Upozornění na firmu PowerTec!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jasně ale to že majitel neřeší příčinu ale důsledek je věc jedna a to že to někdo ladí i když je auto rozesrané věc druhá vypadá to že Hanz se svým komentářem opravdu strefil,po pravdě nemůžeme po majiteli auta chtít aby mu i rozuměl v dnešní době je 95% řidičů spíše uživateli a internet s opravou vozidel nepomůže to pouze odborník či servis....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ChipTuning.Cz píše:Lumpo, Graystorm: Nezáleží přece na tom, v čem ten graf je udělaný, nebo jak vypadá. Jde o to, jakou informaci sděluje zákazníkovi. Akorát ze sebe zbytečně děláte hlupáky A nebojte se, že ostatní to nepoznají Občas se divím, jak se lidé s podobnými trapnými reakcemi vůbec dokážou zaregistrovat do nějakého fóra a projít přes captchu (antispam)
EDIT: Aha, už jsem pochopil, na tomhle fóru není nutné kód opisovat
graystorm88 píše:Ses po.... v kině, né? Ten graf vytvořilo sofistikované zařízení, které v ČR vlastní pouze oni a v zahraničí NASA... Prej excel, pche...Lumpo píše:Pičtuning.cz: Ten graf jste dělal v excelu? Pokud ano, tak bych uměl i lepší...
Vy jste se také dokázal zaregistrovat! Dokonce i psaní Vám jde na výbornou. Ale proboha, neserte se do aut, když tomu evidentně (jak každým příspěvkem dokazujete) vůbec nerozumíte. Já bych prosil o kontakty na tu spoustu spokojených zákazníků, páč to co máte na stránkách přesně odpovídá Vašemu rukopisu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 15 bře 2008, 23:29
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg
no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg
no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
takhle nějak by to nakreslil můj 3letej syngraystorm88 píše:http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg
no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
Teď nastane x-stránkový marketingový krasožvást, že to jsou grafy vozů od jiných úpravců... a oni to pak zachrániligraystorm88 píše:http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg
no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
Vsadíš se?
GIV Variant TDi ???kW
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Tak ted se obavam ze ti zustane uz bez komentare jelikoz si to odhalilSlavkov píše:Teď nastane x-stránkový marketingový krasožvást, že to jsou grafy vozů od jiných úpravců... a oni to pak zachrániligraystorm88 píše:http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4660.jpg
http://www.chiptuning.cz/files/grafy/th_4646.jpg
no... KRÁSA, ta okina fakt musela ožít, úplnej automatickej příprcník.
Vsadíš se?
VW T5 GP 103 KW long
všimli jste si počty příspěvků největších kohoutů taky divný co
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 16 dub 2014, 17:55
- Kontaktovat uživatele:
Nepamatuji se presne, na co se kdo ptal pred lety. Nepisete ani jake mate auto. Nicmene pravdepodobne jsme vam rekli, ze nema cenu vymenit pouze vstriky. Protoze s puvodnim turbem vam auto bude pri vyssim davkovani jen kourit. Pro plne vyuziti vetsich vstriku je nutne vymenit i turbo. Pak to samozrejme smysl ma.
peeeetr píše:Nechci se nijak vmesovat do diskuze. Jen me prekvapuje jednani zmineneho upravce. Z vlastni zkusenosti musim priznat, ze pred tremi lety, kdy jsem kupoval svoje prvni tdi a o firmach jako Dp,tdifun atd jsem nemel ani paru, tak jsem klasicky vyhledal na netu firmu na upravu softu. Jako prvni vybehla tato firma. Mel jsem jiz v te dobe koupene Fb sprint 764 a osazene na voze. Po dotazu na upravce jsem se dostal odpovedi, ze vysledny efekt bude stejny jako kdyby trysky byli seriove a ze vlastne z toho maximalne lze dostat cca 83-85kw, ze vymena trysek vliv na prubeh mit nebude. Proto jsem veskerou komunikaci uzavrel a mel jsem jasno nemam zapotrebi nikoho pospinovat, jen vlastni zkusenost. Jen me prekvapuje jednani pana, ktery evidentne vypadl v porodnici s ntb v kline
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Kazdopadne kdyby to byla pravda je treba vzit v potaz ze 83-85 kw dokazou pouze trysky a s lehkym cipem kdyz se to umi le dosahnout lepsich kw i bez koureChipTuning.Cz píše:Nepamatuji se presne, na co se kdo ptal pred lety. Nepisete ani jake mate auto. Nicmene pravdepodobne jsme vam rekli, ze nema cenu vymenit pouze vstriky. Protoze s puvodnim turbem vam auto bude pri vyssim davkovani jen kourit. Pro plne vyuziti vetsich vstriku je nutne vymenit i turbo. Pak to samozrejme smysl ma.
peeeetr píše:Nechci se nijak vmesovat do diskuze. Jen me prekvapuje jednani zmineneho upravce. Z vlastni zkusenosti musim priznat, ze pred tremi lety, kdy jsem kupoval svoje prvni tdi a o firmach jako Dp,tdifun atd jsem nemel ani paru, tak jsem klasicky vyhledal na netu firmu na upravu softu. Jako prvni vybehla tato firma. Mel jsem jiz v te dobe koupene Fb sprint 764 a osazene na voze. Po dotazu na upravce jsem se dostal odpovedi, ze vysledny efekt bude stejny jako kdyby trysky byli seriove a ze vlastne z toho maximalne lze dostat cca 83-85kw, ze vymena trysek vliv na prubeh mit nebude. Proto jsem veskerou komunikaci uzavrel a mel jsem jasno nemam zapotrebi nikoho pospinovat, jen vlastni zkusenost. Jen me prekvapuje jednani pana, ktery evidentne vypadl v porodnici s ntb v kline
VW T5 GP 103 KW long
Presne tak. O turbu nikdo nic nepsal. Jedna se o auto v podpisu. A4 s malym turbem. Ale nechcete mi doufam tvrdit vy jako odbornik, ze kdyz se udela jen soft, bude prubeh stejny jajo kdyz se pouzije s764 s chipem. Dle me to.tedy musi mit vetsi vykon s jinym prubehem, coz mi x lidi potvrdilo a jsem jiz na soft objednany jinam. Nechci vam nijak kazit jmeno, jen jsem se podelil o zkusenost.este píše:Kazdopadne kdyby to byla pravda je treba vzit v potaz ze 83-85 kw dokazou pouze trysky a s lehkym cipem kdyz se to umi le dosahnout lepsich kw i bez koureChipTuning.Cz píše:Nepamatuji se presne, na co se kdo ptal pred lety. Nepisete ani jake mate auto. Nicmene pravdepodobne jsme vam rekli, ze nema cenu vymenit pouze vstriky. Protoze s puvodnim turbem vam auto bude pri vyssim davkovani jen kourit. Pro plne vyuziti vetsich vstriku je nutne vymenit i turbo. Pak to samozrejme smysl ma.
peeeetr píše:Nechci se nijak vmesovat do diskuze. Jen me prekvapuje jednani zmineneho upravce. Z vlastni zkusenosti musim priznat, ze pred tremi lety, kdy jsem kupoval svoje prvni tdi a o firmach jako Dp,tdifun atd jsem nemel ani paru, tak jsem klasicky vyhledal na netu firmu na upravu softu. Jako prvni vybehla tato firma. Mel jsem jiz v te dobe koupene Fb sprint 764 a osazene na voze. Po dotazu na upravce jsem se dostal odpovedi, ze vysledny efekt bude stejny jako kdyby trysky byli seriove a ze vlastne z toho maximalne lze dostat cca 83-85kw, ze vymena trysek vliv na prubeh mit nebude. Proto jsem veskerou komunikaci uzavrel a mel jsem jasno nemam zapotrebi nikoho pospinovat, jen vlastni zkusenost. Jen me prekvapuje jednani pana, ktery evidentne vypadl v porodnici s ntb v kline
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
- Toledo sxe
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 zář 2009, 19:44
- Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj