Stránka 1 z 2
FABIA SDI turbo
Napsal: 22 bře 2014, 07:58
od Taxikar
Zdravím, chc se optat zda li to někdo neřešil a nebo by neporadil.
Mam fabii SDI a válí se mi doma věci z golfa IV (IC,turbo VB,komplet vedení od turba) prostě všechno co by bylo potřeba na to aby moje fabka dostala turbo...ale nevím si rady s ELEKTRIKOU....nevíte jak jí přizpůsobit kvůli regulaci turba a tlaku v sání???
Díky moc.
Napsal: 22 bře 2014, 08:52
od PetrSs
Napsal: 22 bře 2014, 12:58
od Ladas
použij el. z TDI a nezapomeň i na písty jiak to s VB a SW k tomu dlouho nevydrží
Napsal: 22 bře 2014, 22:15
od Taxikar
myslíš třeba z golf IV?? a jak zapojim ty barevne konektory co jdou pod palubku??
Napsal: 23 bře 2014, 09:18
od favo
Já bych volil spíše elektriku z fábie TDi 74 kw
Napsal: 23 bře 2014, 11:02
od Taxikar
to jako by bylo pekny ale jak napoji čerpadlo????
Napsal: 23 bře 2014, 18:13
od RudisTDic
Připojím se do debaty..
Mám v golfu sdi z octavie,,naje to 150tis..zvládne ten motor bez výměny spodku oturbení turbem z 1Z?? Nechci honit 150PS,ale chtěl bych to trochu oživit..
Napsal: 23 bře 2014, 18:33
od Ladas
motor jo ale písty nejspíš ne kamarád takhle udělal cordobu SDI a vydrželo to rok pak rupnul píst
Napsal: 23 bře 2014, 19:25
od RudisTDic
A šlo by nainstalovat na tu kliku ojnice a písty z tdi?? nemá ta klika sdi jinej průměr?
Napsal: 23 bře 2014, 19:47
od Ladas
jde to klika je stejná jako 66 81 74 85

Napsal: 23 bře 2014, 20:08
od Wena
Taky se přidám
Jaký je rozdíl mezi ASV a AHF??
Napsal: 23 bře 2014, 20:09
od Ladas
emisní norma vstřiky turbo jednotky....
Napsal: 23 bře 2014, 20:14
od Wena
Ladas píše:emisní norma vstřiky turbo jednotky....
Písty ojnice atd to je stejné? prej ASV vvydrží víc...

Napsal: 23 bře 2014, 20:48
od Ladas
ojnice stejný písty jiné
Napsal: 24 bře 2014, 22:34
od RudisTDic
Ještě otázka..když bych oturbyl to sdi a vyladil na 130ps,,vydrží to??s rozumnym spodkem..