Těleso olejového filtru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Těleso olejového filtru

Příspěvek od Vici »

O1 včetně třeba ASZ, a také Sharan 85kW mají toto těleso
038115389B, 038115389D

Obrázek
Obrázek


O2 TDi, Sharan 96 a 110kW a další mají toto novější provedení
045115389J

Obrázek
Obrázek

Samozřejmě se liší i samotný filtr.
Je nové provedení v něčem lepší? Pokud ano, zaměnitelné to asi jako celek bude že?
Naposledy upravil(a) Vici dne 11 kvě 2014, 19:23, celkem upraveno 2 x.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

No myslim že to právě zaměnitelné neni, mělo by být jiné uchycení na blok.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

je to možné.. ale nemám si to kde ověřit

edit : asi to tak bude, přidal jsem obrázky příruby
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nepasuje na blok ber to jako 100% info
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Podle mě je to jiné jen z důvodu úspory místa..jinak je to stejný řekl bych...
Octavia II RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to přidělej na blok :wink:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Je to tak,lisi se.
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Mam ASZ a mam ten novejsi 045115389J
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak třeba ve Sharanu má ASZ ten novější. Ale holt je tam tím pádem jiný blok, než má třeba O1
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

tuhle kokotinu řeším na T5, Laďas ví. Takže nepsauje to, to je evidentní, vstup a výstupy z bloku jsou ale ve stejném uspořádání, liší se jen tvarově, takže fatální problém to není. Spodní 2 šrouby mají stejnou rozteč, takže z toho se dá vycházet, dokonce se to dá přišroubovat na blok.
Řeším to protože mám doma zánovní ARL, původně jsem chtěl dávat motor z Fábie, ale je mi ho líto to ARL prodat. Do T5 se s origo ARL filtrem nevejde, vychází to až do chladiče.
Pokud se vše zadaří, bude příští týden na světě redukce a půjde přidělat novější provedení na starý blok.
Přepoštěcí a pojistný ventil jsou jiný provedení, ale funkčně budou stejný.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

takže vidím že moje 96 bude volná...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Doplnim ten mensi filter maju napr. aj Fabia, Ibiza a pod. Zamenit sa nedaju pretoze je ina roztec vrchnych dier na bloku. To je cele
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ladas píše:takže vidím že moje 96 bude volná...
hele ještě nekříč, ještě redukce není a nikdo neví, zda to bude OK.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

TDI tech píše:Doplnim ten mensi filter maju napr. aj Fabia, Ibiza a pod. Zamenit sa nedaju pretoze je ina roztec vrchnych dier na bloku. To je cele
Díry by problém nebyl, ale tvary labirintů jsou jiné, to je větší problém.
Stačí na sebe přiložit těsnění z obou držáků.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já jen ž už 2 lidi chtěli silný spodek a jeden hlavu a zatím ti to tu držím.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“