Vedení FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Veden? FMIC:

Hlin?k
22
39%
Nerez
35
61%
 
Celkem hlasů: 57

arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Vedení FMIC

Příspěvek od arlie »

Zdravím,
řeším teď jaký materiál použít k vedení FMIC. Spojky a nějaká kolena použiji silikon, ale zbytek buď nerez nebo hliník.
Hliník je sice lehčí, ale mohl by se ohřívat od motoru. Ale nerez je zas těžší.
Jak to máte vy?
Hodím anketu a uvidíme.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

(LOL)
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Vali píše:(LOL)
Nechapu tvuj prispevek
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

A to tam budeš dávat silnostěné trubky že řešíš rozdíl na váze ?
Od motoru se Ti ohřeje i nerez když na to příjde, ale hliník teplo odvádí lépe.
Každopádně v tomto případě to bude úplně fuk z čeho to vyrobíš.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja som za nerez, da sa to pekne pozvarat a hlavne sa to kamarati zo solou:)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

na tip top funkčnost hliník. Pokud nehledíš na peníze... ale dělám to z nerezu. Svaří ti to kde kdo nebo sám a nechá se sehnat za dobrý peníz.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tiez som za nerezm asi preto ze to robím len z toho (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Jeny píše:na tip top funkčnost hliník. Pokud nehledíš na peníze... ale dělám to z nerezu. Svaří ti to kde kdo nebo sám a nechá se sehnat za dobrý peníz.
??? nenapisal si to naopak nahodou?
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Co se tyce ceny, tak hlinik dokazu sehnat levnejc. Spoje bych resil silikonovymi spojkami
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Sayllo píše:
Jeny píše:na tip top funkčnost hliník. Pokud nehledíš na peníze... ale dělám to z nerezu. Svaří ti to kde kdo nebo sám a nechá se sehnat za dobrý peníz.
??? nenapisal si to naopak nahodou?
Nevím co myslíš. Hliník má lepší lepší tepelné vlastnosti pro tyhle účeli a je lehký a jestli ho někdo umí sehnat za lepší peníze než nerez budiš mu to přáno. Mašinku na svařování hliníku jen tak každý nemá a kdo jí má nechá si sváry řádně zaplatit ale bastlit to po kouskách hliníku a spojovat spojkami+spony? Nevím no s každým spojem nastávají problémy a vím o čem mluvím protože to zatím mám úplně stejně na autě.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

No pokud chceš aby to nějak vypadalo, tak jak nerez tak i hliník budeš vařit TIGem. Samořjemě jde oboje svařovat i MIG/MAG za použití Argonu místo CO2, popřípadě můžeš hliník vařit plamenem, ale.......
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

spojkami to len tak nespojis, musis mat na kazdom konci granec aby to drzalo. Nemozes dat spojku na holu ruru. zaradis 1,2,3 a hned ti to niekde ustrelí
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak jsem se rozhodl pro nerez.
Máte nějaké tipy na eshop s trubkama?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Tak určitě od matiček až po trubky http://www.inerez.cz/
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jeny píše:Tak určitě od matiček až po trubky http://www.inerez.cz/
Tak zrovna tady jsem teď hledal. Mají pěkný ceny oproti ostatním, a docela výběr. Navíc mají prodejnu v HK, kam si můžu dojet.
Síla trubky 1,5mm je ok? Kolena mají právě nejmíň 1,5.
CHtěl jsem původně 1mm.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“