zapojení nadrže
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
zapojení nadrže
ahoj přátele potřebuju pomoc se zapojenim 2.nadrže pozor jedná se jen o druhou nádrž na diesel ne na olej . Mám diesel zdarma a potřebuju pořádnej dojezd . našel jsem nádrž která nikde nebude překážet a je schválena k provozu . jen nemám tušení jak to vše dát dohromady
nej bude nějaké čerpadlo ktere bude přečerpávat z kufru do hlavní nadrže
pls.poradte co vše potřebuju a jak to mám realizovat . a pokud bude někdo tak hodnej a hodí sem schéma tak budu moc vděčnej
auto mercedes e 320 cdi w211 t model
nadrž
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CGEQrQMwAw
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CHYQrQMwCg
nej bude nějaké čerpadlo ktere bude přečerpávat z kufru do hlavní nadrže
pls.poradte co vše potřebuju a jak to mám realizovat . a pokud bude někdo tak hodnej a hodí sem schéma tak budu moc vděčnej
auto mercedes e 320 cdi w211 t model
nadrž
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CGEQrQMwAw
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CHYQrQMwCg
za 135 eur... si možná kup radši vyřazenou nádrž na LPG. Jestli to saje od od rotačního čerpadla kup si sadu ventilů jako na 2 nádrž, jestli ne a chceš přečerpávat, existuje palivová pumpa do hadice. Např, v posledním modelu 1203 byla.
mimochodem proč tak malou když chceš pořádnej dojezd, mají tam i 140 litrovou.
mimochodem proč tak malou když chceš pořádnej dojezd, mají tam i 140 litrovou.
nemám žádnou kárku na naftu...
cerpadlo membranove, treba Facet, sezenes do 1500,- a vicemene nic krome hadic. Pak nekam napichnes vyvod cerpadla do hlavni nadrze, treba vrazit T-spojku na vratku ze vstrikovaciho cerpadla u hrdla hlavni nadrze (kde jsou konektory k plovaku a pripoje palivovych hadic) a hotovo.
Jen nechapu tu slozitost. Neni jednodussi vozit 30 litru ropy v kanystru, nez se jebat s hadickama, cerpadylkem a nadrzkou na par litru?? Ja to asi proste nechapu ten princip "precerpavani". Veznu kanystr, trychtyr a mam dotankovano za 2 minuty a naklady 100 kc na kanystr. Prijde me to zbytecne slozite a drahe. Dyt tam vic jak 30-40 litru nevleze a takove mnozstvi muzes vozit v kanystru, nemuzes?
Jen nechapu tu slozitost. Neni jednodussi vozit 30 litru ropy v kanystru, nez se jebat s hadickama, cerpadylkem a nadrzkou na par litru?? Ja to asi proste nechapu ten princip "precerpavani". Veznu kanystr, trychtyr a mam dotankovano za 2 minuty a naklady 100 kc na kanystr. Prijde me to zbytecne slozite a drahe. Dyt tam vic jak 30-40 litru nevleze a takove mnozstvi muzes vozit v kanystru, nemuzes?
Dřív platilo v Německu, že max 5l PHM v kanystru mimo nádrž. Si to pamatuji za blahých let ježdění do rajchu, když po mě pořád někdo chtěl pašovat PHM. Přitom topňáku si mohl 500 l na vozidlo... . Dokonce byl problém, když si měl v autě nádrž na plyn. Ze začátku se z toho mohli posr.... . Pokaždý volali na TUV jestli se s tím vůbec smí po Německu jezdit. A to ještě občas měli i problém, by jsi měl dodaňovat nad hlavní nádrž vozidla, takže jsem jezdil pořád s rezervou... To bejvávalo mr... dáního.. to už zná jenom Ukrajinec na svejch hranicích... . Tak se zas až tak moc nezdá, že se na něj na TUV jenom tak usmáli a ještě ho pochválili. A podle mě mu to přečerpávání zamítnou, protože je riziko přetečení hlavní nádrže. I když jsem tam teda nikdy nebyl, tak jen tipuji. Ale kdo ví, když jsme teď v té unii.
nemám žádnou kárku na naftu...
jezdim časdo do čr a kolem rozvadova občas stavěj polizei kontrole
po DE se muže převážet max 60 l v kanystru max 6 let starým. Ale přes hranici mohu převest jen 20 l .
já tam dam tu nádrž 40 l + 20l kanystr
a jak se to čerpadlo ovládá je k němu možne přidělat vypínač
a kam ha vubec mam zapnout na baterku baterka je v kufru
a předem dík za pomoc
po DE se muže převážet max 60 l v kanystru max 6 let starým. Ale přes hranici mohu převest jen 20 l .
já tam dam tu nádrž 40 l + 20l kanystr
a jak se to čerpadlo ovládá je k němu možne přidělat vypínač
a kam ha vubec mam zapnout na baterku baterka je v kufru
a předem dík za pomoc
das do auta druhu nadrz. na vystup z nadrze zapojis cerpadlo ktore zapojis cez gombik na baterku (aby si ho mohol zapnut teda precerpavat iba ked treba). vystup z nadrze resp cerpadla napojis na vstup do hlavnej nadrze rozumej prepadu z motora. ten prepad rozstrihnes. vlozis tam tecko. do toho tecka zapojis tu novu nadrz. snad je to pochopitelne a ked to pochopis jednoduchsie to nemoze byt. este by som za pridavne cerpadlo dal spetny ventil.
moc dik jsem v tom trochu ale celkem to chápu jen pro srovnáni jakej vypínač tam mam dát pujde na - nebo +
a neni tam potřeba pojistka nebo tak . a kterej přepad to je jak ho poznam pravej nebo levej .nepujde dat tečko na odvzdušnovcí trubku, a k čemu potřebuju zpětný ventil od čerpadla a kam ho dat u tohoto čerpadla.
a zvladne to odvzdušnovací trubka v hlavní nadržy odvzdušnit nebo je potřeba otevřít víčko
budu pracovat s timto
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CGkQrQMwBQ
http://www.ebay.de/itm/Hardi-Kraftstoff ... 19ebf85d3d
a neni tam potřeba pojistka nebo tak . a kterej přepad to je jak ho poznam pravej nebo levej .nepujde dat tečko na odvzdušnovcí trubku, a k čemu potřebuju zpětný ventil od čerpadla a kam ho dat u tohoto čerpadla.
a zvladne to odvzdušnovací trubka v hlavní nadržy odvzdušnit nebo je potřeba otevřít víčko
budu pracovat s timto
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CGkQrQMwBQ
http://www.ebay.de/itm/Hardi-Kraftstoff ... 19ebf85d3d