Stránka 1 z 2
					
				Proč mi turbo tlací 2,8????
				Napsal: 18 bře 2014, 06:34
				od timil
				Dobrý den kolegové kolegině,před třemi týdny jsem koupil Fabii RS r.v 2004.Vůz má několik menších závad ale největší z nich je, že mi turbínka padá do nouzáku.Né ale při rozjezdu z nízkých otáček jak tomu obvykle býva ale po delší době pokud tomu dávám, např na dálnici.Vyměnil sem nějké spony ale byl systém za turbem těsný a dělá to ještě častěji,přehral sem originál soft za novější a nic, vyměnil sem čidlo tlaku v sání a nic,diagnostika píše chybu překročení max regulace když to vypadne,samotná regulace chodí pěkně.vyměnil sem elektomag. ventil ovladání podtlaků a pohýval sem s červíkem na regulaci.akorád se to zhoršolo.mám v plánu o víkendu vytáhnout turbo ale bojím se že ho dám vyčištěné zpět a bude to samé..co mám dělat??? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 06:44
				od martinsidlo
				Samotná baňka turba chodí bez drhnutí? Naklápění s odpojenou baňkou spadne samo do druhé polohy? Podtlakové hadičky i ty druhé na odfuk z N75 jsou průchozí? Toto ověř. Většinou je to základní banalita.
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 06:52
				od timil
				podtlaky jsou ok,baňka chodí pěkně a bez regulace taky spadne do druhé pozice, ventil chodi podle diagnostiky do 98%,ppak se kousne bo ho vypojí jednotka a vůz je bez turba
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 09:39
				od Woko_O
				Co log? Pokud to přefukuje až na 2.8, tak ho za chvíli popravíš..pošteluju si táhlo regulace tak aby si tam nastavil třeba 2.3 absolutní tlak při max zatížení. To je 1.3 baru, který natlačí turbo (pokud je to serie,tak je to pořád hodně..spíš se hýbej kolem jedný atmosféry) . Pokud je samozřejmě všechno ostatní v pořádku..
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 18:53
				od timil
				regulace je poštělovaná a max tlak mi furt tlačí něco pod 3...našteloval sem přepětí do baňky jako asi 5mm a nic se nezměnilo,,,možná trošku spadl výkon ze spoda ale stejně to tlačí moc a po nějaké době to spadne do nouzáku..
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 19:26
				od Woko_O
				Něco je špatně s turbem a nebo jeho regulací.. Případně je špatně nastavená mapa v jednotce..Nic jinýho tlak neovlivňuje..
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 19:36
				od Jarda S.
				vyndej turbo a odnes ho někam kde dělaji repasy na kontrolu a seřízení
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 19:38
				od timil
				ok ale když o víkendu vytahnu turbo tak co tam uvidím?regulace chodí..a mapa je v pořadku, to se kontrolovalo...nechce se i kupovat nové ale asi to jinak nepujde 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 19:39
				od Woko_O
				Neuvidíš nic..chce to někoho kdo má mašinku na zkoušení..
Ty jen uvidíš jestli neni zanesená regulace,nebo osekany lopatky atd
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 19:51
				od Mach.A
				není problém se na to mrknout
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 21:35
				od TomášTDI
				neznamená že když zvenku chodí dobře tak že uvnitř je to dobrý!! a 2,8 ti určitě netlačí,to by jsi místo jednoho šneka měl už dávno dva 

 tlačí ti určo 1,8 což je hodně,já měl problém s regulací uvnitř na VBčku,byla zanesená,zakarbonovaná...přefukovalo to na 2bary
 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 bře 2014, 22:50
				od misocko
				co tak skusit tam nahodit normalny budik - kolko to skutocne tlaci.
			 
			
					
				
				Napsal: 19 bře 2014, 06:53
				od timil
				kolegové, skutečně to tlačí 2.9..při rozjezdu když mám plný knedlík mi diagnostika říká že chce máx 2.5 ale ono to vyleze skoro až na ty 3....kolem těch 4000 se to vypne..vyměnil sem čidlo tlaku a je to stejné,kdyby to netlačilo tolik nekurvili by se mi zajišťovací zuby a sponky na tlak. hodicích..on jde graf požadovaného tlaku a tlaku co to dostane víceméně stejně, jenže požadovaný tlak se zastaví ale skutečný ne,,,vyleze ke třem a pak to spadne do nouzáku a bojím se toho že dám druhé turbo a bude to stejné...regulace je tak rozštroubovaná že to skoro nejede, když se to ale rozjede tak tlak vyleze někam kam nema a spadne to..když sem regulaci zašroubobal na druhou stranu, tak to při rozjedu cukalo..takže ted je vnastanevá tak že mi tlačí furt do baňky regulace..asi tak 2 otáčky..dělá to at s regulací dělám co chci
			 
			
					
				
				Napsal: 19 bře 2014, 07:12
				od sniper--
				Jenže na ty diagnostice si musíš odečíst atmosférickej tlak, to je cca 0,98 baru  

  kdyby to mělo tlačit takovej tlak, tak už ty turba jsou opravdu dvě, navíc je to i nereálný s tímhle malinkym turbem.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 19 bře 2014, 07:37
				od sniper--
				Jinak nechápu proč se vrtas do "zdravého " turba, když tomu evidentně moc nehovis,  velkej průser je že si točil tím dorazovym cervikem, ten v domácích podminkach velmi těžko nastavis, je nastaven s velkou přesností aby regulace poustela plyny na kraje turbiny a zároveň nebyl ještě velkej tlak ve svodech, stačí s ním pohnout o čtvrt otáčky, a je vse úplně jinak. Takový základní nastavení pixly mám ozkouseny neco kolem -1,5mm . Ve tvem případě hledej ale první chybu právě v tej regulaci. Pokud máš požadavek z jednotky na 1,5b na diag píše tedy (  + Atmosférickéj) 2,5b ,tak je to na tohle malý turbo dost velkej tlak, a stačí aby lehce pridrhavala a už se to ve vysokejch otáčkách motoru nezreguluje.