Peugeot 306 1,9xrdt
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Peugeot 306 1,9xrdt
Tak se konečně můžu pochlubit.Nádrž v kufru 65 L,výměník 17kW napojen před termostatem,4 elektroventily,pomocné čerpadlo FACET.Chod motoru stejný jak na naftu i na volnoběch,žádné kolísání otáček.Akorád řeším problém,že do nádrže se vrací horkej olej a čerpadlo je do 55C a teploměr ukazuje až 90C-teplota chladící kapaliny.
mám ten facet taky a je to jak říkáš...za jízdy není slyšet vůbec a když stojíš tak je slyšet jen trošičku... rádio rozhodně uslyšíš...SLÁDEK píše:Jde slyšet když jedeš, nebo jenom, když u něj stojíš? A co to znamená mírně? Jde slyšet rádio ?
Mluvil jsem totiž z prodejcem a ten tvrdil, že když se dá na silentbloky, co prodávaj, tak není skoro slyšet. Taky říkal, že má samoregulaci - drží přetlak 0,4bar - takže to je to vypínání.
Slyšet je když je absolutní klid a když se vysloveně na to zaměřís a poslouchaš.To vypínaní nevím protože do tlaku by jít nemělo protože tam mám propojené hadice za výměníkem a zpátečku,takovej okruch aby se ohříval olej v nadrži v zime aby byl řidčí,akorad řeším asi to že budu muset zpátečku chladit protože je moc horká a nevím co by to udelalo s čerpadlem.Co se týče té nádrže tak je po celem dnu kufru vysoká 15cm na jedné fotce je kousek vydět jak je tam to čerpadlo Facet.Jinak je vyrobená z laminátu.
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
meral si teploty za vymennikom alebo este lepsie za cerpadlom, kolko tam mas ?tucnak007 píše:Výměník je ze starého kotle Mora,uvnitř 11,5m trubky.Bez problému pracuje i v nákladaku který ma obsach 6,5l a prutok oleje je tam znatelně větší.
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov