regulace napeti alternator Bosch 120A

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

regulace napeti alternator Bosch 120A

Příspěvek od black.trz »

uz mi z te moji octy hrabe. zacina se nejak sypat. porad něco resim,menil jsem uz podruhe regulator napeti na altiku a když tam dam tu novou regulaci tak při zapnutem klicku nesviti kontrolka dobijeni. po nastartovani dobiji 14,4 V. první regulaci jsem vyreklamoval a tak jsem tam dal druhou co prisla a výsledek uplne stejny, stara regulace dobiji 13,9V a ma uz vic opotrebovane uhliky tak proto jsem to menil, ale to hlavni je ze kontrolka při zapnutem klicku sviti a po nastartovani zhasne. co je vadne altik nebo ta regulace, tyhle regulace se prece uz nijak nebudi, altik si to dela prece sam, kabelaz je zkontrolovana a kontrolka je ok tak co delam blbe poradi někdo. dik za info

ps: ta nova regulace není origos je to levnejsi varianta
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Vůbec nerozumím co vlastně řešíš :?
Jde ti o napětí, nebo o kontrolku nabíjení , nebo o co vlastně ???
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

Příspěvek od black.trz »

jde mi o to jestli stačí regulátor normálně vyměnit nebo jestli se musí ještě nějak třeba nabudit aby správně fungoval, to jest na starém regulátoru při zapnutém klíčku svítila kontrolka a po nastartovaní normál dobíjelo a ne aby mi kontrolka nesvítila při zapnutém klíčku a po nastartovaní to dobíjelo, tak jak mi to dělá na tom novém regulátoru
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Když modrý drát, který vede od altíku do palubovky, odpojíš od svorky D+ a při zapnutém zapalování přikostříš na minus baterky, kontrolka se rozsvítí? Pokud ano, je chyba v novém regulátoru a reklamovat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Co si pamatuji, tak poslední regulátory co se musely nabudit byly ve favoritech.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“