zapojení nadrže

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

ivan.navi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2014, 22:02

zapojení nadrže

Příspěvek od ivan.navi »

ahoj přátele potřebuju pomoc se zapojenim 2.nadrže pozor jedná se jen o druhou nádrž na diesel ne na olej . Mám diesel zdarma a potřebuju pořádnej dojezd . našel jsem nádrž která nikde nebude překážet a je schválena k provozu . (wallbash) (wallbash) jen nemám tušení jak to vše dát dohromady
nej bude nějaké čerpadlo ktere bude přečerpávat z kufru do hlavní nadrže
pls.poradte co vše potřebuju a jak to mám realizovat . a pokud bude někdo tak hodnej a hodí sem schéma tak budu moc vděčnej (noteeth) (noteeth) (noteeth)

auto mercedes e 320 cdi w211 t model

nadrž

http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CGEQrQMwAw

http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CHYQrQMwCg
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

;) za 135 eur... si možná kup radši vyřazenou nádrž na LPG. Jestli to saje od od rotačního čerpadla kup si sadu ventilů jako na 2 nádrž, jestli ne a chceš přečerpávat, existuje palivová pumpa do hadice. Např, v posledním modelu 1203 byla.

;) mimochodem proč tak malou když chceš pořádnej dojezd, mají tam i 140 litrovou.
nemám žádnou kárku na naftu...
ivan.navi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2014, 22:02

Příspěvek od ivan.navi »

ta se nevejde do rezervy a vyřazene lpg nepujde žiju v de a potřebuju certifikat
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

A tohle bude OK? jako že na technické bez jakýchkoliv připomínek, jak sis
zničehonic přidal nádrž?

;) ještě nám poraď kde je v Německu diesel zdarma, mám to kousek taky bych si zajel....
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Petr H. píše:A tohle bude OK? jako že na technické bez jakýchkoliv připomínek, jak sis
zničehonic přidal nádrž?
Podle me u skopcaku to nebude jen tak, certifikat beru, ale musi to projit schvalenim potom, otazkou je, zda jsou prisnejsi na prestavby, nebo primhouri oko (noteeth)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

(wallbash) taky si tak říkám, že první co každého musí napadnout, že tam budeš lít barvenej topňák.... proto druhá nádrž.
nemám žádnou kárku na naftu...
ivan.navi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2014, 22:02

Příspěvek od ivan.navi »

ta nádrž je schválena jen po zapojení zajedu na tüv stk a tam se kouknou na to jak je to zapojeno zda to neteče razítko na certifikát a hotovo
ale jak to vše udělat jaké čerpadlo jake hadice a kam dat atd
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

jestli je to tak jednoduche, tak je to jednodussi jak zde (crazy) , u nas by sulibrci na STK ani nevedeli, co po nich chces?
ivan.navi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2014, 22:02

Příspěvek od ivan.navi »

no tak poradte postup zapojení a co vše potřebuju pls :(
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

cerpadlo membranove, treba Facet, sezenes do 1500,- a vicemene nic krome hadic. Pak nekam napichnes vyvod cerpadla do hlavni nadrze, treba vrazit T-spojku na vratku ze vstrikovaciho cerpadla u hrdla hlavni nadrze (kde jsou konektory k plovaku a pripoje palivovych hadic) a hotovo.
Jen nechapu tu slozitost. Neni jednodussi vozit 30 litru ropy v kanystru, nez se jebat s hadickama, cerpadylkem a nadrzkou na par litru?? Ja to asi proste nechapu ten princip "precerpavani". Veznu kanystr, trychtyr a mam dotankovano za 2 minuty a naklady 100 kc na kanystr. :? Prijde me to zbytecne slozite a drahe. Dyt tam vic jak 30-40 litru nevleze a takove mnozstvi muzes vozit v kanystru, nemuzes?
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

Dřív platilo v Německu, že max 5l PHM v kanystru mimo nádrž. Si to pamatuji za blahých let ježdění do rajchu, když po mě pořád někdo chtěl pašovat PHM. Přitom topňáku si mohl 500 l na vozidlo... :D . Dokonce byl problém, když si měl v autě nádrž na plyn. Ze začátku se z toho mohli posr.... . Pokaždý volali na TUV jestli se s tím vůbec smí po Německu jezdit. A to ještě občas měli i problém, by jsi měl dodaňovat nad hlavní nádrž vozidla, takže jsem jezdil pořád s rezervou... To bejvávalo mr... dáního.. to už zná jenom Ukrajinec na svejch hranicích... :x . Tak se zas až tak moc nezdá, že se na něj na TUV jenom tak usmáli a ještě ho pochválili. A podle mě mu to přečerpávání zamítnou, protože je riziko přetečení hlavní nádrže. I když jsem tam teda nikdy nebyl, tak jen tipuji. Ale kdo ví, když jsme teď v té unii. :D
nemám žádnou kárku na naftu...
ivan.navi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2014, 22:02

Příspěvek od ivan.navi »

jezdim časdo do čr a kolem rozvadova občas stavěj polizei kontrole
po DE se muže převážet max 60 l v kanystru max 6 let starým. Ale přes hranici mohu převest jen 20 l .

já tam dam tu nádrž 40 l + 20l kanystr

a jak se to čerpadlo ovládá je k němu možne přidělat vypínač
a kam ha vubec mam zapnout na baterku baterka je v kufru

a předem dík za pomoc

(rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
ivan.navi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2014, 22:02

Příspěvek od ivan.navi »

sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

das do auta druhu nadrz. na vystup z nadrze zapojis cerpadlo ktore zapojis cez gombik na baterku (aby si ho mohol zapnut teda precerpavat iba ked treba). vystup z nadrze resp cerpadla napojis na vstup do hlavnej nadrze rozumej prepadu z motora. ten prepad rozstrihnes. vlozis tam tecko. do toho tecka zapojis tu novu nadrz. snad je to pochopitelne a ked to pochopis jednoduchsie to nemoze byt. este by som za pridavne cerpadlo dal spetny ventil.
ivan.navi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2014, 22:02

Příspěvek od ivan.navi »

moc dik jsem v tom trochu (LOL) ale celkem to chápu jen pro srovnáni (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) jakej vypínač tam mam dát pujde na - nebo +
a neni tam potřeba pojistka nebo tak . a kterej přepad to je jak ho poznam pravej nebo levej .nepujde dat tečko na odvzdušnovcí trubku, a k čemu potřebuju zpětný ventil od čerpadla a kam ho dat u tohoto čerpadla.
a zvladne to odvzdušnovací trubka v hlavní nadržy odvzdušnit nebo je potřeba otevřít víčko

budu pracovat s timto

http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CGkQrQMwBQ

http://www.ebay.de/itm/Hardi-Kraftstoff ... 19ebf85d3d


:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“