Upozornění na firmu PowerTec!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TDIfun píše:
Hoblik píše:
TDIfun píše:Dneska jsem mel taky srandovni scenku.
Ladim auto na brzde a vejde na dilnu borec, ze se chce jen zeptat co na to rikam, ze si vcera nechal nekde v OV nalit na parkovisti za 3500,- soft do 120d BMW (LOL) (LOL) pak spustil o spotrebe atd. Co mu na to mam jako rict (noteeth) (noteeth)
No hlavne mi tady takove firmy posilaji COI (LOL) asi jim vadim ani nevim proc. Jak po takovych smejdech neco delam, prosim zakazniky at me ani nezminuji, ze jsem to predelaval nebo neco takove., porad se nechavat zdrzovat kontrolama :x :x
Tomu s BMW jsi mel rict , ze za blbost se plati a ze kazda sranda neco stoji :( :( S tema kontolama , to je posilaji zasrany skurvenci ze zavisti, sami umi hovno, co muzou to dokurvi, a tak tobe zavidi tvoje Know How, umeni jednat se zakaznikem, tvoje uspechy ve sprintech, spousty spokojenych zakazniku a podobne. Nic ubozejsiho nejsou schopni vymyslet, tak aspon ti delaji pakarnu s kontrolama, banda zamindarkovanejch zmrdu :fakac: :fakac: :fakac:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tyhle bezdůvodné kontroly jsou pěkné svinstvo.A ti , co je posílají jsou ubožáci, kterých je vždy dost..A důvod k pokutě si ČOI vždy najde, např. když prodáváš hadice v metráži, např. přepadové a přijde kontrola a zeptá se, můžete mi uříznout 1 metr hadice? Když řekneš ano, vezmeš metr a kontrolor/jako zákazník/řekne dovolíte ? Vezme metr do ruky a řekne... Stornujte nákup, jsme z ČOI a jak to, že nemáte kalibrovaný metr? /Ten je stejný jako normální a má jen razítko testace/..Nemáte, máte to za 1000 kč..Ten metr stojí až 4000kč , jinak 25 kč.Tenhle případ se stal, kalibrovaný metr se ztratil, tak se použil obyčejný. Jelikož tam chodím a vím, že pro dobré vztahy prodejce dává víc, než zákazník požaduje, je to opravdu kontrola na správném místě... Kolik je asi odchylka vyčíslená v kč mezi normálním metrem a kalibrovaným? :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

zbytečně to dramatizuješ

chceš vydělávat a prodávat zboží na metry, nech si ověřit stanovené měřidlo. nevidím na tom nic špatného. taky by se ti nelíbilo, kdyby u pumpy neměli ověřený průtokoměry.

myslím, že na prodej hadiček se krásně hodí dřevěný metr, který i s ověřením na dva roky vyjde na nějakých 500Kč ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady nejde o dramatiku, ale oni jsou od toho, aby přišli na podvody nebo okrádání zákazníka.. Jestli tohle je kontrola, tak je k ničemu. Je to stejné, jako když kontrolují živnostníka, zda má doklad na odvoz starých autokabelů a třídí odpad a vedle státní firma vypouští jedy do potoka.
A mimochodem, na měření hadic stačí stůl metr dlouhý a odměřuje se to od hrany do hrany a to nestojí vůbec nic. ...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

nogis píše:zbytečně to dramatizuješ

chceš vydělávat a prodávat zboží na metry, nech si ověřit stanovené měřidlo. nevidím na tom nic špatného. taky by se ti nelíbilo, kdyby u pumpy neměli ověřený průtokoměry.

myslím, že na prodej hadiček se krásně hodí dřevěný metr, který i s ověřením na dva roky vyjde na nějakých 500Kč ;)
Pokud budes jen obcas prodavat je prepadove hadice, bude 500,- kc za metr s razitkem na dva roky zajimava vydelecna cinnost. (noteeth)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

jasný, chápu. každý chce jen vydělávat. :roll:

tak dělej něco, z čeho budeš mít větší zisk. nikdo tě nenutí prodávat zboží na metry, kg... aby jsi zákazníka neokrádal (ať už vědomě nebo ne), musíš pro to prostě něco udělat.

vemte to z druhý strany. ať jsou to váhy v obchodech, v kovošrotech, průtokoměry u čerpaček... taky chcete po prodejcích, aby vás nešidili. a je vám jedno kolik toho prodají/vykoupí.

nemusíte kolem sebe kopat, v tomto případě je zákon nastavenej dobře ;)

----------
co se týče "metrového" stolu - pokud bude v toleranci, nevidím problém na něj dostat dostat od laboratoře papír a používat ho jako stanovené měřidlo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale samozřejmě cena a její nastavení je jedna věc a relevantní kontrola věc druhá. Mnoho lidí má představu, že když někdo vyrobí výrobek za 100 kč , tak že zákazník musí tolik zaplatit. Což je "logické" hlavně pro toho, kdo žil u maminky a potom je v zaměstnání, kde se o něho plně postarají. Ale v životě je to jinak, všechno platíš, když se do toho pustíš sám. A pak koukáš jako trubka a říkáš si, že jsem do toho vůbec šel..Každý si to může vyzkoušet, neprodávat třeba věci po internetu, ale otevřít si kamenný krám..Nejsem žádný obhájce soukromých firem, ale vidím to denně, ti lidé jsou tam celý den do 18 hod., musí jednat s lidmi, poslouchat různé koumáky, lháře, podvodníky , neplatiče apod..Proto ceny nekomentuji, buď to koupím nebo ne, a moje zkušenost mi říká, že největší stěžovatelé jsou ti, co kdyby mohli , tak nasadí cenu ještě vyšší..A kdo má firmu třeba 10 let, má mou úctu, je vidět že na rozdíl od jiných něco dělá.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

nogis píše:jasný, chápu. každý chce jen vydělávat. :roll:

tak dělej něco, z čeho budeš mít větší zisk. nikdo tě nenutí prodávat zboží na metry, kg... aby jsi zákazníka neokrádal (ať už vědomě nebo ne), musíš pro to prostě něco udělat.

vemte to z druhý strany. ať jsou to váhy v obchodech, v kovošrotech, průtokoměry u čerpaček... taky chcete po prodejcích, aby vás nešidili. a je vám jedno kolik toho prodají/vykoupí.

nemusíte kolem sebe kopat, v tomto případě je zákon nastavenej dobře ;)

----------
co se týče "metrového" stolu - pokud bude v toleranci, nevidím problém na něj dostat dostat od laboratoře papír a používat ho jako stanovené měřidlo.
Kazdy mame svou pravdu.
Asi ti nedochazi ze dle me nektera nesmyslna narizeni a poplatky platis nakonec ty jako zakaznik.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Pokud si koupím metr tak by zákon měl zajistit, aby měl metr a ne abych platil za ověření.
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak chceš dokázat po váze multimetru nebo momentovém klíči aby měřil stejně i po roce nebo dvou používání jednoduše přijedou frajeři a daj ti testaci případně doladí přesnost a to ty vlastně koneční zákazník pocítí jinak to vlastně ani nejde...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Ladas píše:jak chceš dokázat po váze multimetru nebo momentovém klíči aby měřil stejně i po roce nebo dvou používání jednoduše přijedou frajeři a daj ti testaci případně doladí přesnost a to ty vlastně koneční zákazník pocítí jinak to vlastně ani nejde...
Jasne, na zvedak taky potrebujes revizi. Nerikam, ze vsechny revize a razitka jsou k nicemu.
Zaujalo me primo mereni prepadove hadicky kterou prodam nekolikrat do roka overenym meridlem.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ladas píše:jak chceš dokázat po váze multimetru nebo momentovém klíči aby měřil stejně i po roce nebo dvou používání jednoduše přijedou frajeři a daj ti testaci případně doladí přesnost a to ty vlastně koneční zákazník pocítí jinak to vlastně ani nejde...
tohle chápu, ale co chceš kalibrovat a testovat na svinovacím nebo dřevěným metru, když budeš chtít někoho ochcat,tak k tomu nepotřebuješ razítko. Kdežto až na někoho spadne zdviž nebo někomu upadne kolo, tak v tom případě má ta kalibrace,revize opodstatnění..
V případě metru jde jen o to razítko..


Trochu mimo mísu. Táta říkal že kdysi v JZD dělali nový vrata na kravín,dílny a jednomu pečlivkovi co to dělal, zkrátili metr o 1cm. Když to udělal a začali je montovat, tak všechno bylo malý. Tenkrát to byla ještě prdel :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jednou je to braný jako měřidlo a tak na to musí být papír je na to zákon potom by bylo bussinesem prodávat metry co maj ať už záměrně nebo omylem na 1cm jen 9mm,jeden starý klempíř mi říkal jak k němu chodily uhlíři a za každou putnu co jim zkrátil o 10cm mu dávali pětikilo proč asi aby to nenosily těžký že jo:-) nebo se chceš vrátit do středověku a používat lokte a palce?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ChipTuning.Cz
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 16 dub 2014, 17:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Upozornění na firmu PowerTec!!!

Příspěvek od ChipTuning.Cz »

Na základě upozornění několika našich spokojených zákazníků na negativní referenci zveřejněnou panem Jakubem Malým, jsem nucen reagovat a také zaslat vyjádření za napadenou protistranu, tedy firmu PowerTEC - značkový chiptuning.

Ještě než se budu schopen níže vyjádřit k samotné technické stránce věci, jsem nucen se, vzhledem k titulování mé osoby tímto pánem, vyjádřit i k jeho naprosto nevhodnému chování, jak zde v tomto fóru, tak i při jeho návštěvě na naší provozovně. Pokud si pozorně přečtete jím založené vlákno a jeho způsob vyjadřování, dovedete si snadno představit způsob komunikace vedené tímto pánem a dospějete stejně jako já k jedinému závěru.

Dál už bych se rád věnoval pouze technické stránce věci.
Tento pán přijel na naši provozovnu a objednal úpravu zvýšení výkonu (chiptuning) nastavením Maximal. Ještě před úpravou uvedl, že vůz cuká a že byl někým a někde informován o tom, že se následnou úpravou software dají tyto chyby chování motoru opravit. Kromě samotné chiptuningové úpravy poptával provést i měření na válcové zkušebně výkonu. Při zadávání zakázky, odsouhlasení rozsahu prací a cen byl z jeho strany podepsán předávací protokol. Zároveň byl informován o tom, že budou prováděny podrobné jízdní testy jak před, tak i po úpravě a v případě, že budou diagnostikovány odchylky mezi VZOREM nastaveným výrobcem a faktickým fungováním mechanických dílů, bude o těchto odchylkách informován, aby bylo možné následně provést případnou opravu a srovnat tak chování mechanických komponentů podle požadovaného nastavení (vzoru) výrobcem, resp. po provedené úpravě vzorem nastaveným naší firmou. Zároveň byl informován o faktu, že úpravou nelze eliminovat kolísání výkonu a že princip chiptuningu spočívá ve využívání skrytých rezerv, které vozidlo má. To znamená, že jakákoli závada na vozidle se může úpravou i zvýraznit a při chiptuningových úpravách jsou kladeny vyšší nároky na stav vozidla. Je tedy zcela logické, že tuningová úprava opravdu nemůže opravit závady na vozidle. Následnou diagnostikou při jízdním testu jak před, tak i po úpravě byly zjištěny několikanásobné výpadky výtlaku turba, tudíž rozdílné hodnoty chování motoru oproti VZORU nastavení řídící jednotky.

Při měření výkonu ještě před úpravou bylo zjištěno, že aktuální výkon motoru není ve výrobcem deklarované výši 147kW, ale pouze 144kW. Ve většině případů přitom mají tyto vozy spíše vyšší výkon, než jaký je výrobcem udáván. Po naší úpravě došlo ke zvýšení kroutícího momentu na hodnotu 518Nm (o 90Nm oproti originálnímu nastaveni), u výkonu ve vyšších otáčkách došlo k navýšení o 15% místo nami tabulkově uváděných 22%. Na základě nižšího výsledku měření výkonu jsme byli obviněni, že se dopouštíme „klamání spotřebitele“ a to tím, ze jsme po úpravě nedosáhli na námi deklarované hodnoty uváděné na našich webových stránkách. Pánovi bylo několikrát opakováno, že námi uváděné parametry jsou pouze ORIENTAČNÍ a celkový výkon jak před, tak po úpravě zavisí na celkovém stavu motoru, kvalitě aktuálně použitého paliva a celkovém technickém stavu motoru. Tyto informace v tomto rozsahu poskytujeme každému našemu zákazníkovi bez výjimky. Tento pán ale vůbec nebyl schopen pochopit fakt, že pokud je úprava prováděna na motoru s výkonem NIŽŠÍM, než je výkon udávaný výrobcem, je někde nějaký problém a je tedy zcela jasné, že i po úpravě nemohou parametry vozu dosahovat výše uváděné v našem katalogu.

Při závěrečném předání tohoto vozu následoval v rozsahu přibližně 40 minut pokus o vysvětlení celého fungování motoru. Zcela jasně byly identifikovány diagnostikou dvě závady na tomto voze. První byla chybná regulace turbodmychadla, která se projevovala cukáním v dolním a středním režimu otáček. Toto bylo dokladováno diagnostickým grafem z diagnostiky, kde byly jasně patrné výkyvy výkonu turba a kolísání tlaku, jak před úpravou, tak po ní. Vzhledem k tomu, že při úpravě dochází k navýšení hodnot plnícího tlaku i dávkování paliva, tento jev se po úpravě více zvýraznil. Bylo dodáno detailní doporučení, jak věc řešit.

Vzhledem k vysokému počtu najetých kilometrů (177 tisíc) byl vyhodnocen i druhý problém, a to možná nízká propustnost filtru pevných částic. Tento počet najetých kilometrů je v některých případech hraniční životnost DPF filtru. Ten se jevil jako možný důvod toho, proč vůz neměl v originálním stavu udávaný výkon a proč nebylo možné výkon navýšit na deklarovaných 180kW. Prostě proto, že propustnost výfuku nedovolí zpracovat vyšší objem spalin, které při nastaveném vyšším průtoku do motoru logicky znamená i vyšší tlak spalin ve výfuku. Protože bylo pánem uvedeno, že vůz vlastní jen krátce, bylo zároveň doporučeno, aby provedl i kontrolu naftového filtru.

Dále nám byla vytčena delší doba úpravy. Ta byla ovlivněna faktem, že si zákazník dopředu neobjednal měření na válcové zkušebně. Celková námi uváděná doba úpravy bez měření je 3 hodiny. Při úpravě včetně měření na válcové zkušebně se tato doba prodlužuje přibližně o 45 minut. V tomto případě, kdy je vůz výrobcem osazen zamčenou jednotkou Bosch EDC17, je nutné provést odblokaci jednotky přímo přes její servisní konektor a je nutné ji tedy demontovat z vozu. Jednotka u vozu Ford Mondeo je umístěna v levém předkolí hned za nárazníkem. Bylo tedy nutné provést nejprve první měření výkonu, následně vozidlo z válcové zkušebny odkurtovat, na zvedáku zvednout vůz a demontovat jednotku. Tu upravit a poté následně po montáži vůz znovu přikurtovat a měření opakovat, včetně dojezdových zkoušek. Měření výkonu technikům tedy zabralo dvojnásobek námi běžně počítaného času nad běžný rámec úpravy. Navíc jsme se vzhledem k výsledkům měření velmi intenzivně zabývali další podrobné diagnostice pro vyhodnocení nestandardního chování vozu.

Následující den se tento pán vrátil s tím, že je velmi nespokojený, choval se velmi arogantně a chtěl vrátit vůz do původního stavu z důvodu, že se vůz dostal po jízdě na dálnici do nouzového režimu. Dle našeho soudu byl tento výpadek způsoben patrně vysokou teplotou před filtrem pevných částic, což jsme předesílali jako možný projev již předchozí den. Protože je možné dle našich obchodních podmínek provést uvedení vozu do původního stavu, bylo tak učiněno. Nikdo nikomu neupíral možnost získat zpět peníze za chiptuning. Cena za chiptuning u naší společnosti je navíc doplněna o podrobnou diagnostiku, která je podmínkou úpravy a také doplňkovým poplatkem za měření výkonu na válcové zkušebně. Chráníme se tak proti případným spekulantům, kteří mají problém na vozidle a chtějí pouze provést podrobnou diagnostiku zdarma. Proto, pokud někdo přijede na úpravu a jsou zjištěny závady, i v případě, že se samotný chiptuning vůbec neprovádí, je účtována částka za tuto podrobnou diagnostiku, která je po opravě daného problému při následném chiptuningu odečtena z celkové částky jako již zaplacená, tzn. ve výsledku zákazník zaplatí vždy stejně. Protože jsou naše služby velmi žádané a máme permanentně plno, je náš čas omezený, a nadstandardní péči, se kterou se vozidlům i zákazníkům věnujeme, nelze provádět zdarma. Podotýkám, že s tímto byl pán při přijetí seznámen a podepsal předávací protokol, kde vše bylo podrobně rozepsáno, včetně cen za jednotlivé úkony.

Nicméně, protože se snažíme nemít nespokojené zákazníky (a opravdu si troufám říct, že více než 99% je těch maximálně spokojených a řada z nich se najde i na tomto fóru), vrátili jsme celou částku včetně té za diagnostiku a vozidlo uvedli do původního stavu. V tuto chvíli je myslím docela logické, že dále neneseme odpovědnost za případné škody, které na voze vzniknou, jednoduše proto, že již nemohou vzniknout jako důsledek úpravy, která ve voze není. Všeobecně záruky, které poskytujeme na veškeré naše služby, se vztahují na samotnou úpravu software. Nelze ručit za špatně fungující komponenty, které jsou špatné již před úpravou a zákazník o nich navíc ví.

Pokud si někdo koupí 3 roky staré vozidlo za milion s takovým nájezdem kilometrů, chápu, že je rozčarováním zjistit, že bude muset provést určitý servis na vozidle a že chiptuningová úprava vozidla tyto vady neopraví. Bohužel, bylo zbytečné se kvůli tomu rozčilovat na nás. Je úsměvné si myslet, že "třískáme" s dveřmi konkretního vozu a nemáme nic jiného na práci. Současně s úpravou tohoto vozu bylo totiž ve firmě několik dalších vozů na úpravu. Tento pán byl jasně informován o tom, že přijel uplatňovat reklamaci bez předchozího objednání a že tedy není možné zkrátit úpravu do originálního stavu z důvodu omezené kapacity za kratší čas než 2 hodiny, s čímž souhlasil.

Na konec si neodpustím závěrečný komentář:
Obecně, pro případné další zájemce o chiptuning, je nutné brát tabulkové hodnoty uváděné v nabídkách všech firem na trhu vždy za orientační. Všichni udávají procentuální možné navýšení výkonu v případech, kdy vozidlo jako celek funguje správně a neomezuje tak výkon deklarovaný výrobcem.
Každému zákazníkovi a každé zakázce se maximálně věnujeme a snažíme se poskytnout maximální informace o dostupných funkcích konkretního motoru a vozu, ať už se jedná o vůz v hodnotě několika tisíc, nebo několika milionů korun, pro běžný provoz nebo pro závodní účely. A to bez výjimky.
Z vlastní zkušenosti totiž vím, že vyšší pořizovací cena nutně neznamená garanci bezproblémového provozu.

Roman Novák
jednatel PowerTEC




boss333 píše:Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno!!!

Chci upozornit všechny, co by měli zájem o chip v této firmě.

Na jejich webovkách jsem si vybral a pročetl všechny nabízené produkty.

Zalíbilo se mi zejména : cena Chiptuningu, možnost 14 denní lhůty na vrácení peněz, záruka na jednotku, záruka na opravu motoru při poruše způsobené chipem ve výši 5000 Euro!!!

a hlavně dosažená hodnota výkonu motoru, jelikož u konkurence uváděly cca o 10 PS méně při úpravě MAXIMAL POWER.

Rovnou k věci, Pána jsem upozornil, že auto nemá stejný průběh motoru a že kolem 3000 otáček je při plném plynu cítit lehké ubrání výkonu (opravdu ale tak mírné že normálně si toho člověk nevšimne), právě z těchto důvodů jsem chtěl chip, protože jsem vyčetl, že tyto poklesy a různé tzv. díry v plynu chipem zmizí.

Pán řekl, že udělá projížďku a diagnostiku a pokud nezjistí nějakou závadu, která by chipu bránila tak není v ničem problém.

Místo původně 3 hodin, jsem tam čekal 6,5h (zřejmě se jim to nějak nedařilo)

Potom přišel pan majitel (člověk z chováním na úrovni prasete) a první vytáhnul nějaký graf a začal žvanit hned o filtru pevných částic že nemá už takovou propustnost kterou by měl mít a že bla bla, prý mám zřejmě zakarbonované vstřiky a bůh ví co ještě. Na grafu bylo jasně vidět, že ten propad kolem 3000 otáček se naopak ještě zvýšil, takže chip nepomohl.

Potom co mi tedy sdělil že mám vlastně auto na ho… vytáhnul výsledky měření na válcích, kde bylo naměřeno místo jimi slibovaných z 200PS na 245PS pouze 225PS což je jenom o půlku. To bylo vše a až mě chtěl vyprovodit, když jsem se zeptal proč auto nemá ten výkon který měl být,

tak vše začalo!!! Pán změnil výšku a tón hlasu a spustil na mě hodně z ostra že je to palivovým filtrem a že ho to nezajímá, mám koupit aditiva a to pomůže, na otázku proč tedy když věděl že filtr je totálně zanesený prováděl chip, když předtím tvrdil pokud by byla nějaká závada tak chip neproběhne, nedokázal odpovědět a jenom se hádal a kopal kolem sebe! Divné ale je že měření před Chipem ukázalo 145Kw a auto má od výroby 147Kw což by mělo znamenat že autu nic není, když jsem na to poukázal opět neměl co odpovědět a otočil proti mě. Dokonce mi sdělil že ani neví kolik tam mělo být PS, že dělají asi 2000 druhů chipů a nemůže si je všechny pamatovat, cenu si ale pamatoval dobře. Celou dobu se se mnou bavil jak s nějakým poskokem a to chci říct že mám auto r.v. 2012 za skoro 1 000 000kč.

Bohužel jsem nic nemohl prokázat, tak jsem poděkoval za skvěle odvedenou práci a za hlavně vysoce profesionální přístup (ani cikáni na bleším trhu se nechovají k zákazníkům jak tento pan majitel)

Story pokračuje, po cestě domů jsem to hned zkusil, zvýšení výkonu bylo znát (sice mě žralo, že tam není to co mělo být ale co nadělám).

Ještě ten den jedu po dálnici šlápnu na plyn otáčky se zvedli hned zase padli ale auto nic, jako kdyby proklouzla spojka ale v rychlosti 130km/h, znovu šlápnu na plyn a auto nic jelo jako by v nouzáku, zastavím rozjedu se a znovu, auto jelo jak Felicia. Žádná chyba ale nevskočila a auto jelo pořád na ho…

Druhý den jsem jel zpět ( byl jsem rád že jsem dojel, auto pořád vůbec nechtělo táhnout a otáčky si dělaly co se jim zachtělo).

Můj oblíbenec vylezl a zpustil jsem pro změnu já, ať si vezme tu jeho kalkulačku a okamžitě tam zpět nahraje původní hodnoty jednotky. Jeli jsme to projet a když sám viděl co to auto dělá tak místo toho aby uznal že to tim chipem rozesr.. tak pomě štěkal že to je ten jeho oblíbený filtr pevných částic a že už neví jestli mluví maďarsky ale že to chipem není. Na otázku proč to tedy nedělalo i předtím než to chipnul řekl že se se mnou nebude bavit ( celou dobu se se mnou opět bavil zvýšeným hlasem jak ze sluhou).

Když jsem se zmínil o té jejich záruce na motor a na vrácení peněz, kterou uvádějí na webu, tak řekl že vrátí hodnoty zpět a více ho nezajímá potom to už není jeho starost, žádná oprava motoru ani vrácení peněz!

Znovu jsem se posadil do jejich čekárny (ve které snad nikdo nikdy neuklízel) a celou dobu jsem poslouchal jenom mlácení dveřmi od mého auta, asi si potřeboval něco dokázat.

Po dvou hodinách přišel že to je hotové a ať mu podepíšu tento papír (bylo tam, že tímto je se mnou vyrovnán a auto je v pořádku a už po nich nemůžu nic chtít). To vše bez toho abych si auto znovu projel, zda tedy je v pořádku, řekl jsem, že toto nepodepíšu a chci auto vyzkoušet, znovu řekl že ho to nezajímá a nic projíždět nebude, po dalších minutách dohadování tedy řekl že pojede, ale řídí on že se nenechá někde zmrzačit.

Samozřejmě auto jelo opět normálně, když jsem mu tedy řekl, že chci vrátit peníze, že to je jasně prokazatelné že chip stál za hov.. tak opět jeho milým tónem mlel o filtru pevných částic a peníze nebudou!

Nadále pokračovala ostrá hádka, kdy tedy nakonec řekl, že mi vrátí peníze, ale ne částku 4543kč + 1000kč za měření na válcích a jenom 3000kč protože to je cena chipu a 1543kč je diagnostika a válce byl brán jako nadstandard. Znovu byly dohady, řekl jsem ať si cenu za válce nechá (nepočítám že jsem projel min. 700kč) ale chci částku 4543kč, jelikož už tam přicházeli další zákazníci tak pronesl že tedy změkne a že mi těch 4543kč vyplatí, dal mi ale podepsat již zmiňovaný papír o tom že nemůžu již nárokovat reklamaci a že je se mnou vyrovnán.

Neříkám, že takhle dopadne každý, určitě je spoustu spokojených zákazníků, ale pokud dopadnete jako já, tak musíte být opravdu připraveni na něco nevídaného, žádná záruka a pokud se nebudete hádat opravdu do krve, tak vám nebude chtít vrátit ani peníze. Kdyby měl někdo pochybnosti o tom co tu píšu, tak klidně můžu hodit na youtube nahrávku našeho rozhovoru J

Nakonec jsem rád že to dopadlo takhle i když mě to stálo 1700kč a dva dny dovolené, protože nevím co bych dělal kdyby na tom motoru opravdu něco bylo.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Hloupě se zeptám proč tedy upravujete vozidlo které nejni bez závad? Docela riziko jak je vidět....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“