Zajímavý "nouzový režim"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zajímavý "nouzový režim"
Audi A6 110kW s rok starým chipem od Bitpoweru na 136kW.
Asi poslední dva měsíce se mi stává, že při zátěži.....vytočení auta tak na 4000+ a přeřazení na vyšší rychlost auto ztratí výkon. Na vagu to píše překročená tlaku v sacím potrubí-horní mez nebo něco podobného,přesně si to nepamatuju. Zajímavé, že nemusim vypnout zapalování aby auto zase získalo výkon, stačí sundat trochu nohu z plynu a sešlápnout a auto zase jede. Koukali nato dva servisáci, jeden dělal logy a řekl vyšistit turbo a vše bude OK. Druhý dělal logy a řekl N75. Zkusil jsem vyměnit ten ventil, ale dělá to pořád. Je nová i váha. Co to může být. Nechápu, že nemusim vypnout zapalování ale v nouzáku to bylo. Napadají mě jen zatuhlé lopatky.....ach jo, prosím raďte,dík.
Asi poslední dva měsíce se mi stává, že při zátěži.....vytočení auta tak na 4000+ a přeřazení na vyšší rychlost auto ztratí výkon. Na vagu to píše překročená tlaku v sacím potrubí-horní mez nebo něco podobného,přesně si to nepamatuju. Zajímavé, že nemusim vypnout zapalování aby auto zase získalo výkon, stačí sundat trochu nohu z plynu a sešlápnout a auto zase jede. Koukali nato dva servisáci, jeden dělal logy a řekl vyšistit turbo a vše bude OK. Druhý dělal logy a řekl N75. Zkusil jsem vyměnit ten ventil, ale dělá to pořád. Je nová i váha. Co to může být. Nechápu, že nemusim vypnout zapalování ale v nouzáku to bylo. Napadají mě jen zatuhlé lopatky.....ach jo, prosím raďte,dík.
Je vidět že to ještě na nouzák není, protože když se překročí tlak, tak to třeba omezí množství nafty ve vstřikách a ono se to srvovná a když ubereš, tak to klesne na povolenou mez. Turbo je třeba vyzkoušet, zda regulace není zatuhlá, N75 musí cvakat, pokud funguje, případně lze i vyčistit, problém může způsobovat i závada na plechovce na turbu.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Přesně tohle mi to dělá taky. Vytočit motor na 4500ot. neni problém, ale jak přeřadím, moc to netáhne, musim ubrat plyn a pomalu ho přidávat a auto zase začne táhnout. Myslim si, že to bude plechovkou na turbu, která nestačí tak rychle reagovat na změnu otáček motoru. Váhu vzduchu i ventil N75 mam nový a auto je po rozvodech a předvstřiku. Koupil jsem si už silnější turbo, ale nebyla tam zrovna ta plechovka, co reguluje lopatky, tak vyčkávám, jestli se nějaká neobjeví. Pak to teprve vyměním. Nebo zkoušel tu plechovku někdo rozhejbat a vyčistit? Jde to vůbec?
Passat 1,9TDi 81KW AFN B5 Kombi
nerad bych vás strašil, ale podobné problémy jsem měl s 110kw před rokem a půl, napřed mi to přesně tak jak píšeš padalo do nouzáku, když sem ubral plyn a přidal tak zas OK... někdy to do něj spadlo...
jak jsem to řešil ? šel sem do servisu, vyměnili sme váhu vzduchu, zkontrolovali N75, a nakonec když sem přetěsnoval vany, našla se ve vaně podložka od koníků - auto jelo na 5 válců - vydřený vačky - výměna motoru...
2,5 SUXX už ji nechcu nikdy vidět... NIKDY
jak jsem to řešil ? šel sem do servisu, vyměnili sme váhu vzduchu, zkontrolovali N75, a nakonec když sem přetěsnoval vany, našla se ve vaně podložka od koníků - auto jelo na 5 válců - vydřený vačky - výměna motoru...
2,5 SUXX už ji nechcu nikdy vidět... NIKDY
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Nechával jsem nedávno přetěsňovat víka ventilů a světe div se jsou koníci na svém místě, vačky jsou oproti jiným co jsem měl možnost vidět zlaté, už jsou chycené, ale žádná hrůza. To auto jede naprosto super, spotřeba super, zvuk taky. Jen se mi občas stané to co tady popisuji. Stává se to náhodně, někdy ano někdy ne, je to strašně náladové....
jojo, tak nějak ta podložka vypadá...chozef píše:zdar aj ja som pretesnoval nedavno vanu a nasiel som v nej cosi:je to okruhle,ma to priemer asi 10mm,hrubku 3mm,z bokov male vystupky,ale neviem co bi to mohlo bit ani odkial to je.poradi niekto?mam tiez 110kw
rest in peace, přeju štastnou opravu...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
ventil vedle vahy - turbo lopatky
je hodne narocne rozhybat lopatky na turbu?
mam problem s passatem a mam (male) podezreni jestli to nedela nahodou turbo muj problem viz http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... ic&t=34534
VAG sice hlasi problem s ventilem vedle vahy ale castecne se mi to nezda.
Moc dekuji za kazdou radu
mam problem s passatem a mam (male) podezreni jestli to nedela nahodou turbo muj problem viz http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... ic&t=34534
VAG sice hlasi problem s ventilem vedle vahy ale castecne se mi to nezda.
Moc dekuji za kazdou radu
Plechovka na turbu
Ahoj
měl jsem ten samý prblém u TDI 110ps - vyměnil jsem turbo ale dal starou plechovku, dále ventil a pořád to padalo do nouzáku, ale plechovka byla podle měření OK!!!
Nakonec po výměně plechovky bylo vše jak má!!! POzor na to že je třeba jí ještě údajně doštelovat - no já to neudělal, nechal jsem jí jak byla a v pohodě. Po strastiplné cestě oprav jen ta pitomá hruška na turbu!!
měl jsem ten samý prblém u TDI 110ps - vyměnil jsem turbo ale dal starou plechovku, dále ventil a pořád to padalo do nouzáku, ale plechovka byla podle měření OK!!!
Nakonec po výměně plechovky bylo vše jak má!!! POzor na to že je třeba jí ještě údajně doštelovat - no já to neudělal, nechal jsem jí jak byla a v pohodě. Po strastiplné cestě oprav jen ta pitomá hruška na turbu!!
pokud to pada do nouzaku za jizdy tak
je nutne udelat logy.
dale zkontrolovat vahu, ventil N75, podtlakovou pumpu (jeslti je podtlak) pak plechovku u turba jestli je ok, pak turbo lopatky jestli nejsou zadrene,
dale cele saci potrubi jestli neni dira praskla hadice atd...
nejcastejsi zavady ventil N75, zasrane turbo od necistot nejde regulace, a casto je vprdeli i ta plechovka. Malo kdy nekomu odejde podtlakova pumpa.
Pokud je v prdeli vaha tak vymenit nebo provrtat vycistit.
je to dost eleborace ale neni nic horsiho nez pri predjizdeni padani do nouzaku je to dost nebezpecne!!
Add: podlozka ve vane.. nebudu ti rikat ze je to docela v prdeli vypada to ze mas vule na vacce tim padem asi vydrene vacky a spatne zdvihatka oprava caa 30-35 tis((((.
Staci sundat vika ventilu a vis na cem jsi....
je nutne udelat logy.
dale zkontrolovat vahu, ventil N75, podtlakovou pumpu (jeslti je podtlak) pak plechovku u turba jestli je ok, pak turbo lopatky jestli nejsou zadrene,
dale cele saci potrubi jestli neni dira praskla hadice atd...
nejcastejsi zavady ventil N75, zasrane turbo od necistot nejde regulace, a casto je vprdeli i ta plechovka. Malo kdy nekomu odejde podtlakova pumpa.
Pokud je v prdeli vaha tak vymenit nebo provrtat vycistit.
je to dost eleborace ale neni nic horsiho nez pri predjizdeni padani do nouzaku je to dost nebezpecne!!
Add: podlozka ve vane.. nebudu ti rikat ze je to docela v prdeli vypada to ze mas vule na vacce tim padem asi vydrene vacky a spatne zdvihatka oprava caa 30-35 tis((((.
Staci sundat vika ventilu a vis na cem jsi....
Re: Plechovka na turbu
Sorry ale ako si tu plechovku meral ? to je predsa vec nechanická a s elektronikou nemá nič spoločné.st.david píše:Ahoj
měl jsem ten samý prblém u TDI 110ps - vyměnil jsem turbo ale dal starou plechovku, dále ventil a pořád to padalo do nouzáku, ale plechovka byla podle měření OK!!!
Nakonec po výměně plechovky bylo vše jak má!!! POzor na to že je třeba jí ještě údajně doštelovat - no já to neudělal, nechal jsem jí jak byla a v pohodě. Po strastiplné cestě oprav jen ta pitomá hruška na turbu!!
proste ju musíš len nahmatať, alebo od spodu pozrieť či sa hýbe relatívne ľahko a plynule.
ak nie, odpojiť ju od turba a vyskúšať či je zadretá ona alebo lopatky a potom riešiť ďalej. aspoň ja som to už takto riešil párkrát a výsledok sa dostavil.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor