Stránka 1 z 2
zapojení nadrže
Napsal: 12 kvě 2014, 22:34
od ivan.navi
ahoj přátele potřebuju pomoc se zapojenim 2.nadrže pozor jedná se jen o druhou nádrž na diesel ne na olej . Mám diesel zdarma a potřebuju pořádnej dojezd . našel jsem nádrž která nikde nebude překážet a je schválena k provozu .

jen nemám tušení jak to vše dát dohromady
nej bude nějaké čerpadlo ktere bude přečerpávat z kufru do hlavní nadrže
pls.poradte co vše potřebuju a jak to mám realizovat . a pokud bude někdo tak hodnej a hodí sem schéma tak budu moc vděčnej
auto mercedes e 320 cdi w211 t model
nadrž
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CGEQrQMwAw
http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... CHYQrQMwCg
Napsal: 13 kvě 2014, 05:57
od Petr H.

za 135 eur... si možná kup radši vyřazenou nádrž na LPG. Jestli to saje od od rotačního čerpadla kup si sadu ventilů jako na 2 nádrž, jestli ne a chceš přečerpávat, existuje palivová pumpa do hadice. Např, v posledním modelu 1203 byla.

mimochodem proč tak malou když chceš pořádnej dojezd, mají tam i 140 litrovou.
Napsal: 13 kvě 2014, 09:40
od ivan.navi
ta se nevejde do rezervy a vyřazene lpg nepujde žiju v de a potřebuju certifikat
Napsal: 14 kvě 2014, 04:29
od Petr H.
A tohle bude OK? jako že na technické bez jakýchkoliv připomínek, jak sis
zničehonic přidal nádrž?

ještě nám poraď kde je v Německu diesel zdarma, mám to kousek taky bych si zajel....
Napsal: 14 kvě 2014, 08:24
od radluk
Petr H. píše:A tohle bude OK? jako že na technické bez jakýchkoliv připomínek, jak sis
zničehonic přidal nádrž?
Podle me u skopcaku to nebude jen tak, certifikat beru, ale musi to projit schvalenim potom, otazkou je, zda jsou prisnejsi na prestavby, nebo primhouri oko

Napsal: 14 kvě 2014, 12:25
od Petr H.

taky si tak říkám, že první co každého musí napadnout, že tam budeš lít barvenej topňák.... proto druhá nádrž.
Napsal: 14 kvě 2014, 13:24
od ivan.navi
ta nádrž je schválena jen po zapojení zajedu na tüv stk a tam se kouknou na to jak je to zapojeno zda to neteče razítko na certifikát a hotovo
ale jak to vše udělat jaké čerpadlo jake hadice a kam dat atd
Napsal: 14 kvě 2014, 14:02
od radluk
jestli je to tak jednoduche, tak je to jednodussi jak zde

, u nas by sulibrci na STK ani nevedeli, co po nich chces?
Napsal: 14 kvě 2014, 17:10
od ivan.navi
no tak poradte postup zapojení a co vše potřebuju pls

Napsal: 14 kvě 2014, 17:32
od radluk
cerpadlo membranove, treba Facet, sezenes do 1500,- a vicemene nic krome hadic. Pak nekam napichnes vyvod cerpadla do hlavni nadrze, treba vrazit T-spojku na vratku ze vstrikovaciho cerpadla u hrdla hlavni nadrze (kde jsou konektory k plovaku a pripoje palivovych hadic) a hotovo.
Jen nechapu tu slozitost. Neni jednodussi vozit 30 litru ropy v kanystru, nez se jebat s hadickama, cerpadylkem a nadrzkou na par litru?? Ja to asi proste nechapu ten princip "precerpavani". Veznu kanystr, trychtyr a mam dotankovano za 2 minuty a naklady 100 kc na kanystr.

Prijde me to zbytecne slozite a drahe. Dyt tam vic jak 30-40 litru nevleze a takove mnozstvi muzes vozit v kanystru, nemuzes?
Napsal: 14 kvě 2014, 20:17
od Petr H.
Dřív platilo v Německu, že max 5l PHM v kanystru mimo nádrž. Si to pamatuji za blahých let ježdění do rajchu, když po mě pořád někdo chtěl pašovat PHM. Přitom topňáku si mohl 500 l na vozidlo...

. Dokonce byl problém, když si měl v autě nádrž na plyn. Ze začátku se z toho mohli posr.... . Pokaždý volali na TUV jestli se s tím vůbec smí po Německu jezdit. A to ještě občas měli i problém, by jsi měl dodaňovat nad hlavní nádrž vozidla, takže jsem jezdil pořád s rezervou... To bejvávalo mr... dáního.. to už zná jenom Ukrajinec na svejch hranicích...

. Tak se zas až tak moc nezdá, že se na něj na TUV jenom tak usmáli a ještě ho pochválili. A podle mě mu to přečerpávání zamítnou, protože je riziko přetečení hlavní nádrže. I když jsem tam teda nikdy nebyl, tak jen tipuji. Ale kdo ví, když jsme teď v té unii.

Napsal: 14 kvě 2014, 20:49
od ivan.navi
jezdim časdo do čr a kolem rozvadova občas stavěj polizei kontrole
po DE se muže převážet max 60 l v kanystru max 6 let starým. Ale přes hranici mohu převest jen 20 l .
já tam dam tu nádrž 40 l + 20l kanystr
a jak se to čerpadlo ovládá je k němu možne přidělat vypínač
a kam ha vubec mam zapnout na baterku baterka je v kufru
a předem dík za pomoc

Napsal: 14 kvě 2014, 21:45
od ivan.navi
Napsal: 14 kvě 2014, 21:56
od sineDko
das do auta druhu nadrz. na vystup z nadrze zapojis cerpadlo ktore zapojis cez gombik na baterku (aby si ho mohol zapnut teda precerpavat iba ked treba). vystup z nadrze resp cerpadla napojis na vstup do hlavnej nadrze rozumej prepadu z motora. ten prepad rozstrihnes. vlozis tam tecko. do toho tecka zapojis tu novu nadrz. snad je to pochopitelne a ked to pochopis jednoduchsie to nemoze byt. este by som za pridavne cerpadlo dal spetny ventil.
Napsal: 14 kvě 2014, 22:51
od ivan.navi