokolvek vymyslat...
Pocit z jadzy je uzasny, auto reaguje, akceleruje okamzite a nezavaha, noo a zvukovy prejav je perfektny vyfuk vobec nepisti, nehuci, ale ked je treba da o sebe vediet Jedine co sa neda prehliadnut je zvuk nasavania, filter K&N a otvorene skoro priame 76 mm sanie je trosku pocut, no tiez sa to podtlakovou regulaciou a spravnym nastavenim dost zredukovalo.
Video z merania a jazdy pridam neskor, ked opadne sviatocny osial a bude viacej casu
zde aj video:
https://www.youtube.com/watch?v=ky3udbO_wwo
https://www.youtube.com/watch?v=ky3udbO_wwo
Super takto niako byto malo vyzerat.Vela uspesnych km a kopec jazdeckych zazitkov s usmevom
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Pekna praca aj ked aspon premna sklamanie z toho krutaku na taky oblem a pocet hrncov boli moje ocakavania vacsie. No nic pories spojku a potom acryl este skusi pritlacit na pilu. To EGT sa vam uz nevidi moc velke? To je uz take bars nebizovne. Sak ja furt verim ze do nej este ten 20V motor natlacis
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
krutak je velmi limitovany, co sa tyka motora + turba tak 480-500Nm by nebolo priblem uz pri nizkych otackach, lenze tam je problem inde
1. spojka, ktora nedokazala preniest nic viac ako je na grafe
2. zotrvacnik neni ziadne terno aj ked je novy, na to sa musel tiez brat ohlad, celkovo to pohonne ustrojenstvo vo mne nevzbudzuje doveru
co sa tyka egt, dovolim si tvrdit, ze aj 850°C je este uplne v poriadku, dokonca by som sa vedel zmierit s 950° ale to len v lete,kedy su vyssie teploty nasavaneho vzduchu, aj to kratkodobo a v dlhodobejsej zatazi
tak isto tlak turba je tam nastaveny na rozumnu uroven,takze sa da na tom aute naozaj vozit, nie sa triast nad tym aby sa to nerosypalo
tak ako to je nastavene ma svoje dovody, ci uz z hora,alebo z dola
1. spojka, ktora nedokazala preniest nic viac ako je na grafe
2. zotrvacnik neni ziadne terno aj ked je novy, na to sa musel tiez brat ohlad, celkovo to pohonne ustrojenstvo vo mne nevzbudzuje doveru
co sa tyka egt, dovolim si tvrdit, ze aj 850°C je este uplne v poriadku, dokonca by som sa vedel zmierit s 950° ale to len v lete,kedy su vyssie teploty nasavaneho vzduchu, aj to kratkodobo a v dlhodobejsej zatazi
tak isto tlak turba je tam nastaveny na rozumnu uroven,takze sa da na tom aute naozaj vozit, nie sa triast nad tym aby sa to nerosypalo
tak ako to je nastavene ma svoje dovody, ci uz z hora,alebo z dola