Upozornění na firmu PowerTec!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jasně ale to že majitel neřeší příčinu ale důsledek je věc jedna a to že to někdo ladí i když je auto rozesrané věc druhá vypadá to že Hanz se svým komentářem opravdu strefil,po pravdě nemůžeme po majiteli auta chtít aby mu i rozuměl v dnešní době je 95% řidičů spíše uživateli a internet s opravou vozidel nepomůže to pouze odborník či servis....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 06 črc 2012, 05:29

Příspěvek od ka-spel »

Vici píše:Dobrý úpravce ,který ví co dělá, člověka s autem které není v pořádku pošle na opravu a nic ladit nebude.
A ten druhý se na stav auta vždy vymluví.
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
Lumpo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 17:47

Příspěvek od Lumpo »

ChipTuning.Cz píše:Lumpo, Graystorm: Nezáleží přece na tom, v čem ten graf je udělaný, nebo jak vypadá. Jde o to, jakou informaci sděluje zákazníkovi. Akorát ze sebe zbytečně děláte hlupáky :) A nebojte se, že ostatní to nepoznají :) Občas se divím, jak se lidé s podobnými trapnými reakcemi vůbec dokážou zaregistrovat do nějakého fóra a projít přes captchu (antispam) :)

EDIT: Aha, už jsem pochopil, na tomhle fóru není nutné kód opisovat :)


graystorm88 píše:
Lumpo píše:Pičtuning.cz: Ten graf jste dělal v excelu? Pokud ano, tak bych uměl i lepší... :-)
Ses po.... v kině, né? Ten graf vytvořilo sofistikované zařízení, které v ČR vlastní pouze oni a v zahraničí NASA... Prej excel, pche...

Vy jste se také dokázal zaregistrovat! Dokonce i psaní Vám jde na výbornou. Ale proboha, neserte se do aut, když tomu evidentně (jak každým příspěvkem dokazujete) vůbec nerozumíte. Já bych prosil o kontakty na tu spoustu spokojených zákazníků, páč to co máte na stránkách přesně odpovídá Vašemu rukopisu. :-)
graystorm88
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 bře 2008, 23:29

Příspěvek od graystorm88 »

http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg

no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
Lumpo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 17:47

Příspěvek od Lumpo »

chtěl bych teď nechat stranou veškeré vtípky a narážky a naprosto seriozně se zeptat, co to znamená značkový čiptuning? :)
Lumpo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 17:47

Příspěvek od Lumpo »

graystorm88 píše:http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg

no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
takhle nějak by to nakreslil můj 3letej syn :-) (LOL)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

graystorm88 píše:http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg

no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
Teď nastane x-stránkový marketingový krasožvást, že to jsou grafy vozů od jiných úpravců... a oni to pak zachránili 8)
Vsadíš se?
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Slavkov píše:
graystorm88 píše:http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg

no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
Teď nastane x-stránkový marketingový krasožvást, že to jsou grafy vozů od jiných úpravců... a oni to pak zachránili 8)
Vsadíš se?
Tak ted se obavam ze ti zustane uz bez komentare jelikoz si to odhalil :D
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

všimli jste si počty příspěvků největších kohoutů taky divný co (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ChipTuning.Cz
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 dub 2014, 17:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ChipTuning.Cz »

Nepamatuji se presne, na co se kdo ptal pred lety. Nepisete ani jake mate auto. Nicmene pravdepodobne jsme vam rekli, ze nema cenu vymenit pouze vstriky. Protoze s puvodnim turbem vam auto bude pri vyssim davkovani jen kourit. Pro plne vyuziti vetsich vstriku je nutne vymenit i turbo. Pak to samozrejme smysl ma.
peeeetr píše:Nechci se nijak vmesovat do diskuze. Jen me prekvapuje jednani zmineneho upravce. Z vlastni zkusenosti musim priznat, ze pred tremi lety, kdy jsem kupoval svoje prvni tdi a o firmach jako Dp,tdifun atd jsem nemel ani paru, tak jsem klasicky vyhledal na netu firmu na upravu softu. Jako prvni vybehla tato firma. Mel jsem jiz v te dobe koupene Fb sprint 764 a osazene na voze. Po dotazu na upravce jsem se dostal odpovedi, ze vysledny efekt bude stejny jako kdyby trysky byli seriove a ze vlastne z toho maximalne lze dostat cca 83-85kw, ze vymena trysek vliv na prubeh mit nebude. Proto jsem veskerou komunikaci uzavrel a mel jsem jasno :D nemam zapotrebi nikoho pospinovat, jen vlastni zkusenost. Jen me prekvapuje jednani pana, ktery evidentne vypadl v porodnici s ntb v kline :D (LOL)
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

ChipTuning.Cz píše:Nepamatuji se presne, na co se kdo ptal pred lety. Nepisete ani jake mate auto. Nicmene pravdepodobne jsme vam rekli, ze nema cenu vymenit pouze vstriky. Protoze s puvodnim turbem vam auto bude pri vyssim davkovani jen kourit. Pro plne vyuziti vetsich vstriku je nutne vymenit i turbo. Pak to samozrejme smysl ma.
peeeetr píše:Nechci se nijak vmesovat do diskuze. Jen me prekvapuje jednani zmineneho upravce. Z vlastni zkusenosti musim priznat, ze pred tremi lety, kdy jsem kupoval svoje prvni tdi a o firmach jako Dp,tdifun atd jsem nemel ani paru, tak jsem klasicky vyhledal na netu firmu na upravu softu. Jako prvni vybehla tato firma. Mel jsem jiz v te dobe koupene Fb sprint 764 a osazene na voze. Po dotazu na upravce jsem se dostal odpovedi, ze vysledny efekt bude stejny jako kdyby trysky byli seriove a ze vlastne z toho maximalne lze dostat cca 83-85kw, ze vymena trysek vliv na prubeh mit nebude. Proto jsem veskerou komunikaci uzavrel a mel jsem jasno :D nemam zapotrebi nikoho pospinovat, jen vlastni zkusenost. Jen me prekvapuje jednani pana, ktery evidentne vypadl v porodnici s ntb v kline :D (LOL)
Kazdopadne kdyby to byla pravda je treba vzit v potaz ze 83-85 kw dokazou pouze trysky a s lehkym cipem kdyz se to umi le dosahnout lepsich kw i bez koure ;)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

este píše:
ChipTuning.Cz píše:Nepamatuji se presne, na co se kdo ptal pred lety. Nepisete ani jake mate auto. Nicmene pravdepodobne jsme vam rekli, ze nema cenu vymenit pouze vstriky. Protoze s puvodnim turbem vam auto bude pri vyssim davkovani jen kourit. Pro plne vyuziti vetsich vstriku je nutne vymenit i turbo. Pak to samozrejme smysl ma.
peeeetr píše:Nechci se nijak vmesovat do diskuze. Jen me prekvapuje jednani zmineneho upravce. Z vlastni zkusenosti musim priznat, ze pred tremi lety, kdy jsem kupoval svoje prvni tdi a o firmach jako Dp,tdifun atd jsem nemel ani paru, tak jsem klasicky vyhledal na netu firmu na upravu softu. Jako prvni vybehla tato firma. Mel jsem jiz v te dobe koupene Fb sprint 764 a osazene na voze. Po dotazu na upravce jsem se dostal odpovedi, ze vysledny efekt bude stejny jako kdyby trysky byli seriove a ze vlastne z toho maximalne lze dostat cca 83-85kw, ze vymena trysek vliv na prubeh mit nebude. Proto jsem veskerou komunikaci uzavrel a mel jsem jasno :D nemam zapotrebi nikoho pospinovat, jen vlastni zkusenost. Jen me prekvapuje jednani pana, ktery evidentne vypadl v porodnici s ntb v kline :D (LOL)
Kazdopadne kdyby to byla pravda je treba vzit v potaz ze 83-85 kw dokazou pouze trysky a s lehkym cipem kdyz se to umi le dosahnout lepsich kw i bez koure ;)
Presne tak. O turbu nikdo nic nepsal. Jedna se o auto v podpisu. A4 s malym turbem. Ale nechcete mi doufam tvrdit vy jako odbornik, ze kdyz se udela jen soft, bude prubeh stejny jajo kdyz se pouzije s764 s chipem. Dle me to.tedy musi mit vetsi vykon s jinym prubehem, coz mi x lidi potvrdilo a jsem jiz na soft objednany jinam. Nechci vam nijak kazit jmeno, jen jsem se podelil o zkusenost.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
666dia
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 15 bře 2014, 18:47

Příspěvek od 666dia »

ChipTuning.Cz - nechci vás učit marketingu, ale pro vaši firmu byste udělal víc, kdybyste hned na začátku zahodil ten ntb (nebo comp) na kterém to píšete...jednak i negativní reklama je reklama a v okamžiku, kdy jste začal reagovat je tady poučka o potrefené huse...
Uživatelský avatar
Toledo sxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 30 zář 2009, 19:44
Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj

Příspěvek od Toledo sxe »

Tvl já jsem tam chtěl jet :o
TOLEDO 5P, 6Q - 2.0TDi/128kW BKD/16V
LB
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 25 říj 2007, 14:01
Bydliště: Kojetin

Příspěvek od LB »

MirekX píše:
Hoblik píše:Po dlouhe dobe sem se tak nepobavil , ocividne cyp na cypa narazil a vznikla z toho zajimava scenka (LOL)
já myslím, že to naprosto výstižně popsal Hoblik už na první straně. A pak dalších 6 stran hnoje.... :)
souhlas..
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“