ARL do T5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

ARL do T5

Příspěvek od Kornout »

Neřešil jste to někdo, resp. ten pitomej držák olejovýho filtru má jinou přírubu a origo ARL je až v chladiči.
Mezikus by šel udělat? (wallbash)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Neřešil jsem, ale tak mě napadá, co tak dát na blok motoru tělo olejového filtru třeba z Fabie motor ATD, ASZ( je více k motoru) a pak dát velký chladič oleje s ARL(ASZ).
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a zkoušel jsi co tě napadlo (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

jirius1 píše:Neřešil jsem, ale tak mě napadá, co tak dát na blok motoru tělo olejového filtru třeba z Fabie motor ATD, ASZ( je více k motoru) a pak dát velký chladič oleje s ARL(ASZ).
To asi nepůjde...ATD,ASZ z fabie má jinou přírubu na olejový filtr ;)
Octavia II RS
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Dával jsem jednou ASZ z kokty do fabie a tam se ten filtr naštěstí vešel,protože předělat to jednoduše nejde.
Nejjednoduší asi bude mezikus,ale nevím jak to vychází s dírama.Nebo převařit ty příruby,ale to už není sranda,aby to pak neteklo.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

sharik4x4 píše:Dával jsem jednou ASZ z kokty do fabie a tam se ten filtr naštěstí vešel,protože předělat to jednoduše nejde.
Nejjednoduší asi bude mezikus,ale nevím jak to vychází s dírama.Nebo převařit ty příruby,ale to už není sranda,aby to pak neteklo.
tak ani nevím, jak v porovnání vycházej šrouby a hlavně zda je to konstrukčně řešený stejně.
Kuwa já tu mám takovej krásnej libovej motor co si tu skovávám a pak zjistím tohle (wallbash) (wallbash) (wallbash)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jsem ti to říkal ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Konstrukčně to bude podobný,takže mezikus by se dal udělat z hliníku.Musel bych to porovnat,ale nemám moc volného času.Ale vyřešit se dá cokoliv.Pokud máš pěknej motor,asi by to stálo za to ho upravit.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

podle těsnění to bude vycházet blízko u sebe takže to pujde do závitu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Ladas - Neřešil a nezkoušel jsem, co mě napadlo, ale snaha pomoc se taky cení ne ;)
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak už vrčí, tlak oleje na volnoběh při ohřátém oleji 1.8bar :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“