Vedení FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vedení FMIC
Zdravím,
řeším teď jaký materiál použít k vedení FMIC. Spojky a nějaká kolena použiji silikon, ale zbytek buď nerez nebo hliník.
Hliník je sice lehčí, ale mohl by se ohřívat od motoru. Ale nerez je zas těžší.
Jak to máte vy?
Hodím anketu a uvidíme.
řeším teď jaký materiál použít k vedení FMIC. Spojky a nějaká kolena použiji silikon, ale zbytek buď nerez nebo hliník.
Hliník je sice lehčí, ale mohl by se ohřívat od motoru. Ale nerez je zas těžší.
Jak to máte vy?
Hodím anketu a uvidíme.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
A to tam budeš dávat silnostěné trubky že řešíš rozdíl na váze ?
Od motoru se Ti ohřeje i nerez když na to příjde, ale hliník teplo odvádí lépe.
Každopádně v tomto případě to bude úplně fuk z čeho to vyrobíš.
Od motoru se Ti ohřeje i nerez když na to příjde, ale hliník teplo odvádí lépe.
Každopádně v tomto případě to bude úplně fuk z čeho to vyrobíš.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- gabo00000
- Aktivista
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 13 lis 2010, 06:58
- Bydliště: Košice-okolie
Odpovědi: 0
ja som za nerez, da sa to pekne pozvarat a hlavne sa to kamarati zo solou:)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Nevím co myslíš. Hliník má lepší lepší tepelné vlastnosti pro tyhle účeli a je lehký a jestli ho někdo umí sehnat za lepší peníze než nerez budiš mu to přáno. Mašinku na svařování hliníku jen tak každý nemá a kdo jí má nechá si sváry řádně zaplatit ale bastlit to po kouskách hliníku a spojovat spojkami+spony? Nevím no s každým spojem nastávají problémy a vím o čem mluvím protože to zatím mám úplně stejně na autě.Sayllo píše:??? nenapisal si to naopak nahodou?Jeny píše:na tip top funkčnost hliník. Pokud nehledíš na peníze... ale dělám to z nerezu. Svaří ti to kde kdo nebo sám a nechá se sehnat za dobrý peníz.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
spojkami to len tak nespojis, musis mat na kazdom konci granec aby to drzalo. Nemozes dat spojku na holu ruru. zaradis 1,2,3 a hned ti to niekde ustrelí
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tak určitě od matiček až po trubky http://www.inerez.cz/
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Tak zrovna tady jsem teď hledal. Mají pěkný ceny oproti ostatním, a docela výběr. Navíc mají prodejnu v HK, kam si můžu dojet.Jeny píše:Tak určitě od matiček až po trubky http://www.inerez.cz/
Síla trubky 1,5mm je ok? Kolena mají právě nejmíň 1,5.
CHtěl jsem původně 1mm.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB